Przegubowe zasilenia

Michał Kamiński
Posty: 950
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Kamiński » 29 stycznia 2015, 15:09

Tomasz Rorat pisze:29.01.2015
Linia 16 #184 :P

Bezproblemowo mogą wrócić na tą linie przegubowce ,tylko czy jest potrzeba?
Moim zdaniem nie koniecznie bo potok pasażerski nie powala.

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7067
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 29 stycznia 2015, 15:25

Na 16-2 o 7:34 gdy rusza z Kukuczki, to wtedy jest ciasno, ale na razie wszyscy się mieszczą. A reszta kursów raczej jest pusta ( aby puszczać przeguba).

Awatar użytkownika
Jakub Szymanowski
Posty: 477
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 18:33
Lokalizacja: Szczecin/Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Jakub Szymanowski » 29 stycznia 2015, 15:30

Czyli jednak się da...

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7067
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 29 stycznia 2015, 15:38

Dawniej tez się dawało ...

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Wojciech Liberda » 29 stycznia 2015, 15:56

Dzisiaj na 31 był rano dziadek #288 :)

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7067
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 29 stycznia 2015, 15:58

... o widzisz zapomniałem o nim.
Dziadek zgubił gumę (odbojnik) na zderzaku (chyba prawa strona) !!

Awatar użytkownika
Jakub Szymanowski
Posty: 477
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 18:33
Lokalizacja: Szczecin/Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Jakub Szymanowski » 29 stycznia 2015, 18:19

Chodziło mi o to, że da się wykręcić przegubem na pętli przy Dworcu na Stradomiu, bo podobno dlatego na 16 nie było przegubów...

Michał Kamiński
Posty: 950
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Kamiński » 29 stycznia 2015, 18:56

Jakub Szymanowski pisze:Czyli jednak się da...

Pewnie ,że się da ...Bardziej problematyczny jest wjazd od Placu Rady Europy bo trzeba wypuszczać się na przeciwległy pas

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3250
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Krzysiek Ociepa » 30 stycznia 2015, 01:54

Ale z tego, co widziałem, #184 przejeździł całą dniówkę (po raz ostatni widziałem go o 22:23 na przyst. Skwer Sokołów w kier. KUKUCZKI). Czyli jednak się da. Nie widziałem, żeby był obdarty przez jakieś źle stojące osobówki, czy coś w tym rodzaju. Moim zdaniem na wysokiej brygadzie powinien się właśnie pojawiać MB Conecto G, a nie stary Ik415, czy jeszcze starszy MAN NL202... W końcu 16 jest teraz dowózką do Pendolino, więc powinien na niej obowiązywać jakiś wyższy standard... Taki, jaki jest obecnie woła o pomstę do Nieba. Na wysokiej brygadzie 16 każdy inny wóz, niż Ik415, czy NL202 to w chwili obecnej cudo. A tam moim zdaniem powinien jeździć Citaro G plus dwie niskie solówki. Miejmy nadzieję, że po dostawie Solbusów się wszystko trochę odmieni. Na pewno nie uświadczymy już Ik415 i NL202... Ale do tego czasu zostało jeszcze ponad 10 miesięcy...

Awatar użytkownika
Krzysztof Basiukiewicz
Członek CKMKM
Posty: 1044
Rejestracja: 04 maja 2008, 17:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Krzysztof Basiukiewicz » 30 stycznia 2015, 12:10

Michał powiedz może szanownemu koledze ile osób jeździło na 16 obsłużonej przez wóz 184 :) , bo można pisać , pisać a do jegomościa nie dociera iż przegubowiec na tej linii nie jest potrzebny.
Może Citaro G wyślemy na takie linie jak 35,36 lub 38, a co tam że spali 10% paliwa więcej i będzie wozić powietrze grunt że pewien miłośnik będzie miał satysfakcję.

Łukasz Najman
Posty: 2069
Rejestracja: 27 grudnia 2009, 19:15
Lokalizacja: Częstochowa/Błeszno
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Łukasz Najman » 30 stycznia 2015, 12:38

Przegub czasem się przydaje na 35/36 ;) Czy nie?

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3250
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Krzysiek Ociepa » 30 stycznia 2015, 13:24

Krzysztof Basiukiewicz pisze:Michał powiedz może szanownemu koledze ile osób jeździło na 16 obsłużonej przez wóz 184 :) , bo można pisać , pisać a do jegomościa nie dociera iż przegubowiec na tej linii nie jest potrzebny.
Może Citaro G wyślemy na takie linie jak 35,36 lub 38, a co tam że spali 10% paliwa więcej i będzie wozić powietrze grunt że pewien miłośnik będzie miał satysfakcję.

Citaro G wiele razy jeździły na 35, 36, a nawet 38. Były to rzecz jasna sporadyczne przypadki, ale się zdarzały. Nie twierdzę też, że na 16 przegub jest koniecznie potrzebny. Dziwi mnie tylko, że jeżdżą tam najgorsze autobusy w całym taborze (Ik415 i NL202), mimo, że linia obsługuje dwa dworce i dowozi pasażerów do IC Premium (Pendolino). Na takiej 10 jeżdżą same niskopodłogowce, a jest ona w głównej mierze dowozówką do szpitala na Parkitce. Coś tu moim zdaniem jest nie tak. Dlatego też napisałem, że Conecto G jest dla pasażera o kilka klas wyżej, niż Ik415. Na ogół w miastach jest tak, że linie obsługujące dworce są obsadzane jak najlepszym taborem, ale u nas musi być oczywiście odwrotnie.

Awatar użytkownika
Jakub Szymanowski
Posty: 477
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 18:33
Lokalizacja: Szczecin/Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Jakub Szymanowski » 30 stycznia 2015, 14:42

Myśle, że przegubów tam nie potrzeba, ale możnaby wprowadzić obsługę w pełni niskopodłogową.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 30 stycznia 2015, 15:04

Na 69-03: #166, a na 68-02: #193

Awatar użytkownika
Jakub Szymanowski
Posty: 477
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 18:33
Lokalizacja: Szczecin/Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Jakub Szymanowski » 30 stycznia 2015, 15:06

Wczoraj na 69 jeździł któryś z "harmonijkowych automatów"...

Michał Kamiński
Posty: 950
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Kamiński » 30 stycznia 2015, 15:17

Krzysztof Basiukiewicz pisze:Michał powiedz może szanownemu koledze ile osób jeździło na 16 obsłużonej przez wóz 184 :) , bo można pisać , pisać a do jegomościa nie dociera iż przegubowiec na tej linii nie jest potrzebny.
Może Citaro G wyślemy na takie linie jak 35,36 lub 38, a co tam że spali 10% paliwa więcej i będzie wozić powietrze grunt że pewien miłośnik będzie miał satysfakcję.

Choćbym tu napisał tysiąc razy ,że przeguby nie są konieczne na 16 to i tak nie dotrze do tego "znawcy''. Maksymalnie wiozłem 30-35 osób, ale to i tak sporadyczne sytuacje.
P.S. A niby czemu 16 nie może być obsługiwana Man-em NL 202, co ci w nich znowu nie pasuje?

Łukasz Najman
Posty: 2069
Rejestracja: 27 grudnia 2009, 19:15
Lokalizacja: Częstochowa/Błeszno
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Łukasz Najman » 30 stycznia 2015, 17:52

Troszkę stare już są. 16 powinna być obsługiwana Solarisami bądź Mercami

Krystian Kukuła
Członek CKMKM
Posty: 2001
Rejestracja: 18 lutego 2008, 20:53
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Krystian Kukuła » 30 stycznia 2015, 18:22

Tak w ogóle, czy ktoś z Was widział jaka jest frekwencja na odcinku Dworzec Główny PKP - Stradom Dworzec PKP linii 16? Nigdy nie widziałem tam więcej niż 3 pasażerów, a bardzo często jedzie pusty. Wy naprawdę myślicie że jakiś pasażer przesiadający się z pociągu pośpiesznego na głównym na pendolino na Stradomiu będzie szukał autobusu którym może dojechać na Stradom za 3,40 zł żeby przejechać się np. do Wrocławia za kilkaset złotych w Pendolino? Nie. Taki podróżny pojedzie z jednego dworca na drugi taksówką.

Wobec tego linię 69 też należałoby przekształcić na całkowicie niskopodłogową, obsługiwaną jedynie najnowszymi pojazdami, bo nią też można jechać z Głównego na Stradom.

Michał Kamiński
Posty: 950
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Kamiński » 30 stycznia 2015, 19:19

To jesteś w wielkim błędzie bo jak podjedzie pociąg to nawet 10 -15 osób wsiada i bywa że kolejka po bilety jest do drugich drzwi.

Krystian Kukuła
Członek CKMKM
Posty: 2001
Rejestracja: 18 lutego 2008, 20:53
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Krystian Kukuła » 30 stycznia 2015, 19:28

Aha, w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd, akurat zawsze jak widzę to frekwencja jest znikoma, zapewne jest to zależne od godzin odjazdów pociągów.

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7067
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 30 stycznia 2015, 20:25

... poprawia się, jest więcej ludzi z bagażami.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Grzegorczyk » 30 stycznia 2015, 20:28

Krystian Kukuła pisze:Tak w ogóle, czy ktoś z Was widział jaka jest frekwencja na odcinku Dworzec Główny PKP - Stradom Dworzec PKP linii 16? Nigdy nie widziałem tam więcej niż 3 pasażerów, a bardzo często jedzie pusty. Wy naprawdę myślicie że jakiś pasażer przesiadający się z pociągu pośpiesznego na głównym na pendolino na Stradomiu będzie szukał autobusu którym może dojechać na Stradom za 3,40 zł żeby przejechać się np. do Wrocławia za kilkaset złotych w Pendolino? Nie. Taki podróżny pojedzie z jednego dworca na drugi taksówką.
Może się czepiam, ale autobusem pojedziesz też za 3,00 zł, a pendolino już za 93,8 zł do Warszawy i 59,5 zł do Wrocławia ;) Moim zdaniem na linii powinny jeździć autobusy takie, żeby nie było wstydu przez obcymi. A przegub czy solówka to już niech się wypowiedzą ci, co znają frekwencję. Wiadomo, że ona zależy od tego czy dany kurs odjeżdża tuż po przyjeździe pociągu czy nie. Niestety konieczność utrzymania taktu na linii oznacza, że czasem pociąg IC przyjeżdża o 15:14, a autobus odjeżdża o 15:14... I dlatego byłem raczej za osobną linią Stradom-centrum.

Awatar użytkownika
Jakub Szymanowski
Posty: 477
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 18:33
Lokalizacja: Szczecin/Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Jakub Szymanowski » 30 stycznia 2015, 22:51

A czasem pociąg ma 110 minut opoźnienia... :P

A co to ma do tematu ??
Kamil

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Grzegorczyk » 30 stycznia 2015, 23:55

Dzisiaj miał 8. I dobrze, bo i tak czekałem na "23" 5 minut, a inaczej bym czekał aż 12. Ciężko mi przestawić na te małomiasteczkowe częstotliwości, u siebie czekałbym właśnie maks 5 minut.

Akurat pociągi przyjeżdżają w ten sposób, że autobusy takiej linii Stradom-Daszyńskiego często by nie mogły czekać na pociąg, jeśli ten się spóźni. Robiłem sobie taki przykładowy rozkład... I to jest ironia ;) Aaah i jak to jest z brygadami? Kiedyś były wspólne dla 15 i 16, a teraz są osobne, tak? Ile ich było, a ile jest teraz?

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 31 stycznia 2015, 08:40

Michał Grzegorczyk pisze:Aaah i jak to jest z brygadami? Kiedyś były wspólne dla 15 i 16, a teraz są osobne, tak? Ile ich było, a ile jest teraz?

Było
15/16-01 [S] całka, 15/16-02 [SN] całka (kursowała do 20:50), 15/16-03 [S] (całka), 15/16-04 [SN] (całka), 15/16-05 [SN] (całka) - 5 rozkładów całodniowych
15/16-11 [P] (szczyt poranny 4:50-9:35), 15/16-32 [P] (szczyt popołudniowy 12:05-20:40) - godziny zaokrąglone, 2 rozkłady szczytowe. :P

Jest
15-01 całka (kursuje do 19:30 [P])
15-02 całka [SN]
15-03 całka [S]

16-01 całka [SN]
16-02 całka [SN]
16-03 całka [S]

Liczba wozów przypadających na linie 15 i 16 pozostała bez zmian, czyli 6. ;)

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 31 stycznia 2015, 08:43

Michał Grzegorczyk pisze:Dzisiaj miał 8. I dobrze, bo i tak czekałem na "23" 5 minut, a inaczej bym czekał aż 12. Ciężko mi przestawić na te małomiasteczkowe częstotliwości, u siebie czekałbym właśnie maks 5 minut.
Ależ chyba Cię nikt nie zmusza do przyjeżdżania do miejsca gdzie jest "małomiasteczkowa częstotliwość" ! Wszak "u SIEBIE" masz dużo, dużo lepiej.

Awatar użytkownika
Bartosz Kowalski
Członek CKMKM
Posty: 4265
Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Bartosz Kowalski » 31 stycznia 2015, 09:59

Piotr Radoliński pisze:
Michał Grzegorczyk pisze:Dzisiaj miał 8. I dobrze, bo i tak czekałem na "23" 5 minut, a inaczej bym czekał aż 12. Ciężko mi przestawić na te małomiasteczkowe częstotliwości, u siebie czekałbym właśnie maks 5 minut.
Ależ chyba Cię nikt nie zmusza do przyjeżdżania do miejsca gdzie jest "małomiasteczkowa częstotliwość" ! Wszak "u SIEBIE" masz dużo, dużo lepiej.

Kiedyś (było to dobre kilka lat temu)korzystałem z tej wielkomiejskiej komunikacji w stolicy dolnego śląska. Żeby była taka idealna to nie nie powiem...

Michał Kamiński
Posty: 950
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Kamiński » 31 stycznia 2015, 10:01

Piotr Radoliński pisze:
Michał Grzegorczyk pisze:Dzisiaj miał 8. I dobrze, bo i tak czekałem na "23" 5 minut, a inaczej bym czekał aż 12. Ciężko mi przestawić na te małomiasteczkowe częstotliwości, u siebie czekałbym właśnie maks 5 minut.
Ależ chyba Cię nikt nie zmusza do przyjeżdżania do miejsca gdzie jest "małomiasteczkowa częstotliwość" ! Wszak "u SIEBIE" masz dużo, dużo lepiej.

Popieram i po co w ogóle piszesz na małomiasteczkowym forum ,wszak U SIEBIE masz pewnie lepsze forum!

Piotr Jeruszka
Posty: 1929
Rejestracja: 15 lutego 2008, 07:54
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Jeruszka » 31 stycznia 2015, 11:01

OT
Patryk Hartman pisze:Przewijające się słowo całka
Człowiek po robocie, na spokojnie, nie może sobie wejść na forum, a tu już go atakują całkami ;).

A żeby nie było całkowicie nie na temat - czy w takim zimowym okresie jeżdżą jakieś przegubowce na liniach podmiejskich?

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Grzegorczyk » 31 stycznia 2015, 12:31

Patryk: dzięki za ściągę :)

Piotr: nikt mnie nie zmusza, ale rodzinę chcę odwiedzać.

Bartosz: Bo nie jest, ale w porównaniu z Częstochową wypada lepiej. Szczególnie jeśli chodzi o informację pasażerską. A chociaż częstotliwości są na granicy sensownych to linie przeplatają się tak, że zawsze można jakoś dojechać nie czekając za długo. Takie średnie miasto (bo duża jest w Polsce tylko Warszawa).

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2966
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Łukasz Szkurłat » 31 stycznia 2015, 12:42

Piotr Jeruszka pisze:A żeby nie było całkowicie nie na temat - czy w takim zimowym okresie jeżdżą jakieś przegubowce na liniach podmiejskich?

Jeżdżą na 53, 68. Wczoraj na 68-2 był np. #194, ale mi się focić już nie chciało, za czymś innym biegałem. Patryk ma zdjęcie.

Łukasz Najman
Posty: 2069
Rejestracja: 27 grudnia 2009, 19:15
Lokalizacja: Częstochowa/Błeszno
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Łukasz Najman » 31 stycznia 2015, 12:48

Duże miasta muszą mieć 2 miliony mieszkańców. Ciekawa teoria.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 31 stycznia 2015, 12:59

Michał Grzegorczyk pisze:Dzisiaj miał 8. I dobrze, bo i tak czekałem na "23" 5 minut, a inaczej bym czekał aż 12. Ciężko mi przestawić na te małomiasteczkowe częstotliwości, u siebie czekałbym właśnie maks 5 minut.
...a bierze pod uwagę wielkość obu miast ? Ilość linii autobusowych i tramwajowych ? Może to tylko "złudzenie optyczne", że komuniakcja publiczna "jeździ" częściej. Nie wspomne też o budżecie miasta Wrocław, który zapewne jest NIEPORÓWNYWALNIE większy od częstochowskiego.

P.S. Moim marzeniem byłoby aby każdy z Was - tak narzekających na MPK i MZDiT - zasiadł choć na jeden dzień za biurkiem prezesa czy dyrektora i zarządzał firmą, biorąc oczywiście na siebie odpowiedzialność za podjęte decyzje.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 31 stycznia 2015, 13:19

Łukasz Szkurłat pisze:
Piotr Jeruszka pisze:A żeby nie było całkowicie nie na temat - czy w takim zimowym okresie jeżdżą jakieś przegubowce na liniach podmiejskich?

Jeżdżą na 53, 68. Wczoraj na 68-2 był np. #194, ale mi się focić już nie chciało, za czymś innym biegałem. Patryk ma zdjęcie.

Łukaszu, #193 był na 68-02, #194 obsługiwał wczoraj 25-04. :) Mam zdjęcie, kiedyś się tam wstawi. :P

Łukasz Najman
Posty: 2069
Rejestracja: 27 grudnia 2009, 19:15
Lokalizacja: Częstochowa/Błeszno
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Łukasz Najman » 31 stycznia 2015, 14:24

Piotrze, z wielką chęcią. Szkoda, że to nie jest wykonalne.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 31 stycznia 2015, 15:40

Łukasz Najman pisze:Piotrze, z wielką chęcią. Szkoda, że to nie jest wykonalne.
...ale może wtedy niektórym z Was "oczy otworzyłyby się szerzej". I przekonalibyście się jakie to skomplikowane w rzeczywistości. A jakie proste "zza klawiatury". I, że te diwe mentalności bardzo są od siebie oddalone.

Łukasz Najman
Posty: 2069
Rejestracja: 27 grudnia 2009, 19:15
Lokalizacja: Częstochowa/Błeszno
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Łukasz Najman » 31 stycznia 2015, 15:42

Może tak, ale to jest gdybanie. MZDiT milczy to pojawiają się różne domysły. Tego nie zmienimy

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Grzegorczyk » 31 stycznia 2015, 16:06

Piotr Radoliński pisze:
Michał Grzegorczyk pisze:Dzisiaj miał 8. I dobrze, bo i tak czekałem na "23" 5 minut, a inaczej bym czekał aż 12. Ciężko mi przestawić na te małomiasteczkowe częstotliwości, u siebie czekałbym właśnie maks 5 minut.
...a bierze pod uwagę wielkość obu miast ? Ilość linii autobusowych i tramwajowych ? Może to tylko "złudzenie optyczne", że komuniakcja publiczna "jeździ" częściej.

Mamy plus minus 20 linii typu średnicowego (nie liczę 27 czy 29). Wrocław ma 20 średnicowych linii tramwajowych (nie licząc 0L i 0P) i może z 8-10 autobusowych linii średnicowych. Reszta dowozi do pętli i komunikuje przedmieścia, jak nasze 29 czy 38. Różnica nie jest więc tak wielka.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 31 stycznia 2015, 16:35

Z tego co ja się orientuję to we Wrocławiu jest:
- ok. 40 linii autobusowych normalnych
- 5 linii autobusowych pospiesznych
- 4 czy 5 linii przyspieszonych
- 4 linie autobusowe podmiejskie
- 16 linii autobusowych strefowych
oraz
- 30 linii tramwajowych
O liniach nocnych i szczytowych nie wspominam. Pomijam także to, że Wrocław ma NAJDŁUŻSZĄ w Polsce sieć torowisk tramwajowych - 92 km !! I co Ty chłopie porównujeszz to do Częstochowy.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Grzegorczyk » 31 stycznia 2015, 17:42

- 38 linii normalnych, ale są wśród nich i linie trzech typów:
** peryferyjne 100, 105, 117, 118, 119, 123, 127, 129, 130, 133, 134, 136, 137, 138, 140, 147, 150
** dowozowe do centrum 103, 107, 109, 110, 113, 114, 115, 116, 120, 122, 126, 128, 131, 141
** średnicowe: 125, 132, 142, 144, 145, 146, 149
- 4 przyśpieszone
- 22 tramwajowe

Tak więc w centrum masz naprawdę 7 linii zwykłych i 5 pośpiesznych, a kolejne 14 tylko dowiozą do granicy centrum, czyli to przesiadki na tramwaj. W samym centrum, w pierścieniu tramwajowej "zerówki" tak w praktyce są tylko autobusy średnicowe i pośpieszne A, D, K i N, więc komunikacja opiera się w centrum na 20 tramwajach i 10 autobusach.

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Mateusz Stacherczak » 02 lutego 2015, 20:14

O! Przepraszam! Pomyliłem fora! Myślałem, że to o komunikacji w Częstochowie...

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Grzegorczyk » 02 lutego 2015, 21:26

Taki mały OT na boku ;)

Sebastian Panowicz
Posty: 237
Rejestracja: 13 kwietnia 2010, 13:37
Lokalizacja: Kłobuck
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Sebastian Panowicz » 18 marca 2015, 05:46

Na objeździe skorzystała linia 26, pojawiły się przegubowce. Wczoraj widziane były 2 Ikarusy 280 na tej linii. Numerów nie kojarzę, jeden w malowaniu warszawskim, drugi w mercedesowskim.

Jakub Siadlak
Posty: 298
Rejestracja: 27 sierpnia 2012, 22:04
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Jakub Siadlak » 18 marca 2015, 07:59

Ciekaw jestem jak radzą sobie w Siedlcu,nie wyobrażam sobie wyjazdu z tej pseudopętli przegubem. Zwłaszcza pchaczem. Chyba że były na rozkładach,które do Siedlca nie jeżdżą.

Awatar użytkownika
Zbigniew Hoffer
Posty: 379
Rejestracja: 19 lipca 2012, 00:44
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Zbigniew Hoffer » 18 marca 2015, 10:48

Sebastian Panowicz pisze:Na objeździe skorzystała linia 26, pojawiły się przegubowce. Wczoraj widziane były 2 Ikarusy 280 na tej linii. Numerów nie kojarzę, jeden w malowaniu warszawskim, drugi w mercedesowskim.


#332

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 18 marca 2015, 12:58

Władze gminy Mstów miały zrobić porządek na pętli w Siedlcu. Muszę ponowić "upomnienie" ! :evil:

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7067
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 18 marca 2015, 14:03

Piotr Radoliński pisze:Władze gminy Mstów miały zrobić porządek na pętli w Siedlcu. Muszę ponowić "upomnienie" ! :evil:

Porządek to jedna sprawa, ale wielkość pętli to drugie. Ale w tym miejscu będzie ciężko poszerzyć.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 18 marca 2015, 14:33

...rozmawiałem właśnie z MZDiT, skontaktują się z władzami gminy w tej sprawie.

Michał Kamiński
Posty: 950
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Kamiński » 19 marca 2015, 17:29

Tylko po co przegubowe na 26?

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 19 marca 2015, 18:27

Michał Kamiński pisze:Tylko po co przegubowe na 26?
...a tego to nie wiem. Jak masz możliwość to spytaj dyspozytora, dlaczego ekspediowane są "przeguby" na linię 26.


Wróć do „Tabor”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości