Przegubowe zasilenia

Awatar użytkownika
Jakub Szymanowski
Posty: 477
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 18:33
Lokalizacja: Szczecin/Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Jakub Szymanowski » 16 sierpnia 2014, 22:33

A przeguby na 26 mieszczą się na Kaszkiecie?

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Patryk Hartman » 16 sierpnia 2014, 22:48

Bezproblemowo nawet i przegubowe niskie Mercedesy dadzą sobie radę ! ;)

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21439
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 17 sierpnia 2014, 08:11

...przecież objazdu już nie ma !!. Ul. Srebrna przejezdna. Może MZDiT o tym jeszcze nie wie i puszcza autobusy objazdem ? :D

Michał Kamiński
Posty: 950
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Kamiński » 17 sierpnia 2014, 09:53

Piotr Radoliński pisze:...przecież objazdu już nie ma !!. Ul. Srebrna przejezdna. Może MZDiT o tym jeszcze nie wie i puszcza autobusy objazdem ? :D

Ale autobusy jeżdżą cały czas objazdem !!!!

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21439
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 17 sierpnia 2014, 09:57

Michał Kamiński pisze:Ale autobusy jeżdżą cały czas objazdem !!!!
... ? ? ?

Awatar użytkownika
Tomasz Sałata
Posty: 610
Rejestracja: 21 marca 2011, 15:56
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Sałata » 17 sierpnia 2014, 11:24

Dokładnie tak. Autobusy linii 26 jeżdżą cały czas objazdem...

Awatar użytkownika
Krzysztof Basiukiewicz
Członek CKMKM
Posty: 1044
Rejestracja: 04 maja 2008, 17:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Krzysztof Basiukiewicz » 17 sierpnia 2014, 11:36

Mam nadzieje że uciążliwy zarówno dla pasażerów jak również kierujących objazd zostanie odwołany na dniach. Dziwi mnie brak reakcji ze strony MZDiT.

Awatar użytkownika
Jakub Szymanowski
Posty: 477
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 18:33
Lokalizacja: Szczecin/Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Jakub Szymanowski » 17 sierpnia 2014, 11:41

No cóż, objazdu nie ma..., ale jest! :D

Michał Kamiński
Posty: 950
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Kamiński » 17 sierpnia 2014, 13:58

Jakub Szymanowski pisze:No cóż, objazdu nie ma..., ale jest! :D

Długi Weekend ,może po niedzieli odwołają w końcu ....

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Sebastian Wróbel » 17 sierpnia 2014, 23:50

Szkoda, że przy okazji budowy mostu między Srebrną a Drogowców nie przebudowano ulicy Srebrnej przynajmniej do Oczyszczalni Warta. Ulica jest wąska, nie ma żadnej przestrzeni dla pieszych i oczywiście wysyp dziur o średnicy opony do TIR-a... jakoś dało się wyremontować ponad kilometr DK1 i al. JP!! do skrzyżowania z Warszawską.

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2966
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Łukasz Szkurłat » 18 sierpnia 2014, 08:16

Może nie na temat, ale trochę słabe to porównanie jakiejś drogi peryferyjnej z drogami krajowymi.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21439
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 18 sierpnia 2014, 10:17

Łukasz Szkurłat pisze:Może nie na temat, ale trochę słabe to porównanie jakiejś drogi peryferyjnej z drogami krajowymi.
...dokładnie !

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21439
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 18 sierpnia 2014, 14:56

Jakub Szymanowski pisze:No cóż, objazdu nie ma..., ale jest! :D
Michał Kamiński pisze:Długi Weekend ,może po niedzieli odwołają w końcu ....
...kilka słów gdzie trzeba i:

W związku z udostępnieniem przejazdu przez ulicę Srebrną w rejonie skrzyżowania z ulicą Kamienną od wtorku 19 sierpnia 2014 roku linia nr 26 wraca na swoją stałą trasę w dzielnicy Mirów.
Autobusy linii nr 26 będą kursować w obu kierunkach ulicą Srebrną, bez dotychczasowego wjazdu na teren zakładu KASZKIET i realizowanego w czasie objazdu powrotu tą samą drogą do ulicy Mirowskiej.
Ponownie do obsługi pasażerów zostanie w obu kierunkach udostępniony przystanek JURAJSKA.
W związku z nową organizacją przejazdu został częściowo zmieniony rozkład linii nr 26.
Informujemy dodatkowo, że w najbliższym czasie przy ulicy Srebrnej w obu kierunkach zostaną utworzone nowe przystanki o nazwie SREBRNA-RONDO. Autobusy linii nr 26 będą się zatrzymywać na nowych przystankach po oddaniu do użytku zatok przystankowych.
Od 19 sierpnia 2014 roku przestają obowiązywać w obu kierunkach dodatkowe przystanki przy ulicy Mirowskiej: ZŁOTA GÓRA I i ZŁOTA GÓRA II oraz tymczasowe przystanki SREBRNA zlokalizowane przy skrzyżowaniu ulic Srebrnej i Jurajskiej, które były odpowiednikami zawieszonego przystanku JURAJSKA.

Michał Kamiński
Posty: 950
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Kamiński » 18 sierpnia 2014, 17:09

Piotr Radoliński pisze:
Jakub Szymanowski pisze:No cóż, objazdu nie ma..., ale jest! :D
Michał Kamiński pisze:Długi Weekend ,może po niedzieli odwołają w końcu ....
...kilka słów gdzie trzeba i:

W związku z udostępnieniem przejazdu przez ulicę Srebrną w rejonie skrzyżowania z ulicą Kamienną od wtorku 19 sierpnia 2014 roku linia nr 26 wraca na swoją stałą trasę w dzielnicy Mirów.
Autobusy linii nr 26 będą kursować w obu kierunkach ulicą Srebrną, bez dotychczasowego wjazdu na teren zakładu KASZKIET i realizowanego w czasie objazdu powrotu tą samą drogą do ulicy Mirowskiej.
Ponownie do obsługi pasażerów zostanie w obu kierunkach udostępniony przystanek JURAJSKA.
W związku z nową organizacją przejazdu został częściowo zmieniony rozkład linii nr 26.
Informujemy dodatkowo, że w najbliższym czasie przy ulicy Srebrnej w obu kierunkach zostaną utworzone nowe przystanki o nazwie SREBRNA-RONDO. Autobusy linii nr 26 będą się zatrzymywać na nowych przystankach po oddaniu do użytku zatok przystankowych.
Od 19 sierpnia 2014 roku przestają obowiązywać w obu kierunkach dodatkowe przystanki przy ulicy Mirowskiej: ZŁOTA GÓRA I i ZŁOTA GÓRA II oraz tymczasowe przystanki SREBRNA zlokalizowane przy skrzyżowaniu ulic Srebrnej i Jurajskiej, które były odpowiednikami zawieszonego przystanku JURAJSKA.

I LIKE :D

Marcin Waskiewicz
Posty: 163
Rejestracja: 02 lipca 2012, 14:37
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Marcin Waskiewicz » 26 września 2014, 08:28

Dlaczego we wtorek i w piątek na 13 i 28 nie ma przegubowców w godzinach porannych? Ludzie nie mieszczą się w autobusach przy rynku. Proszę o szybkie rozwiązanie tego problemu. To niedopuszczalne, aby w XXI w. ludzie byli ściśnięci jak sardynki!

Awatar użytkownika
Zbigniew Hoffer
Posty: 380
Rejestracja: 19 lipca 2012, 00:44
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Zbigniew Hoffer » 26 września 2014, 10:49

Marcin Waskiewicz pisze:Dlaczego we wtorek i w piątek na 13 i 28 nie ma przegubowców w godzinach porannych?


Dlatego, że trzeba by zabrać PN z innej linii, gdzie ludzie cisnęli by się cały dzień.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21439
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Piotr Radoliński » 26 września 2014, 11:04

Marcin Waskiewicz pisze:Dlaczego we wtorek i w piątek na 13 i 28 nie ma przegubowców w godzinach porannych? Ludzie nie mieszczą się w autobusach przy rynku. Proszę o szybkie rozwiązanie tego problemu. To niedopuszczalne, aby w XXI w. ludzie byli ściśnięci jak sardynki!
...a co to my tutaj jesteśmy od spełniania Twoich życzeń ? To jest forum... a nie firma spełniająca życzenia ! Tu można tylko GRZECZNIE się wyżalić... wtedy można działąć.

Awatar użytkownika
Krzysztof Basiukiewicz
Członek CKMKM
Posty: 1044
Rejestracja: 04 maja 2008, 17:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Krzysztof Basiukiewicz » 26 września 2014, 11:48

Coś Ci się Marcinie faktycznie pomyliło. Na naszym forum dyskutujemy o pewnych rozwiązaniach komunikacyjnych , zgłaszamy niekiedy różne problemy które czasem po linii CKMKM udaje się rozwiązać. Jednak nie jesteśmy jak już wspomniał Piotr firmą przewozową czy też organizatorem komunikacji a jedynie społecznym doradcą.

Co do samej zasadności twojego wniosku. Przegubowce Niskopodłogowe obsługują linie na których obłożenie pasażerami jest bardzo duże przez cały dzień wykonywanej służby. Ponieważ ich liczba jest ograniczona tj 11 sztuk Mercedesów Citraro G posiadających rampę dla osób niepełnosprawnych plus jedna sztuka MANa NG 272 który takiej rampy nie ma. Należało by zabrać dwa wozy tego typu z linii o których wcześniej wspomniałem i wysłać je na wykonanie zadania na 13 i 28. Przez kilka godzin faktycznie komfort podróżujących byłby większy , jednak w godzinach po południowych woziły by one powietrze. Wszystko to kosztem podróżnych z innych linii. Inną sprawą jest fakt iż zdecydowana większość pasażerów tam jadących z racji wieku nie płaci za bilet. Ale to już dyskusja na inny temat.

Marcin Waskiewicz
Posty: 163
Rejestracja: 02 lipca 2012, 14:37
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Marcin Waskiewicz » 26 września 2014, 11:51

Przecież pisałem, aby to było tylko do południa, a później zrobić podmianę

Mirek Waga
Posty: 524
Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Mirek Waga » 26 września 2014, 11:53

Marcin Waskiewicz pisze:Dlaczego we wtorek i w piątek na 13 i 28 nie ma przegubowców w godzinach porannych? Ludzie nie mieszczą się w autobusach przy rynku. Proszę o szybkie rozwiązanie tego problemu. To niedopuszczalne, aby w XXI w. ludzie byli ściśnięci jak sardynki!

Jak Ci nie pasuje KM to nic nie stoi na przeszkodzie;

Bilet w zęby i kosem za autobusem. :roll: :idea:

W czym masz problem ?? :)

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7074
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 26 września 2014, 12:37

Przecież tam ( przy ryneczku na Zawodziu) kursują przegubowce od 3-4 wysokich, jeden niski przegub !! ale na linii 11 :P

Marcin Waskiewicz
Posty: 163
Rejestracja: 02 lipca 2012, 14:37
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Marcin Waskiewicz » 26 września 2014, 12:46

Przepraszam, rzeczywiście mnie poniosło. Mam dzisaj bardzo zły dzień i musiałem się wyładować

Mirek Waga
Posty: 524
Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Mirek Waga » 26 września 2014, 17:40

Marcin Waskiewicz pisze:Przepraszam, rzeczywiście mnie poniosło. Mam dzisaj bardzo zły dzień i musiałem się wyładować

Że Ty masz zły dzień to nie świadczy ze wszyscy muszą znosić Twoje muchy w nosie.
Wsadź głowę pod zimną wodę i policz do dwudziestu i na pewno Ci przejdzie, a jak to nie poskutkuje to weź gumowy młotek i walnij się w głowę, skutek pewny na 100%

Sebastian Panowicz
Posty: 237
Rejestracja: 13 kwietnia 2010, 13:37
Lokalizacja: Kłobuck
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Sebastian Panowicz » 28 września 2014, 05:54

Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby uruchomienie dowozówki w rejon rynku Narutowicza, coś na kształt swego czasu jeżdżącej w 1994 roku linii 10. Jednakże teraz nie musiałaby jechać aż do Hallera, bądź Gazowni, ale zawrócić na rondzie Kazanowskiego (przy Żużlowej), a zamiast Pl. Biegańskiego zawrotkę przy PKSie, bądź Dworcu Głównym.

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7074
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 28 września 2014, 06:22

Nie ma już tyle ludzi co dawniej na rynku. Teraz większość ludzi mieści sie nawet w krótkie autobusy. A ty chcesz dodatkowo puszczać nową linię w którą malo kto wsiądzie.

Awatar użytkownika
Bartosz Kowalski
Członek CKMKM
Posty: 4269
Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Bartosz Kowalski » 28 września 2014, 09:38

Do tematu należy podejść tak. Czy większy tłok w autobusie oznacza że trzeba puszczać przeguba lub nową linię? Jeśli w autobusie jest tłok ale liczba pasażerów nie przekracza tej dopuszczalnej przez producenta, a nawet się do niej nie zbliża to chyba tematu nie ma.

Michał Kamiński
Posty: 950
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Kamiński » 28 września 2014, 09:59

Sebastian Panowicz pisze:Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby uruchomienie dowozówki w rejon rynku Narutowicza, coś na kształt swego czasu jeżdżącej w 1994 roku linii 10. Jednakże teraz nie musiałaby jechać aż do Hallera, bądź Gazowni, ale zawrócić na rondzie Kazanowskiego (przy Żużlowej), a zamiast Pl. Biegańskiego zawrotkę przy PKSie, bądź Dworcu Głównym.

Nie przesadzajmy jak 2 dni w tygodniu na kilku kursach przez 3 przystanki jest tłok nie oznacza to ,że trzeba puszczać przegubowe wozy .Jakiś frustrat coś napisze i zaraz chcecie nowe linie puszczać?Na rynek jeżdżą 4 linie do tego można doliczyć praktycznie piątą w postaci 26 i przy obecnej obsadzie spokojnie wystarczają.

Łukasz Najman
Posty: 2069
Rejestracja: 27 grudnia 2009, 19:15
Lokalizacja: Częstochowa/Błeszno
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Łukasz Najman » 28 września 2014, 14:54

Tak się zastanawiam, ilu z Was było ostatnio na rynku i obserwowało potoki pasażerów w dni handlowe? Bo zza monitora to można pisać wszystko, ale jednocześnie może się to mieć nijak do faktycznego stanu...

Awatar użytkownika
Bartosz Kowalski
Członek CKMKM
Posty: 4269
Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Bartosz Kowalski » 28 września 2014, 15:04

Myślę że Tomek i Michał chyba wiedzą najlepiej co i jak.

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Sebastian Wróbel » 28 września 2014, 15:04

Bartosz Kowalski pisze:Do tematu należy podejść tak. Czy większy tłok w autobusie oznacza że trzeba puszczać przeguba lub nową linię? Jeśli w autobusie jest tłok ale liczba pasażerów nie przekracza tej dopuszczalnej przez producenta, a nawet się do niej nie zbliża to chyba tematu nie ma.

Tymczasem dziś (jak co niedzielę) jeżdżą napchane AŻ kilkoma pasażerami przeguby na 11, 20 i 24...

Awatar użytkownika
Bartosz Kowalski
Członek CKMKM
Posty: 4269
Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Bartosz Kowalski » 28 września 2014, 16:58

Co ma sytuacja w niedziele do sytuacji w tygodniu?

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Grzegorczyk » 28 września 2014, 20:11

Ktoś powinien sprawdzić napełnienia oficjalnie i podjąć decyzję.

Awatar użytkownika
Tomasz Stefaniak
Posty: 300
Rejestracja: 11 listopada 2008, 16:33
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Stefaniak » 28 września 2014, 20:53

Na wtorek i piątek na liniach kursujących przez rynek na Zawodziu należy spojrzeć jeszcze z innej strony. Otóż przepełnienie powodują też sami ludzie. Nie raz jest taka sytuacja, że podjeżdżają dwa autobusy, ludzie pakują się do pierwszego. Efekt jest taki że w jednym jest pusto w drugim jest nieco tłoczniej. Poza tym rynek nie jest już tak oblegany jak kiedyś.
Czasami jeździłem 31 do pracy gdy był poprzedni rozkład jazdy.

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Sebastian Wróbel » 28 września 2014, 23:34

Bartosz Kowalski pisze:Co ma sytuacja w niedziele do sytuacji w tygodniu?

Tak skrajnie nieobiektywnej odpowiedzi się po tobie nie spodziewałem.

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7074
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 29 września 2014, 03:30

Sebastian Wróbel pisze:
Bartosz Kowalski pisze:Co ma sytuacja w niedziele do sytuacji w tygodniu?

Tak skrajnie nieobiektywnej odpowiedzi się po tobie nie spodziewałem.

Ale na tych liniach przez cały tydzień jeżdżą autobusy przegubowe.

Awatar użytkownika
Bartosz Kowalski
Członek CKMKM
Posty: 4269
Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Bartosz Kowalski » 29 września 2014, 08:50

Sebastian Wróbel pisze:
Bartosz Kowalski pisze:Co ma sytuacja w niedziele do sytuacji w tygodniu?

Tak skrajnie nieobiektywnej odpowiedzi się po tobie nie spodziewałem.

Może coś bardziej merytorycznie czy znowu piszesz żeby pisać?

Michał Kamiński
Posty: 950
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Kamiński » 29 września 2014, 15:14

Tomasz Rorat pisze:
Sebastian Wróbel pisze:
Bartosz Kowalski pisze:Co ma sytuacja w niedziele do sytuacji w tygodniu?

Tak skrajnie nieobiektywnej odpowiedzi się po tobie nie spodziewałem.

Ale na tych liniach przez cały tydzień jeżdżą autobusy przegubowe.

W niedziele na linii 11 można coraz częściej uświadczyć solówkę ,śmiało można by nawet na każdej z 3 brygad wypuszczać .

Awatar użytkownika
Jakub Szymanowski
Posty: 477
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 18:33
Lokalizacja: Szczecin/Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Jakub Szymanowski » 29 września 2014, 19:41

I tak samo na 12 często się krótkie w niedzielę zdarzają. A wypowiedź Bartosza nie jest nieobiektywna, bo w niedziele nie ma, aż tyle krótkich, by puścić je na wszystkie linie, więc jeździ to, co jest. W tygodniu natomiast nie ma niskich przegubów, by wysyłać je zaraz tam, gdzie kilka osób stoi...

Marcin Waskiewicz
Posty: 163
Rejestracja: 02 lipca 2012, 14:37
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Marcin Waskiewicz » 07 października 2014, 06:57

Mam świetny pomysł. Rzeczywiście, obłożenie autobusu na rynku nie jest już tak duże. Wyjątkiem jest kurs 13 o 7:18 z Kucelina, ponieważ jadą nim także uczniowie i ludzie pracujący od 8. Jakby tylko ta 13 była obsługiwana przez przegubowiec? I tylko do południa. Ostatnio było Conecto, mogłoby to być też ono. Ten stopień nie jest wysoki i wszyscy dają radę wsiadać. O wiele gorzej pod tym względem jest gdy podjedzie jeden ze Szwedów :)

Łukasz Najman
Posty: 2069
Rejestracja: 27 grudnia 2009, 19:15
Lokalizacja: Częstochowa/Błeszno
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Łukasz Najman » 07 października 2014, 09:21

To już jest bardziej możliwe do zrealizowania

Krystian Kukuła
Członek CKMKM
Posty: 2001
Rejestracja: 18 lutego 2008, 20:53
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Krystian Kukuła » 07 października 2014, 11:06

Jest linia 21 jadąca kilka minut za 13 o tej godzinie.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Grzegorczyk » 07 października 2014, 11:15

A wytłumacz ludziom, żeby poczekali... To instynkt stadny :D

Łukasz Najman
Posty: 2069
Rejestracja: 27 grudnia 2009, 19:15
Lokalizacja: Częstochowa/Błeszno
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Łukasz Najman » 07 października 2014, 11:21

Czyli problem został rozwiązany przed jego pojawieniem :P

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Sebastian Wróbel » 07 października 2014, 23:53

Bartosz Kowalski pisze:Może coś bardziej merytorycznie czy znowu piszesz żeby pisać?

Długo mnie tu nie było, ale lepiej późno niż wcale! :P
Piszesz o tym, że warunkiem puszczenia taboru przegubowego jest przekroczenie nominalnego obłożenia na tabor krótki i tu masz absolutną rację! więc podałem ci taki "antyprzykład" linii 11 na której przegubowce wożą powietrze z Legionów na św. Rocha i vice versa.
Ty wówczas jedynie odwróciłeś kota ogonem zamiast przyznać mi rację (lub przynajmniej zamilknąć) co mnie bardzo zdziwiło, bo jako jeden z niewielu użytkowników na forum starasz się zachować obiektywizm.

Awatar użytkownika
Bartosz Kowalski
Członek CKMKM
Posty: 4269
Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Bartosz Kowalski » 08 października 2014, 08:15

Potem Ci kto inny odpisał dlaczego tak jest w niedziele. Trzeba było pisać tak od razu o co Ci dokładnie chodzi.

Marcin Waskiewicz
Posty: 163
Rejestracja: 02 lipca 2012, 14:37
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Marcin Waskiewicz » 08 października 2014, 15:25

Krystian Kukuła pisze:Jest linia 21 jadąca kilka minut za 13 o tej godzinie.

Linia 21 jedzie 13 minut po linii 13. Tj. prawie równocześnie z 28, a nie z 13.

Sebastian Panowicz
Posty: 237
Rejestracja: 13 kwietnia 2010, 13:37
Lokalizacja: Kłobuck
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Sebastian Panowicz » 10 października 2014, 04:42

Zawsze można dokonać korekty rozkładu i linię 21 przesunąć o te 6 minut wcześniej. Będzie 7 minut po 13 i 6 min przed 28.

Takich przykładów można mnożyć, gdzie na wspólnym odcinku w odstępach kilkuminutowych jadą dwa autobusy jeden po drugim. Przywołana linia 21 na odcinku: św. Barbary szpital - Gnaszyn Dworzec jedzie praktycznie zderzak w zderzak z 22. Bądź linia 10 i 26 w odstępach 3 min od siebie na przystanku: Al. Jana Pawła II w stronę KMP. W praktyce jeżdżą w duecie, chyba że któraś zostanie zatrzymana na lewoskręcie.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Michał Grzegorczyk » 10 października 2014, 08:41

NIestety nikt nie koordynuje linii i w efekcie jeżdżą jak popadnie. Ile lat temu mówiło się o rozganianiu stad?

Marcin Waskiewicz
Posty: 163
Rejestracja: 02 lipca 2012, 14:37
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Marcin Waskiewicz » 10 października 2014, 17:58

Dzisiaj na 21 wysokim jeździł Ikarus Warszawiak

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7074
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Przegubowe zasilenia

Postautor: Tomasz Rorat » 29 stycznia 2015, 13:32

29.01.2015
Linia 16 #184 :P


Wróć do „Tabor”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości