Kasacje autobusów 2013

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Piotr Radoliński » 01 stycznia 2013, 10:05

Kolejny rok...

Beniamin Wójcik
Posty: 1289
Rejestracja: 05 sierpnia 2011, 08:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Beniamin Wójcik » 01 stycznia 2013, 20:05

No właśnie. Podzielam Twoje zdanie Piotrze ;)

Mirek Waga
Posty: 524
Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Mirek Waga » 01 stycznia 2013, 20:16

Piotr Radoliński pisze:Kolejny rok...

Kolejny rok,kolejne problemy i kłopoty, oraz kolejne propozycje jak usprawnić komunikacje.
Kolejny problem ile z tych naszych propozycji będzie choć w minimalnym stopniu zrealizowanych?

Konrad Pruciak
Posty: 200
Rejestracja: 08 października 2008, 21:15
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Konrad Pruciak » 25 stycznia 2013, 15:16

Czas na jedną z najprzyjemniejszych spraw dla mkm, czyli rotacje taborowe!

Co do #363 już nie ma wątpliwości. Autobus jest w początkowej fazie kasacji i nie jest wykluczone, że jego wyświetlacze zasilą #360, eliminując w ten sposób jedyny w MPK zestaw firmy "Pixel".

#321 na 99,9% zakończył swoją służbę na liniach, a zawdzięczamy to uszkodzeniu przodu wozu przy holowaniu na zajezdnię. Należy tu podkreślić, że uszkodzenie to wynikało wyłącznie ze stanu technicznego #321.

#341 na razie jeździ i jego sugeruję fotografować, o ile w danym dniu będzie na mieście. Jego dni w ruchu też są policzone i to na palcach jednej ręki. Przyszły tydzień zakończy jego karierę.

A z warszawiaków #150 i #151 już jeżdżą. Ten drugi zaskoczył mnie ostatnio bardzo przyjemnymi warunkami w środku. Trochę prac warsztatowych w MPK plus nowe warszawskie nagrzewnice i efekt jest taki, że w wozie jest podobnie ciepło, jak w Mercedesach. #152 jest już niemal gotowy, #153 uzbrojono w częstochowski system informatyczny i być może też zdoła wyjść na linie w styczniu.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Janusz Karlikowski » 25 stycznia 2013, 15:28

Ale #150 chyba nie ma w ogóle nagrzewnic albo nie działają. 2-3 dni temu jechałem nim na 22, to w autobusie było zimno, a do tego na podłodze lodowisko (podłoga chyba nie jest antypoślizgowa)

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2966
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Łukasz Szkurłat » 25 stycznia 2013, 15:34

To miałeś pecha do kierowcy. Jechałem nim w środę na 17, to po tym, jak 20 minut stał na pętli, no i wcześniej pohulał, jak podjechał w środku było super ciepło i to nawet w sekcji B. Co prawda później już na przystankach trochę wywiało go, ale i tak jazda nim, a innymi ekologami była dużo milsza. W sumie podoba mi się praca silnika, a w środku był czysty i zadbany. Jak na taki wiek, to autobus w super stanie. Racja co do podłogi, jest śliska i dwie osoby na moim kursie się poślizgnęły, ale jakoś uratowały.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Janusz Karlikowski » 25 stycznia 2013, 15:37

Miałem pecha do pani kierowcy ;)

Awatar użytkownika
Adrian Golis
Członek CKMKM
Posty: 1619
Rejestracja: 15 września 2012, 16:33
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Adrian Golis » 25 stycznia 2013, 16:32

Oj tak tu się zgadzam co do warszawiaka #151, bo dzisiaj jak nim jechałem było dość ciepło i na prawdę byłem zadowolony i bardzo miło się z takim autobusie jechało :)

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Janusz Karlikowski » 25 stycznia 2013, 16:34

No tak, ale to potwierdza stosunek kierowcy do pasażera. W kabince ciepło, to już ok

Awatar użytkownika
Adrian Golis
Członek CKMKM
Posty: 1619
Rejestracja: 15 września 2012, 16:33
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Adrian Golis » 25 stycznia 2013, 16:45

No Janusz, z tym również muszę się z Tobą zgodzić. Bo tak na prawdę to co nie których Ikarusach jest zimniej niż na dworze, ale to właśnie wynika z tego co napisałeś. Jaki stosunek ma kierowca do pasażerów.

Na cale szczęście jeszcze żaden pasażer nie dał cynku do telewizji ani do gazety że jest zimno w danym autobusie, chociaż teraz to większości autobusach jest nawet ciepło i nie ma do czego się doczepić.

Awatar użytkownika
Przemysław Kozlowski
Posty: 514
Rejestracja: 26 kwietnia 2011, 20:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Przemysław Kozlowski » 25 stycznia 2013, 17:22

Konrad Pruciak pisze:Czas na jedną z najprzyjemniejszych spraw dla mkm, czyli rotacje taborowe!

Co do #363 już nie ma wątpliwości. Autobus jest w początkowej fazie kasacji i nie jest wykluczone, że jego wyświetlacze zasilą #360, eliminując w ten sposób jedyny w MPK zestaw firmy "Pixel".

#321 na 99,9% zakończył swoją służbę na liniach, a zawdzięczamy to uszkodzeniu przodu wozu przy holowaniu na zajezdnię. Należy tu podkreślić, że uszkodzenie to wynikało wyłącznie ze stanu technicznego #321.

#341 na razie jeździ i jego sugeruję fotografować, o ile w danym dniu będzie na mieście. Jego dni w ruchu też są policzone i to na palcach jednej ręki. Przyszły tydzień zakończy jego karierę.

A z warszawiaków #150 i #151 już jeżdżą. Ten drugi zaskoczył mnie ostatnio bardzo przyjemnymi warunkami w środku. Trochę prac warsztatowych w MPK plus nowe warszawskie nagrzewnice i efekt jest taki, że w wozie jest podobnie ciepło, jak w Mercedesach. #152 jest już niemal gotowy, #153 uzbrojono w częstochowski system informatyczny i być może też zdoła wyjść na linie w styczniu.

A co czeka #74 #76 i #79

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3250
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Krzysiek Ociepa » 25 stycznia 2013, 20:20

Konrad Pruciak pisze:#341 na razie jeździ i jego sugeruję fotografować, o ile w danym dniu będzie na mieście. Jego dni w ruchu też są policzone i to na palcach jednej ręki. Przyszły tydzień zakończy jego karierę.

No, tego wycofania #341, to się nie dziwię. Nie dość, że banan, to jeszcze czteroślad. Jechałem kiedyś za nim i sekcja B nie szła zbyt równo za sekcją A.

Beniamin Wójcik
Posty: 1289
Rejestracja: 05 sierpnia 2011, 08:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Beniamin Wójcik » 25 stycznia 2013, 21:18

A czy ma ktokolwiek z Was fotografie uszkodzonego #321...? Chętnie bym zobaczył co mu się urwało i jak to wygląda :)

Konrad Pruciak
Posty: 200
Rejestracja: 08 października 2008, 21:15
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Konrad Pruciak » 25 stycznia 2013, 22:18

Zderzak & fragment ściany czołowej. Ale zdjęcia nie mam, choć go wczoraj obejrzałem.

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3250
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Krzysiek Ociepa » 26 stycznia 2013, 01:39

No, ale co się dziwić. W końcu #321 ma/miał już rocznikowo 29 lat... Połamał się i tyle. Nie ma sensu odratowywać takiego trupa. Przyjechało kilka reanimatorów z Warszawy, dzięki którym MPK jakoś będzie obsługiwać linie. Swoją drogą, to ktoś kiedyś pisał o używkach typu Citaro. Z gliwickiego PKM-u spaliły się dwa, a dzisiaj z sosnowieckiego PKM-u kolejny. Czy jest sens w taki syf inwestować? Ogólnie rzecz biorąc, to Citaro poszło z dymem już wiele. I tak dobrze, że u nas się nic nie spaliło. Ale trzeba jednak przyznać, że nasze MPK dba o tabor. U nas ostatni pożar autobusu zdarzył się pewnie z dekadę temu... Jednak jeśli chodzi o używki, to moim zdanie w grę powinny wchodzić jedynie MAN-y NG3x3.

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Wojciech Liberda » 26 stycznia 2013, 07:57

Krzysiek Ociepa pisze:No, ale co się dziwić. W końcu #321 ma/miał już rocznikowo 29 lat... Połamał się i tyle. Nie ma sensu odratowywać takiego trupa. Przyjechało kilka reanimatorów z Warszawy, dzięki którym MPK jakoś będzie obsługiwać linie. Swoją drogą, to ktoś kiedyś pisał o używkach typu Citaro. Z gliwickiego PKM-u spaliły się dwa, a dzisiaj z sosnowieckiego PKM-u kolejny. Czy jest sens w taki syf inwestować? Ogólnie rzecz biorąc, to Citaro poszło z dymem już wiele. I tak dobrze, że u nas się nic nie spaliło. Ale trzeba jednak przyznać, że nasze MPK dba o tabor. U nas ostatni pożar autobusu zdarzył się pewnie z dekadę temu... Jednak jeśli chodzi o używki, to moim zdanie w grę powinny wchodzić jedynie MAN-y NG3x3.


Ja bym nie opisywał, że "Citaro to syf..." bo można zostać pozwanych... ale jak się dba tak się ma... Niemcy wyprodukowali już pond 10 tys Citaro... więc jak coś się dzieje z paroletnimi to trzeba to zbadać. Solaris też miał problem z Bratysławą, ale tam już wszystkie modele się paliły, więc Solaris był po prostu kolejnym i tyle. Można zamontować system gaszenia silnika. Pamiętajcie, że silniki w takich wozach mają mało miejsca i potrzeba tam dużego chłodzenia. Przypomnę jeszcze palące się warszawskie Solniczki...

Iwona Trzepizur
Posty: 555
Rejestracja: 21 października 2012, 12:59
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Iwona Trzepizur » 26 stycznia 2013, 10:21

Janusz Karlikowski pisze:Ale #150 chyba nie ma w ogóle nagrzewnic albo nie działają. 2-3 dni temu jechałem nim na 22, to w autobusie było zimno, a do tego na podłodze lodowisko (podłoga chyba nie jest antypoślizgowa)


A to dziwne, bo jak ja nim jechałam na 24 to było ciepło :)
(zaskoczyło mnie to. myślałam, że będzie gorzej...)

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Piotr Radoliński » 26 stycznia 2013, 11:09

...może macie różne poziomy "komfortu termicznego" ! :P

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Janusz Karlikowski » 26 stycznia 2013, 12:15

Na pewno nie o to chodzi. Tak jak ktoś w innym temacie napisał, że "czasem w autobusie jest zimniej niż na dworze", tak było w tej sytuacji. Ogrzewanie nie było włączone wcale, więc wchodziło się jak do lodówki, a na podłodze błoto pośniegowe przymarzało co stwarzało niebezpieczeństwo poślizgu. w wielu autobusach jest także włączony nawiew, ale nie webasto przez co efekt jest odwrotny do zamierzonego. Dziś np. jechałem Conecto, w którym waliło zimnym powietrzem z dmuchaw. No to ja za taka "przyjemność" dziękuję ;) Dobrze, że za oknem świeciło słońce i grzało...

Konrad Pruciak
Posty: 200
Rejestracja: 08 października 2008, 21:15
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Konrad Pruciak » 26 stycznia 2013, 18:17

Dla mnie warunki zastane wieczorową porą w #151 były na granicy sensacji. Siedziałem między II osią o przegubem i jeśli chodzi o termikę, to było super. Natomiast wracając do czterystadwunastek: z tych 3 wozów (74, 76 i 79), najlepsze rokowania są co do pierwszego z nich. Pozostałe dwa mogą czasem już nigdy nie wyjechać na miasto.

Awatar użytkownika
Przemysław Kozlowski
Posty: 514
Rejestracja: 26 kwietnia 2011, 20:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Przemysław Kozlowski » 26 stycznia 2013, 19:31

Konrad Pruciak pisze:Dla mnie warunki zastane wieczorową porą w #151 były na granicy sensacji. Siedziałem między II osią o przegubem i jeśli chodzi o termikę, to było super. Natomiast wracając do czterystadwunastek: z tych 3 wozów (74, 76 i 79), najlepsze rokowania są co do pierwszego z nich. Pozostałe dwa mogą czasem już nigdy nie wyjechać na miasto.

Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.Jednak jeszcze jest #167 o którym głos zaginął ponoć dostał nowe barwy i miał wyjechać na miasto przed końcem ubiegłego roku,a jednak nigdzie go nie było.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Patryk Hartman » 26 stycznia 2013, 20:29

#167 w lutym wróci. Będzie miał mercedesowkie barwy, zostało kilka rzeczy do zrobienia (naprawy) i powinien wyjechać. 8-)

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Tomasz Moszczyński » 26 stycznia 2013, 21:58

kolejny ekolog tak?

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Patryk Hartman » 26 stycznia 2013, 22:33

Ale co kolejny ekolog ??

Andrzej Rybak
Posty: 759
Rejestracja: 03 maja 2011, 21:44
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Andrzej Rybak » 27 stycznia 2013, 18:19

Powoli stare lewarkowe ikarusy się wykruszają.Mnie ciekawi kiedy i który z jelczy trafi na złom,już dość dawno nie było kasacji jelcza.

Awatar użytkownika
Sebastian Struski
Posty: 803
Rejestracja: 24 maja 2011, 09:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Sebastian Struski » 27 stycznia 2013, 18:57

Krzysiek Ociepa pisze:
Konrad Pruciak pisze:#341 na razie jeździ i jego sugeruję fotografować, o ile w danym dniu będzie na mieście. Jego dni w ruchu też są policzone i to na palcach jednej ręki. Przyszły tydzień zakończy jego karierę.

No, tego wycofania #341, to się nie dziwię. Nie dość, że banan, to jeszcze czteroślad. Jechałem kiedyś za nim i sekcja B nie szła zbyt równo za sekcją A.


Brak znajomości tematu to sie moze zdarzyć:P Odpowiada za to tzw. ramie kątowe

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Tomasz Moszczyński » 01 lutego 2013, 12:28

Andrzej Rybak pisze:Powoli stare lewarkowe ikarusy się wykruszają.Mnie ciekawi kiedy i który z jelczy trafi na złom,już dość dawno nie było kasacji jelcza.
wiem ze przyjdzie na nie pora ale jeszcze nie teraz proszę oby jak najdłużej-))

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Tomasz Moszczyński » 01 lutego 2013, 12:32

Krzysiek Ociepa pisze:No, ale co się dziwić. W końcu #321 ma/miał już rocznikowo 29 lat... Połamał się i tyle. Nie ma sensu odratowywać takiego trupa. Przyjechało kilka reanimatorów z Warszawy, dzięki którym MPK jakoś będzie obsługiwać linie. Swoją drogą, to ktoś kiedyś pisał o używkach typu Citaro. Z gliwickiego PKM-u spaliły się dwa, a dzisiaj z sosnowieckiego PKM-u kolejny. Czy jest sens w taki syf inwestować? Ogólnie rzecz biorąc, to Citaro poszło z dymem już wiele. I tak dobrze, że u nas się nic nie spaliło. Ale trzeba jednak przyznać, że nasze MPK dba o tabor. U nas ostatni pożar autobusu zdarzył się pewnie z dekadę temu... Jednak jeśli chodzi o używki, to moim zdanie w grę powinny wchodzić jedynie MAN-y NG3x3.
aj to prawda chłopaki z warsztatów dbaj o tabor masz racje a co Manów tez się zgodzę powinni coś kupic z tego typu autobusów sprawowały się w miarę dobrze

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Sebastian Wróbel » 01 lutego 2013, 18:07

Andrzej Rybak pisze:Powoli stare lewarkowe ikarusy się wykruszają.Mnie ciekawi kiedy i który z jelczy trafi na złom,już dość dawno nie było kasacji jelcza.

Raczej nie tak szybko, bo większość jest świeżo malowana. Najwidoczniej #22 i #251 nie kwalifikuję na tę chwilę pod palnik.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Piotr Radoliński » 06 lutego 2013, 14:41

..czyżby kolejny kandydat do "wiecznego odjazdu" (#341) ?

Obrazek

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Wojciech Liberda » 06 lutego 2013, 15:18

Piotr Radoliński pisze:..czyżby kolejny kandydat do "wiecznego odjazdu" (#341) ?

Obrazek


Podobno idzie dopiero na przegląd, a może nowe malowanko :P

Michał Kamiński
Posty: 950
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Michał Kamiński » 06 lutego 2013, 15:55

Szkoda pieniędzy na tego gruchota.Jak już mają malować to coś co jeszcze pojezdzi jakiś czas

Awatar użytkownika
Przemysław Kozlowski
Posty: 514
Rejestracja: 26 kwietnia 2011, 20:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Przemysław Kozlowski » 06 lutego 2013, 16:15

To możemy podsumujmy jaki warszawiak za który wóz :D
#150 za #321
#151 za #363
#152 może za #341 :D
#153..#155 ??

Andrzej Rybak
Posty: 759
Rejestracja: 03 maja 2011, 21:44
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Andrzej Rybak » 06 lutego 2013, 16:24

Myślę że taką wyliczankę trzeba zacząć od #362,#322 o ile nie jeszcze wcześniej

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3250
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Krzysiek Ociepa » 06 lutego 2013, 16:30

Konrad Pruciak pisał, że #341 kończy żywot. Z resztą widać na zdjęciu, że ma zdjęte tablice. Do przeglądu nie jest to chyba konieczne...

Iwona Trzepizur
Posty: 555
Rejestracja: 21 października 2012, 12:59
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Iwona Trzepizur » 06 lutego 2013, 16:55

Jego dni są policzone. Nie wiadomo czy jeszcze wyjedzie...no chyba, że na TRW...

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Tomasz Moszczyński » 06 lutego 2013, 16:56

może mu się uda-))

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Tomasz Moszczyński » 06 lutego 2013, 17:00

Krzysiek Ociepa pisze:No, ale co się dziwić. W końcu #321 ma/miał już rocznikowo 29 lat... Połamał się i tyle. Nie ma sensu odratowywać takiego trupa. Przyjechało kilka reanimatorów z Warszawy, dzięki którym MPK jakoś będzie obsługiwać linie. Swoją drogą, to ktoś kiedyś pisał o używkach typu Citaro. Z gliwickiego PKM-u spaliły się dwa, a dzisiaj z sosnowieckiego PKM-u kolejny. Czy jest sens w taki syf inwestować? Ogólnie rzecz biorąc, to Citaro poszło z dymem już wiele. I tak dobrze, że u nas się nic nie spaliło. Ale trzeba jednak przyznać, że nasze MPK dba o tabor. U nas ostatni pożar autobusu zdarzył się pewnie z dekadę temu... Jednak jeśli chodzi o używki, to moim zdanie w grę powinny wchodzić jedynie MAN-y NG3x3.
Warszawskie Citara tez maja male problemy a tak sobie je chwalili a tu masz ci los gdzieś widziałem foty na których na krawacie holowane były do zajezdni

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Sebastian Wróbel » 06 lutego 2013, 17:06

Przemysław Kozłowski pisze:To możemy podsumujmy jaki warszawiak za który wóz :D
#150 za #321
#151 za #363
#152 może za #341 :D
#153..#155 ??

A kto powiedział, że skasują tyle samo pojazdów ile przyszło ??
Po kasacji siedmiu przegubów MPK wyszliby na zero, a przed przyjazdem warszawiaków taboru ledwie starczało na obsługę miasta.

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3250
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Krzysiek Ociepa » 06 lutego 2013, 18:30

Tomasz Moszczyński pisze:
Krzysiek Ociepa pisze:No, ale co się dziwić. W końcu #321 ma/miał już rocznikowo 29 lat... Połamał się i tyle. Nie ma sensu odratowywać takiego trupa. Przyjechało kilka reanimatorów z Warszawy, dzięki którym MPK jakoś będzie obsługiwać linie. Swoją drogą, to ktoś kiedyś pisał o używkach typu Citaro. Z gliwickiego PKM-u spaliły się dwa, a dzisiaj z sosnowieckiego PKM-u kolejny. Czy jest sens w taki syf inwestować? Ogólnie rzecz biorąc, to Citaro poszło z dymem już wiele. I tak dobrze, że u nas się nic nie spaliło. Ale trzeba jednak przyznać, że nasze MPK dba o tabor. U nas ostatni pożar autobusu zdarzył się pewnie z dekadę temu... Jednak jeśli chodzi o używki, to moim zdanie w grę powinny wchodzić jedynie MAN-y NG3x3.
Warszawskie Citara tez maja male problemy a tak sobie je chwalili a tu masz ci los gdzieś widziałem foty na których na krawacie holowane były do zajezdni

W Warszawie nie ma Citaro...

Awatar użytkownika
Sebastian Struski
Posty: 803
Rejestracja: 24 maja 2011, 09:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Sebastian Struski » 06 lutego 2013, 19:26

Krzysiek Ociepa pisze:Konrad Pruciak pisał, że #341 kończy żywot. Z resztą widać na zdjęciu, że ma zdjęte tablice. Do przeglądu nie jest to chyba konieczne...


Mylisz sie jak się skończyło miejsce na przeglądy pieczątki w dowodzie to trzeba iść z tablicami do wydziału komunikacji i zmieniają hologramy na tablicach i dostajesz miękki dowód a za dwa tygodnie odbiór twardego :P

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3250
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Krzysiek Ociepa » 06 lutego 2013, 19:33

Z tego, co kojarzę, to od nowego roku nie trzeba już zmieniać hologramów na tablicach, a więc tablic nie trzeba demontować. Ale mogę się mylić. Swoją drogą, to #341 bym nie ratował, bo to banan i czteroślad... Jest go czym zastąpić.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Piotr Radoliński » 06 lutego 2013, 19:35

...przypominam, że ja nie położyłem jeszcze "krzyżyka" na #341.
@Krzysiek: Jest dokładnie tak jak piszesz, wszystko zgodnie z rozporządzeniem ministra transportu, budownictwa i gospodarki morskiej w sprawie trybu legalizacji tablic rejestracyjnych oraz warunków technicznych i wzorów znaku legalizacyjnego (Dz.U. z 2012 r., poz. 481). Obowiązuje od 7 czerwca 2012 roku.

Awatar użytkownika
Sebastian Struski
Posty: 803
Rejestracja: 24 maja 2011, 09:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Sebastian Struski » 06 lutego 2013, 20:15

Jest jeszcze opcja ze może będą mercedesowskie barwy :)

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Piotr Radoliński » 06 lutego 2013, 20:23

...jest ! Załuję, że nie wszedłem do środka #341, bo #321 to powoli zaczyna już przypominać wrak. Stan z dziś.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3250
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Krzysiek Ociepa » 06 lutego 2013, 20:27

Piotr Radoliński pisze:...przypominam, że ja nie położyłem jeszcze "krzyżyka" na #341.
@Krzysiek: Jest dokładnie tak jak piszesz, wszystko zgodnie z rozporządzeniem ministra transportu, budownictwa i gospodarki morskiej w sprawie trybu legalizacji tablic rejestracyjnych oraz warunków technicznych i wzorów znaku legalizacyjnego (Dz.U. z 2012 r., poz. 481). Obowiązuje od 7 czerwca 2012 roku.

W MPK chyba wiedzą o tym, więc wątpię żeby odkręcali tablice "tak se", szczególnie że jeszcze kilka dni temu wóz był na linii. Jego stan techniczny jest... daleki od ideału, więc po co go trzymać? Dzisiaj wyjechał #152, a #341 nagle z linii zniknął, więc wcale bym się nie zdziwił, gdyby trzeciego warszawiaka dostała obsada wozu #341. W końcu po co utrzymywać takiego strucla, skoro są wozy na podmianę. Z resztą Konrad pisał, że #341 długo nie pojeździ...

Awatar użytkownika
Czestochowianin
Posty: 106
Rejestracja: 26 stycznia 2012, 16:31
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Czestochowianin » 06 lutego 2013, 21:03

#341 już zakończył żywot swój

Konrad Pruciak
Posty: 200
Rejestracja: 08 października 2008, 21:15
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Konrad Pruciak » 06 lutego 2013, 21:21

#341 miał przegląd ważny do końca stycznia i już go na żadnej linii nie zobaczymy, nawet na TRW. To koniec tego wozu, a poza zajezdnią spotkamy go dopiero jako podpiętego do holownika z firmy zajmującej się złomowaniem.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Piotr Radoliński » 06 lutego 2013, 21:27

...czyli miałem przeczucie dziś, że o nim wspomniałem ! :P

Iwona Trzepizur
Posty: 555
Rejestracja: 21 października 2012, 12:59
Status: Offline

Kasacje autobusów 2013

Postautor: Iwona Trzepizur » 06 lutego 2013, 22:58

papa #341...


Wróć do „Tabor”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości