Przegubowe zasilenia

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21465
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 11 kwietnia 2015, 15:25

Łukasz Szkurłat pisze:...podczas gdy na 17 od 2012 roku jeżdżą nieaktualne tablice z pętlą Kawodrza Górna. Brawo, brawo...
...myślę, że i to się zmieni. Minęło ledwie 10 dni od "rozmów na szczeblu". Rozumiem, że obudził się u Ciebie jakiś patriotyzm lokalny ? :P

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2966
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Łukasz Szkurłat » 11 kwietnia 2015, 22:35

Piotr Radoliński pisze:Rozumiem, że obudził się u Ciebie jakiś patriotyzm lokalny ? :P

I refleksja, czym przez 3 lata zajmowała się osoba odpowiedzialna za poprawność tablic kierunkowych.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 13 kwietnia 2015, 17:19

Witam po około rocznej przerwie.
Wracając do tematu przegubów, to mam wrażenie że dziś ich sporo tam, gdzie zwykle ich nie ma.
Najciekawsza jest linia 22, bo tu na dwóch rozkładach krótkich mamy przeguby, a na jednym "P" ciekawy autobus:
22-02 - #360
22-03 - #185
22-06 - #288 (to też sympatyczne).
Ponadto na niskim 31-02 hula #163 i albo to brak taborowy albo jeszcze przegub "giełdowy" (wszak poniedziałek) ;)
Krótką zwykle 12-08 obsługuje dziś #180.
Dostałem też info, że na 30-01 jest #367 ;)

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21465
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 13 kwietnia 2015, 17:30

Janusz Karlikowski pisze:Witam po około rocznej przerwie.
Witam. ;)

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 13 kwietnia 2015, 20:23

Janusz Karlikowski pisze:Witam po około rocznej przerwie.
Wracając do tematu przegubów, to mam wrażenie że dziś ich sporo tam, gdzie zwykle ich nie ma.
Najciekawsza jest linia 22, bo tu na dwóch rozkładach krótkich mamy przeguby, a na jednym "P" ciekawy autobus:
22-02 - #360
22-03 - #185
22-06 - #288 (to też sympatyczne).
Ponadto na niskim 31-02 hula #163 i albo to brak taborowy albo jeszcze przegub "giełdowy" (wszak poniedziałek) ;)
Krótką zwykle 12-08 obsługuje dziś #180.
Dostałem też info, że na 30-01 jest #367 ;)

Na niskiej 17/20-06 śmiga #177

Awatar użytkownika
Jakub Szymanowski
Posty: 477
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 18:33
Lokalizacja: Szczecin/Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Jakub Szymanowski » 13 kwietnia 2015, 23:41

Oj, czepiasz się, przecież Conecto to PRAWIE niski... :P

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 14 kwietnia 2015, 16:06

Dla Ciebie Turek spełnia wymagania, lecz dla osoby niepełnosprawnej na wózku już nie - a to zależy jeszcze jaki czy składany, czy też elektryczny. Jeśli składany, to jeszcze kierowca lub pasażer mogą niepełnosprawnemu pomóc wejść do autobusu - ale to zależy od dobrego serca kierowcy lub takowego pasażera. ;)

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2966
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Łukasz Szkurłat » 14 kwietnia 2015, 16:11

Dostrzegam tu ironię w poście Kuby. :P

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 14 kwietnia 2015, 16:13

Ale chyba jakiś pomór padł rzeczywiście na krótkie wozy (a może po prostu OT2 czy coś w tym rodzaju), bo dziś np. mamy wszystkie brygady wysokie na 22 obsługiwane przez Ik280 (w tym dwa "warszawiaki"), jak również na 16-02 jest #161 (w tym wypadku wysoki planowo ;) )

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 14 kwietnia 2015, 16:16

Wraz z kwietniem na 16-stkę pojawił się planowy przegub. Jeżdżą właściciele. :)
Dostrzegam tu ironię w poście Kuby. :P

Ja ją dostrzegam Łukasz, ale warto podkreślić to, że osoby niepełnosprawne na wózku nie są jacyś gorsi, a forum nie czytający tylko miłośnicy...

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 14 kwietnia 2015, 16:31

Wraz z kwietniem na 16-stkę pojawił się planowy przegub. Jeżdżą właściciele. :)

Także w pn-pt ??

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 14 kwietnia 2015, 16:33

Teraz jakoś po świętach weszła chyba reguła że właściciele wyjeżdżają swoimi przegubami (pn-sb), bo tak od 1 stycznia zamieniane były im wozy na krótkie.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 27 kwietnia 2015, 13:09

Przeguby na 31 mają się dobrze :D
Obrazek

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 05 czerwca 2015, 13:20

Zasilenia siatkarskie
13-07 #184
21-01 #153
21-02 #154

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7148
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 05 czerwca 2015, 20:29

Linia specjalna 99:
- #188
- #186
- #190

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 05 czerwca 2015, 20:53

Zasilenia
13/28 - #167, #360
31 - #175, #193

Awatar użytkownika
Jakub Szymanowski
Posty: 477
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 18:33
Lokalizacja: Szczecin/Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Jakub Szymanowski » 05 czerwca 2015, 21:24

A w komunikacie było napisane o jednym niskim. Dobrze, że wysłali nowsze autobusy, ale robi się ludziom "wodę z mózgu", że niski będzie tylko na pierwszym kursie w kierunku Wspólnej i ostatnim w kierunku Gombrowicza...

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7148
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 06 czerwca 2015, 20:54

dzień drugi linii specjalnej - linia 99 #186

Awatar użytkownika
Sebastian Struski
Posty: 808
Rejestracja: 24 maja 2011, 09:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Sebastian Struski » 06 czerwca 2015, 22:01

Był też #164 i #195

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3255
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Krzysiek Ociepa » 17 czerwca 2015, 20:16

Czy komuś dzisiaj sufit spadł na głowę? Dwa przeguby na 69 - #170 i #332...

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7148
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 17 czerwca 2015, 20:19

Krzysiek Ociepa pisze:Czy komuś dzisiaj sufit spadł na głowę? Dwa przeguby na 69 - #170 i #332...

Sezon urlopowy już za pasem, każdy chce dojechać na Mazury. ;))

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3255
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Krzysiek Ociepa » 17 czerwca 2015, 21:07

To chyba jedyne rozsądne wytłumaczenie :P

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 19 czerwca 2015, 16:14

Dziś 31 w pełni przegubowa:
31-01 - #186
31-02 - #152 (jako niski)
31-03 - #171
i jako ciekawostka 12-08:
Obrazek

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 05 lipca 2015, 16:25

MPK dziś zaszalało. Przy takim upale, gdy tłumy jadą na Bałtyk, na 11-03 hula sobie #005. Teraz ilość ludzi to ok. 3 razy więcej niż w przeciętną niedzielę, ale jak wszyscy zaczną wracać, to pewnie będzie "kolorowo". 31 także widziałem krótkie (#128).
A przykładowo na rozkładach "S" mamy dziś:
12-04 - #160
19-03 - #183
24-02 - #151
30-04 - #153
Wozy wożą powietrze (w 30 chyba ze 2 osoby widziałem).
Czy tak trudno przyjąć bezwzględną zasadę, że w okresie letnim w słoneczne weekendy takie linie jak: 11, 31, 58, 59, 67 są w 100% obsługiwane taborem przegubowym ?? I to mimo tego, że tylko olsztyńska brygada 01/03 jest planowo "P" oraz 11-01 "PN".

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 05 lipca 2015, 18:26

24-2 jest faktycznie jako S, ale zawsze jest tam wysylany Przegub wysokopodlogowy , że względu na okrojona czestotliwosc i większe zapotrzebowanie. Dzisiaj jako 11-2 jest 190.

Zapomniales o komobex-ie, gdzie 24 zawodzi tam bardzo dużo ludzi.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 05 lipca 2015, 18:58

Nie zawsze, bo osobiście jechałem #70.
Co do Dekabrystów, to nie porównujmy tych okolic (tramwaj, 15, 16, 22, 24, 28) do okolic Bałtyku czy do Olsztyna, gdzie komunikacja jest śmiechu warta. Uprzedzając odpowiedzi w stylu "to gmina płaci", stwierdzam że PKS czy Uni-Metal mają się tu w weekendy dobrze. MPK nie zależy, ale czy w tej firmie zależy komuś na czymś innym niż na zysku ?? Tylko dziwne, że ten zysk jest kalkulowany w tak dziwny sposób. A ponadto firma tego typu z reguły generuje STRATY i jest to normalne. Tymczasem wyrzuca się w błoto pieniądze na przegubową obsługę w/w rozkładów, ale pasażerowi się nie ulży. Czyli starania MPK są ku temu, by tego pasażera stracić. A potem będą narzekania, że coraz mniej ludzi korzysta z usług. No a jak ma więcej korzystać ??

Awatar użytkownika
Jakub Szymanowski
Posty: 477
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 18:33
Lokalizacja: Szczecin/Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Jakub Szymanowski » 05 lipca 2015, 19:24

Janusz Karlikowski pisze:Przy takim upale, gdy tłumy jadą na Bałtyk, na 11-03 hula sobie #005

Ale chociaż klimę mają... :P

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 05 lipca 2015, 19:27

Czasami lepsze są przewiewne okna, wierz mi ;)
I to mocno przewiewne...

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3824
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Wojciech Liberda » 06 lipca 2015, 22:14

Nie da się wszystkich zadowolić. A jak by padało to byś napisał, że po co puszczają przeguba wystarczyłby krótki itd.
Najlepiej jakby cały tabor był przegubowy, wtedy nikt by nie narzekał.

Fakt faktem, że ktoś mógłby coś wcześniej ustalić. Taki sygnał był w Szczecinie gdzie na peronie do Świnoujścia (większość do Międzyzdrojów) pojechała potrójna jednostka spalinowa!

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2966
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Łukasz Szkurłat » 06 lipca 2015, 22:41

Wojciech Liberda pisze:Najlepiej jakby cały tabor był przegubowy, wtedy nikt by nie narzekał.

Też by było narzekanie, że po co wszędzie przeguby, komuś coś się z głową stało itd. Przyznam jednak rację Januszowi z tym Bałtykiem. W końcu to jedyne jako takie kąpielisko naturalne w Częstochowie, zarządzane zresztą przez miasto.

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3824
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Wojciech Liberda » 07 lipca 2015, 05:13

Łukasz Szkurłat pisze:
Wojciech Liberda pisze:Najlepiej jakby cały tabor był przegubowy, wtedy nikt by nie narzekał.

Też by było narzekanie, że po co wszędzie przeguby, komuś coś się z głową stało itd. Przyznam jednak rację Januszowi z tym Bałtykiem. W końcu to jedyne jako takie kąpielisko naturalne w Częstochowie, zarządzane zresztą przez miasto.



Powiedzmy, że ja miałbym plan na wysyłanie wozów w różne części miasta według zapotrzebowania bo się tym zajmuje miłośniczo, ale czy pan dyżurny ma taką wiedzę jaką ja posiadam?

Więc zacznijmy od zera. Trzeba im pomóc i napisać tzw. plan sytuacyjny. Oprócz zasileń na 31 oraz w dni targowe dla linii 13 i 28, trzeba koniecznie dopisać linię 11 w dni letnie (czyli od czerwca do końca września). To samo się tyczy linii Olsztyńskich. Tylko z Olsztynem może być problem, bo tu chodzi o kasę!

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 07 lipca 2015, 08:19

Słuchajcie: skoro dyspozytorzy pamiętają o ludziach jadących po "badyle" na Radomską i w każdy piątek na 31 jest 100 lub choćby 66% obsługi przegubowej, to taka sama sytuacja jest w niedzielę, bo tu ludzie jadą się kąpać zamiast na hurtowe zakupy.
Nie do pomyślenia by było kiedyś w Koszalinie by latem na 1 do Unieścia jechało coś innego niż Ikarus 280.

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3824
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Wojciech Liberda » 07 lipca 2015, 09:03

Janusz Karlikowski pisze:Słuchajcie: skoro dyspozytorzy pamiętają o ludziach jadących po "badyle" na Radomską i w każdy piątek na 31 jest 100 lub choćby 66% obsługi przegubowej, to taka sama sytuacja jest w niedzielę, bo tu ludzie jadą się kąpać zamiast na hurtowe zakupy.
Nie do pomyślenia by było kiedyś w Koszalinie by latem na 1 do Unieścia jechało coś innego niż Ikarus 280.


Wypisz wszystkie przegubowe zasilenia to my to popchniemy dalej, jeżeli będzie uzasadnienie. Co do Unieścia ja kiedyś jechałem Jelczem L11 i byliśmy sami w autobusie, a widziałem Daby... krótkie. Więc czasy kiedy przeguby jeździły skończyły się w połowie lat 90-tych wraz z upadkiem WPK!

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 07 lipca 2015, 10:16

No ja oczywiście mówię o czasach WPK. W tej chwili jednak chyba więcej ludzi jedzie samochodem. Podobnie zresztą do Olsztyna (widać po parkingach - legalnych i dzikich).
Jeśli mam podać, to proszę:
- Wtorki, piątki: niekoniecznie 100%, może choćby 25-50% linii 13/28 przegubowcem;
- miesiące VII-VIII: każdy weekend 100% obsługi linii: 11, 31, 57 (ma kurs rano w niedzielę - idealny na jurajskie wycieczki), 58, 59, 67 oraz może jedna z brygad 26 kursująca do Pegaza (nie ta co do Siedlca);
- piątki: zasilenie przegubowe linii 31 (giełda), ponadto w miesiącu X w każdy pn, śr;
- w okresie 12-15 VIII 100% obsługi przegubowej linii 11, 26, 31.

Nie wypisuję tu takich oczywistych rzeczy jak 1.XI, chociaż należy uzupełnić, że w przypadku 31.X lub 2.XI jest dniem wolnym, to obowiązuje tak jak 1.XI. Na imprezy na hali sportowej są zasilenia, więc ok. Żużel kuleje, to sobie na razie darujmy.
Nie widzę także potrzeby zasilania przy okazji meczów, bo tam jest ostatecznie tramwaj. Ale jedna uwaga: w soboty meczowe absolutnie na 3 nie powinny wyjeżdżać solówki. A jedna z nich to popołudniowy szczyt, a więc może być problem.

Dodam jeszcze tylko, że 31 jeżdżą ludzie także na "Michalinę", a w każdą niedzielę nie potrzeba dobrej pogody, by sporo osób jechało tym autobusem z Rakowa i Zawodzia na Jasną Górę. Korzystam z tej linii, więc wiem. Tzn. w niedzielę często nie korzystam, bo jest taki tłok - czekam na 11 lub 12.

Jeszcze mała uwaga: linia 29 kursuje za rzadko w godzinach 8-15. Nie potrzeba tu może przeguba, ale więcej wozów, bo linii jest bardzo popularna (2 szpitale, 2 cmentarze).

JK

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7148
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 07 lipca 2015, 14:05

Na 29 przegub to jest potrzebny jak "ssakowi leśnemu" majtki :P

Jedynie 1.11. 29 musi być przegubowe.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 07 lipca 2015, 15:30

Właśnie napisałem, że nie przegub, ale lepsza częstotliwość w godzinach przyjęć lekarzy w przychodniach przyszpitalnych.

Jakub Siadlak
Posty: 298
Rejestracja: 27 sierpnia 2012, 22:04
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Jakub Siadlak » 08 lipca 2015, 08:19

A tutaj wtrącę swoje małe "ale". Na pierwszej zmianie na linii 29 jest często tylu pasażerów,że przegub spokojnie mógłby kursować.

Michał Kamiński
Posty: 950
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Kamiński » 09 lipca 2015, 12:04

Jakub Siadlak pisze:A tutaj wtrącę swoje małe "ale". Na pierwszej zmianie na linii 29 jest często tylu pasażerów,że przegub spokojnie mógłby kursować.

No dokładnie na 29 zdarzają się ze dwa kursy ze sporym obłożeniem ,ale potem wozi się powietrze i tu pojawia się problem czy rzeczywiście potrzebny jest przegubowiec.Na 31 te zasilenia przegubowe są nie potrzebne jedynie bym je wysyłał w okresie przedświątecznym kiedy zwiększa się ruch na giełdzie kwiatowej.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Grzegorczyk » 09 lipca 2015, 13:09

Michał Kamiński pisze:
Jakub Siadlak pisze:A tutaj wtrącę swoje małe "ale". Na pierwszej zmianie na linii 29 jest często tylu pasażerów,że przegub spokojnie mógłby kursować.

No dokładnie na 29 zdarzają się ze dwa kursy ze sporym obłożeniem ,ale potem wozi się powietrze
Zawsze można dołożyć dodatkowy kurs szczytowy solówką, po co od razu przegub na cały dzień.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21465
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 09 lipca 2015, 13:18

Michał Grzegorczyk pisze:Zawsze można dołożyć dodatkowy kurs szczytowy solówką, po co od razu przegub na cały dzień.
...a masz pomysł na zdobycie pieniążków na ten dodatkowy kurs szczytowy ?

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 09 lipca 2015, 13:55

Piotrze: dało radę zdobyć na 31-03 i podobno ma być 21-03 ??
Komunikacja jest dla ludzi, a mógłbym wykazać wiele kursów dla powietrza. Tylko, że ja póki co spisuję to dla siebie.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21465
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 09 lipca 2015, 15:04

....na pewno nie w tym roku ! :)

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2966
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Łukasz Szkurłat » 09 lipca 2015, 15:15

Janusz Karlikowski pisze:Piotrze: dało radę zdobyć na 31-03 i podobno ma być 21-03 ??
Komunikacja jest dla ludzi, a mógłbym wykazać wiele kursów dla powietrza. Tylko, że ja póki co spisuję to dla siebie.

Nawet jeśli masz te kursy dla powietrza to co? Wytniesz dziurę w rozkładzie w środku dnia i powiesz sory, nie ma ludzi, nie ma kursu? Ocenianie pojedynczych kursów na danej linii jest bezcelowe, bo każda ma lepsze i gorsze godziny. A jednak dla dobra całości musi być jakaś sztywna częstotliwość.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 09 lipca 2015, 16:10

I o to mi chodzi. Ale na pewno nie dyspozytorom..

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 10 lipca 2015, 12:46

Jako przykład rozkładu ułożonego na potrzeby pasażerów tzw. weekendowych:
Obrazek

A u nas nawet w roboczym wakacyjnym mniej kursów do Olsztyna niż w ciągu roku szkolnego.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 10 lipca 2015, 14:25

Ale to Gmina płaci za kursy, na ile ich stać to tyle mają kursów.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 10 lipca 2015, 14:44

Wiem, tylko że miasto mogłoby stworzyć linię niezależną od gminy ościennej.
Co prawda nie każda propozycja MPK cieszyła się powodzeniem, ale po kilku zmianach linia C z Jastrzębia przez Sokole Góry do Częstochowy miała swoich pasażerów (głównie M11 jeździły). Próby uruchomienia linii A tylko do Jastrzębia z Focha okazały się niewypałem.
A co do linii miejskich, to czy nie było by wskazane na przyszłe wakacje pomyśleć o jakiejś linii wakacyjnej, np. Estakada - GJ - Aleje - JG - Bałtyk ??

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2966
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Łukasz Szkurłat » 10 lipca 2015, 14:57

Janusz Karlikowski pisze:I o to mi chodzi. Ale na pewno nie dyspozytorom..

Dyspozytor nie układa rozkładów.
Janusz Karlikowski pisze:Wiem, tylko że miasto mogłoby stworzyć linię niezależną od gminy ościennej.

MPK jako operator miejski nie ma prawa prowadzić przewozów komercyjnych, a miasto nie ma prawa wydawać pieniądze na organizację przewozów na terenie innej gminy. Tyle wałkowania było przez lata na tym forum, a to i tak jak krew w piach.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Janusz Karlikowski » 31 lipca 2015, 10:17

Na 31-02 przegubowe zasilenie w postaci "Turka" #179 :P

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5400
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 31 lipca 2015, 14:19

Na 31-03 #173, a na 31-01 #194. ;)


Wróć do „Tabor”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości