Lubliniec - Fosowskie (zagłada ??)

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Lubliniec - Fosowskie (zagłada ??)

Postautor: Janusz Karlikowski » 04 marca 2012, 14:11

Czy to jest fotka histo(e)ryczna ??
Obrazek

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Lubliniec - Fosowskie (zagłada ??)

Postautor: Tomasz Moszczyński » 04 marca 2012, 14:32

Janusz Karlikowski pisze:Czy to jest fotka histo(e)ryczna ??
Obrazek
byczek se dycha przed dalszą drogą.ale czy historyczne chyba tak.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Janusz Karlikowski » 04 marca 2012, 14:38

Ale "Byczek' tu 45 minut postoju ??
W polskich kolejach, wiem norma
I jeszcze jedna fota:

Wiktor, wykręciłeś ?
Załączniki
62_1024x675.jpg

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2966
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Łukasz Szkurłat » 04 marca 2012, 17:12

Na jakiej stacji robione było zdjęcie byka?
A drugie pytanie, co te dwa zdjęcia mają wspólnego? Bo nie wiem czemu Ikarus w Blachowni jest w temacie o Lublińcu.

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Tomasz Moszczyński » 04 marca 2012, 17:34

Janusz Karlikowski pisze:Ale "Byczek' tu 45 minut postoju ??
W polskich kolejach, wiem norma
I jeszcze jedna fota:

Wiktor, wykręciłeś ?
Sorki ale czy #344 miał reklame .Berendowicza.?moj sąsiad Bogdan Wolski jezdził na nim.

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2966
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Łukasz Szkurłat » 04 marca 2012, 17:59

A to nazwisko już nam znane z historii autodestrukcyjnego Jelcza. Takiej reklamy jak piszesz nie znalazłem, za to żyrafy z PKT...

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Janusz Karlikowski » 04 marca 2012, 18:03

Łukasz Szkurłat pisze:Na jakiej stacji robione było zdjęcie byka?
PLUDRY

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Tomasz Moszczyński » 04 marca 2012, 18:44

Łukasz Szkurłat pisze:A to nazwisko już nam znane z historii autodestrukcyjnego Jelcza. Takiej reklamy jak piszesz nie znalazłem, za to żyrafy z PKT...
to mój sasiad pirat drogow.pam jak raz na 12 wyjezdzal z krakowskiej na trase jak wypruł tym Ikarem to iskry szły wiem ze jemu sie spalił jakiś M-11.wrócił z roboty tak wk...bez siekiere lepiej nie podchodzic.a gosc jest w porzadku .

Beniamin Wójcik
Posty: 1289
Rejestracja: 05 sierpnia 2011, 08:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Beniamin Wójcik » 04 marca 2012, 18:50

Łukasz Szkurłat pisze:A to nazwisko już nam znane z historii autodestrukcyjnego Jelcza.

Co znaczy "autodestrukcyjnego Jelcza"? Rozumiem, że się spalił, ale coś więcej możesz podać...?


A propos fotografii; patrzcie jakie "gęby" młode... :D

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2966
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Łukasz Szkurłat » 04 marca 2012, 19:04

Tomasz Moszczyński pisze:wiem ze jemu sie spalił jakiś M-11.

#12
Beniamin Wójcik pisze:Rozumiem, że się spalił, ale coś więcej możesz podać...?

Owszem, spalił na Busolowej. Powoził jako 33. Według komentarza Konrada pod zdjęciem w Jelczu nastąpiło zwarcie i rozprzestrzenienie się ognia, ale ja znałem taką historię, że ugrzązł w śniegu, kierowca chciał nim wyjechać z zaspy i właśnie w ten sposób doszło do pożaru. W sumie to nawet możliwe, że przez to zwarcie i dodatkowy wysiłek... Zagrzał się. A zima wtedy była dość solidna. Było to 2 stycznia 2002r. Zadysponowano wtedy wszelkie pobliskie jednostki, jakie się dało, ale na nic.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Michał Grzegorczyk » 04 marca 2012, 21:06

Co do fotki z Pludr, to nie wiem co miałeś na myśli z tym pytaniem. Natomiast linia Lubliniec-Fosowskie idzie do remontu i będzie zamknięta od 02.04.2013 do 08.12.2013. A Stradom-Kochanowice będzie robiona od 01.01.2013 do 31.08.2013 i od 01.09.2013 do 31.12.2013.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 04 marca 2012, 21:26

Michał Grzegorczyk pisze: A Stradom-Kochanowice będzie robiona od 01.01.2013 do 31.08.2013 i od 01.09.2013 do 31.12.2013.
:shock: ...to nie prościej od 1.01.2013 d0 31.12.2013 r. ! Dlaczego dzielisz daty - to są etapy ? :)

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Michał Grzegorczyk » 04 marca 2012, 22:29

Etapy ;) tor 1, potem tor 2. Ogólnie i tak skróciłem, bo PLK napisała "odcinek 1, tor 1", "odcinek 1, tor 2" itd Odcinków chyba z 12....

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2966
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Łukasz Szkurłat » 04 marca 2012, 22:37

Pierwsze co, to do remontu Stradom-Lubliniec musi iść północna nitka, bo to na niej składy się wleką. A południową też mają remontować? Ona była nie tak dawno i pociągi nawet potrafią przyzwoite osiągi na niej wyskubać, ale profilaktycznie mogą zrobić dla lepszego efektu i równości zużycia.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Michał Grzegorczyk » 04 marca 2012, 22:45

I pójdzie. To jest właśnie ten tor 1. Remont tego toru pochłonie 8 miesięcy, a drugi będzie robiony tylko 4. Możliwe, że ograniczą się do wymiany na nim zwrotnic, poprawy podbicia itp. Zastanawia mnie fakt, że nie zrobią odcinka Kochanowice-Lubliniec.


Wróć do „Historia”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość