Polskie Koleje...2010 - 2015 r.

Tematy związane z zagadnieniem organizacji transportu ludności (systemy, zarządzanie, itp).
Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Michał Grzegorczyk » 02 kwietnia 2014, 21:34

Trasa, którą pomknie Pendolino
Już zapowiadają trzy kursy Pendolino, a o TLK ani słowa...

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Wojciech Liberda » 03 kwietnia 2014, 05:44

Michał Grzegorczyk pisze:Trasa, którą pomknie Pendolino
Już zapowiadają trzy kursy Pendolino, a o TLK ani słowa...


Nic nie ma o TLK, ponieważ samo IC na razie ogranicza kursy w całej Polsce, obecnie w marcu o 5,8% pracy przewozowej. Tłumaczą się albo ciągłym remontem albo słabą frekwencją. A co za tym idzie spadek pasażerów od nowego roku już wyniósł 10%. W tym czasie firmy przewozowe jak PB, Lajkonik,Express i coś tam jeszcze zwiększyły swój udział w rynku.
Związku z tym musimy szykować się na niespodzianki typu uruchomili TLK przez Częstochowę, w momencie kiedy skończą główne remonty linii czyli D29-61 do końca Listopada tego roku oraz D29-1 wiedeńkę pod koniec przyszłego roku, oraz na południu od Częstochowy.

Co do wspomnianych TLK IC nie ma planu na sieć połączeń w obecnym czasie! Dostaje pokaźną dotację od państwa i czy skasuje połączenie czy nie kasę dostaje taką samą.
Ale jest światełko w tunelu, że blondi z ministerstwa może potrząsnąć władzami IC i Ci zaczną walkę o pasażera, ale to dopiero po remoncie. Musimy wytrzymać :)

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Michał Grzegorczyk » 03 kwietnia 2014, 08:39

To jest największy dramat, że dotacja idzie na konto niezależnie od tego, czy w ogóle jeżdżą jakieś pociągi czy nie. Właśnie to było fajne w Kolejach Śmiesznych na początku, że poprzedni zarząd województwa zawarł umowę na ilość wzkm i konkretne trasy. Szkoda, że to już przeszłość... Póki co liczę właśnie na to, że po remontach PIC ruszy tyłki i przestanie się tłumaczyć remontami :)

Na tej linii może być ruch. Pociągi Wrocław-Warszawa, Wrocław-Lublin i prawdopodobnie Wrocław-Kraków... :-D

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Wojciech Liberda » 04 kwietnia 2014, 10:10

http://www.rynek-kolejowy.pl/51640/pendolino_pojedzie_250_km_h_po_cmk_czyli_witaj_rasowy_haj_spidzie.htm

W skrócie...

Na kilku odcinkach ?protezy koniecpolskiej? rozważane są podwyższenia V ze 120 do 140 km/h (m.in. tam gdzie geometria i parametr 1 m/s2 pozwala na to w łukach) oraz ze 140 do 150/160 km/h pomiędzy Fosowskiem a Opolem. Ponadto istnieje pomysł podwyższenia V maks na odcinku Opole - Wrocław (ściślej: Opole Zachodnie ? Święta Katarzyna) ze 160 km/h do 180 km/h, dlatego że badania przeprowadzone Husarzem na linii E 20 (do V = 225 km/h!) dla takiego samego typu sieci trakcyjnej wykazały, iż sieć ?na 160? bardzo dobrze współpracuje z nowoczesnymi odbierakami prądu (pantografami) do prędkości 180 km/h, a dobrze - nawet do 200 km/h.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Michał Grzegorczyk » 04 kwietnia 2014, 11:25

Wojtek:
Powyższy tekst w pierwotnej wersji ? jak się pewnie nieliczni domyślili ? miał być takim pół żartem/pół serio na 1 kwietnia czy prima aprillis (ale nie zdążył ?wejść? na czas). Bowiem zawiera zarówno pewne lekko ?naciągane? teorie oraz w części tematy rozważane w rzeczywistości. W związku z tym ogłaszam mały konkurs dla naszych Szanownych Czytelników pod hasłem: Co w tym tekście jest (może być) najzupełniej realne w perspektywie kilku lat, a co jest ?fantazją? autora? Koniecznie muszę dodać iż wszystkie owe pomysły czy działania uważam za wskazane do realizacji lub co najmniej do analizy i rozważenia..

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Janusz Karlikowski » 04 kwietnia 2014, 15:11

Czy ktoś jest zorientowany do jakiego zakładu (tzn. jak się nazywa) prowadzi ta bocznica ??
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 04 kwietnia 2014, 15:23

...jeżeli to Lubojenka (okolice wiaduktu z DK1)) to może być dojazd do obecnej bazy DROGBUD-u i wytwórni mas bitumicznych !! :)

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Janusz Karlikowski » 04 kwietnia 2014, 15:27

Na Necie znalazłem to pod nazwą Przedsiębiorstwo Robót Drogowych, ale to na jedno wychodzi :)
http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/inde ... %C4%85sawa

A to jeszcze kilka ujęć D29-146:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 04 kwietnia 2014, 15:34

...tak się to kiedyś nazywało !
Dziś... jest to DROGBUD. :)

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Wojciech Liberda » 06 kwietnia 2014, 20:46


inż. Wiktor Sołtysiak
Członek CKMKM
Posty: 1966
Rejestracja: 19 lutego 2008, 20:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: inż. Wiktor Sołtysiak » 06 kwietnia 2014, 22:15

Czy zastanawiał się ktoś z Was kiedykolwiek w jaki sposób sterowano ruchem kolejowym na tych wąskotorówkach?

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Wojciech Liberda » 07 kwietnia 2014, 08:21

inż. Wiktor Sołtysiak pisze:Czy zastanawiał się ktoś z Was kiedykolwiek w jaki sposób sterowano ruchem kolejowym na tych wąskotorówkach?


Posterunki :P albo na gębę, pytanie tylko jaki tam był ruch :)

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Janusz Karlikowski » 07 kwietnia 2014, 13:39

Plany 2014-2020 w woj. śląskim (zastanawia linia 182):
http://www.rynek-kolejowy.pl/51692/za_m ... skiego.htm

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Wojciech Liberda » 07 kwietnia 2014, 14:04

Janusz Karlikowski pisze:Plany 2014-2020 w woj. śląskim (zastanawia linia 182):
http://www.rynek-kolejowy.pl/51692/za_m ... skiego.htm


Mnie nie zastanawia bo o tym było wiadomo już kilka lat temu, a to że coś tam piszą... to już nieważne.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Janusz Karlikowski » 07 kwietnia 2014, 14:40

No to jeszcze taka ciekawostka (może nie każdy zna nowy rozkład): od 27.04 "ORLIK" będzie kursował przez ... Katowice. Ciekawe kto tym będzie podróżował... ??

Maciej Urbaniak
Posty: 328
Rejestracja: 28 grudnia 2011, 11:39
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Maciej Urbaniak » 07 kwietnia 2014, 15:28

Na pewno nie będzie mniej pasażerów niż teraz :P Jechałem nim jakiś miesiąc temu i jak było 10 osób na skład do wszystko... A wtedy jeszcze jechał trzy godziny. Obecnie jedzie ponad 3 i pół (o zgrozo!!!) także te 10 min na wjazd do Katowic na prawdę nie robi różnicy a może przynajmniej ktoś po drodze w ruchu lokalnym skorzysta. Bo na trasie Kraków-Częstochowa to przy takiej ofercie można liczyć tylko na desperatów...

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Janusz Karlikowski » 07 kwietnia 2014, 15:32

Wiesz: pod koniec miesiąca planuję kupno RegioKarnetu, więc może wykorzystam z raz. Prześpi się najwyżej trochę w wygodnych EN57 ;)

inż. Wiktor Sołtysiak
Członek CKMKM
Posty: 1966
Rejestracja: 19 lutego 2008, 20:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: inż. Wiktor Sołtysiak » 07 kwietnia 2014, 18:14

Wojciech Liberda pisze:
inż. Wiktor Sołtysiak pisze:Czy zastanawiał się ktoś z Was kiedykolwiek w jaki sposób sterowano ruchem kolejowym na tych wąskotorówkach?


Posterunki :P albo na gębę, pytanie tylko jaki tam był ruch :)


No właśnie - to nie jest takie proste. Kiedy mieszkałem jeszcze w Cz-wie to chyba zjeździłem te wszystkie szlaki po których przebiegały częstochowskie wąskotorówki ale niestety wówczas nie patrzało się na to pod tym względem. W zeszłym roku pojeździłem trochę po terenach Blachowni i Łojek i doszedłem do wniosku, że musiały być urządzane posterunki ruchu - zapewne na wjazdach i wyjazdach z kopalń - czy dzielili też szlaki? Raczej nie, nie ma ku temu przesłanek. Dyżurni porozumiewali się na takiej samej zasadzie jak na innych liniach kolejowych - po liniach komunikacyjnych. Pozostałości fundamentów po tych słupach można znaleźć bez problemu. Oczywiście podczas otwierania linii na początku XX w. zapewne jeździli na berło a dopiero rozwój wymusił sterowanie ruchem przez dyżurnych. A może ostał się jakiś budynek nastawniczych? Gdzieś przecież były rozjazdy....

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Sebastian Wróbel » 08 kwietnia 2014, 12:06

Janusz Karlikowski pisze:Plany 2014-2020 w woj. śląskim (zastanawia linia 182):
http://www.rynek-kolejowy.pl/51692/za_m ... skiego.htm

Mnie bardziej zastanawia, że zaakceptowano tylko dwa projekty do unijnego dofinansowania. Jak na największy siedmioletni budżet jaki Polska "otrzymała" liczba projektów jest nadzwyczaj imponująca... :P
Smuci jedynie fakt, że nic nie wspomniano o modernizacji odcinka Częstochowa - Zawiercie, który był zgłoszony do dofinansowania. Gdyby został dofinansowany to Częstochowa miałaby wszystkie tory kolejowe zmodernizowane, co uatrakcyjniłoby miasto nie tylko estetycznie.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Janusz Karlikowski » 08 kwietnia 2014, 12:19

Powiedzmy, że tu tory nie są takie złe, bo je wymieniano w 1997 po słynnych "mikropęknięciach". Nie zapomnę tego czołgania się po tym odcinku.
A czy nowe tory podniosłyby atrakcyjność miasta ?? Nie, bo np. w nowym rozkładzie dalej mamy ok. 60-minutowe luki między pociągami do Katowic. Ciekawostką jest ten "ORLIK" o 5:22, który pojedzie p. Katowice. I tu nasuwa się pytanie: czy w związku z TYM wspólnym odcinkiem obsługiwanym przez KŚ i PR zmieni się regulamin honorowania biletów ?? Teoretycznie powinien.

A co do odcinka Zawiercie - Tarnowskie Góry to zastanawiam się czy np. sens miałby pociąg z Częstochowy do TG ?? Ile by jechał... Szybciej i taniej niż PKS (obecnie 8,70) ?? Wątpię...

Awatar użytkownika
Bartosz Kowalski
Członek CKMKM
Posty: 4265
Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Bartosz Kowalski » 08 kwietnia 2014, 13:34

Sebastian Wróbel pisze:
Janusz Karlikowski pisze:Plany 2014-2020 w woj. śląskim (zastanawia linia 182):
http://www.rynek-kolejowy.pl/51692/za_m ... skiego.htm

Mnie bardziej zastanawia, że zaakceptowano tylko dwa projekty do unijnego dofinansowania. Jak na największy siedmioletni budżet jaki Polska "otrzymała" liczba projektów jest nadzwyczaj imponująca... :P
Smuci jedynie fakt, że nic nie wspomniano o modernizacji odcinka Częstochowa - Zawiercie, który był zgłoszony do dofinansowania. Gdyby został dofinansowany to Częstochowa miałaby wszystkie tory kolejowe zmodernizowane, co uatrakcyjniłoby miasto nie tylko estetycznie.

Wiesz budżet unijny budżetem unijnym ale w ramach tego co Polska dostała się różne programy operacyjne. Więc te dwie inwestycje mogą być tylko w ramach jednego RPO. Są jeszcze programy w których pieniądze są rozdzielane centralnie a nie w ramach RPO.

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Wojciech Liberda » 08 kwietnia 2014, 19:27

To co chce wyremontować UW mnie nie interesuje... mnie interesuje co che remontować PLK.
A wiem, że w przyszłym budżecie UE remont wiedeńki od Częstochowy do Zawiercia ma być na pewno... a będzie to prawdopodobnie na lata 2017-2019. Pamiętajcie, że obecnie remontuje się wiedeńka jak i odnoga do Jaworzna od Zawiercia do Dąbrowy Górniczej! Więc po jej zakończeniu można rewitalizować wiedeńkę od Częstochowy.
Dodać trzeba, że w roku 2011-2013 szlak Częstochowa Towarowa - Zawiercie był powiedzmy to był "pucowany" czyli wymiana spróchniałych podkładów, dosypanie kamienia i na koniec podbijanie torowiska co skutkowało podniesieniem prędkości na tym odcinku do 120km/h! Więc remont za 3 lata może mieć sens, ale nie teraz. Sama utrzymaniówka nie przekreśla remontu, bo pamiętajcie że rewitalizacja to nie tylko tory, ale i sieć trakcyjna, SRK (system sterowania ruchem) remonty peronów, oświetlenie, przejazdy kolejowe itd. A po rewitalizacji i zmianie prawa można na szlaku Towarowa - Zawiercie zwiększyć prędkość do 130-140 km/h. Z tego co czytam muszą zmienić przepisy, a są do tego zdesperowani aby poprawić czasy na głównych szlakach.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Michał Grzegorczyk » 12 kwietnia 2014, 22:29


Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 22 kwietnia 2014, 20:03


Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 25 kwietnia 2014, 14:12


Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Wojciech Liberda » 25 kwietnia 2014, 21:45


Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 26 kwietnia 2014, 13:03


Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 07 maja 2014, 14:59


Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 08 maja 2014, 19:08


Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Wojciech Liberda » 08 maja 2014, 20:04



Jakiś stary artykuł... bo wczoraj Ferroco wycofało wniosek o upadłość bo dogadała się z PLK? Więc ktoś tu czegoś niedopilnował (czyżby redakto/ka?

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Michał Grzegorczyk » 14 maja 2014, 08:22


Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 14 maja 2014, 12:30


Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 15 maja 2014, 07:58


Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 15 maja 2014, 18:49

Piotr Radoliński pisze:KRAKÓW: PKP: Komunikacja zastępcza na linii Kraków - Zakopane
Od 3 marca 2014 roku do 18 czerwca 2014 roku.
....GW: Tory biegły po dnie zbiornika. Zobacz przekładkę linii kolejowej

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 16 maja 2014, 09:38

WARSZAWA: Piechociński: Kontrakt na Pendolino może zostać zerwany
Janusz Piechociński - wicepremier, minister gospodarki pisze:- Ten kontrakt skończy się konfliktem. Nie zostały spełnione warunki zamówienia - powiedział w RMF FM wicepremier i minister gospodarki Janusz Piechociński.

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Wojciech Liberda » 16 maja 2014, 12:56

Piotr Radoliński pisze:WARSZAWA: Piechociński: Kontrakt na Pendolino może zostać zerwany
Janusz Piechociński - wicepremier, minister gospodarki pisze:- Ten kontrakt skończy się konfliktem. Nie zostały spełnione warunki zamówienia - powiedział w RMF FM wicepremier i minister gospodarki Janusz Piechociński.


Jak już politycy się za to biorą to może być nieciekawie.

Z komentarzy jakie czytam... wynika, że Alstom może się wkurzyć założyć sprawę, a międzyczasie sprzedać wyprodukowane Pendolino. Może również, ze względu na brak homologacji na 250 km/h sprzedać nam na 160 km/h za połowę ceny, a może być tak że zostaniemy z niczym.

I drugi komentarz co mi się podoba, to że ktoś policzył ile to nas będzie kosztowało i wynik wyszedł negatywny. Teraz ze względu na brak homologacji możemy zrezygnować i będzie to dla PKP IC wybawieniem finansowym, przypomnę tylko że PKP S.A. chce sprywatyzować PKP IC w 2016 roku. Teraz zacznie się przepychanie... wiecie, są wybory więc pewne osobniki zaczęły się wychylać i mówić to i tamto... a sprawa może zostać wyjaśniona... Alstom musiałby zejść dobrze z ceną :)

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 17 maja 2014, 15:25



Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Michał Grzegorczyk » 25 maja 2014, 13:57


Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Michał Grzegorczyk » 26 maja 2014, 23:19


Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Michał Grzegorczyk » 28 maja 2014, 14:40


Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Wojciech Liberda » 28 maja 2014, 20:18

PKP PLK właśnie ogłosiło przetarg na "Opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu "Prace na linii kolejowej 146 na odcinku Wyczerpy - Chorzew Siemkowice w ramach projektu PoliŚ 7.1-103"
oraz na "Opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu "Prace na linii kolejowej nr 1 na odcinku Częstochowa - Zawiercie"

Dla nie wtajemniczonych dodam że cytat: Linia kolejowa nr 146 jest objęta umową AGTC.

Tak streszczając te dwa opracowania, mają one za zadanie przedstawienie wszelkich informacji, problemów, oddziaływania na środowisko, nowinek technicznych, możliwości dobudowy nowych torów, plan robót, zainstalowania systemów SRK, ETMCS, opłacalność, liczby i jeszcze raz liczby itd. Z tego opracowania PLK wybiera to co jej pasuje i na tej podstawie ogłasza przetarg w nowej perspektywie unijnej. To dobra wiadomość biorąc pod uwagę, że linia 146 to linia zapasowa wiedenki jak i węglówki w kierunku północnym.

Do poczytania w PDF po ściągnięciu https://zamowienia.plk-sa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=siwz_tab&demandIdentity=81064&noticeIdentity=3382&expired=0
szukaj B-1 i E-1

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 30 maja 2014, 07:45



Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 31 maja 2014, 21:50


Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 06 czerwca 2014, 21:23

Zmiany w rozkładach jazdy pociągów PKP Intercity w dniach 15 czerwca - 31 sierpnia 2014 roku.

? Dodatkowe stacje zatrzymań:
? TLK ?Bałtyk? rel. Gdynia Główna - Poznań Główny - Gdynia Główna na st. Poznań Garbary;
? TLK ?Cegielski? rel. Kraków Główny - Poznań Główny - Kraków Główny na st. Poznań Garbary;
? TLK ?Gałczyński? rel. Lublin - Szczecin Główny/Świnoujście - Lublin na st. Nałęczów;
? TLK ?Goplana? rel. Warszawa Wsch. - Poznań Główny - Warszawa Wsch. na st. Poznań Garbary;
? TLK ?Karkonosze? rel. Lublin - Jelenia Góra - Lublin na st. Zgierz, Łódź Żabieniec;
? EIC ?Artus? rel. Warszawa Wschodnia - Gdynia Główna - Warszawa Wschodnia na st. Inowrocław;
? EIC ?Fredro? rel. Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia na st. Konin;
? EIC ?Kiliński? rel. Warszawa Wschodnia - Poznań Główny - Warszawa Wschodnia na st. Kutno, Konin;
? EIC ?Panorama? rel. Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia na st. Konin;
? EIC ?Słowacki? rel. Warszawa Wschodnia - Poznań Główny - Warszawa Wschodnia na st. Kutno, Konin;
? TLK ?Kiev Express? rel. Warszawa Zachodnia - Kijów - Warszawa Zachodnia na st. Rejowiec.

? Pociągi kursujące w połączeniu - wydłużenie relacji:
? TLK ?Pogoria? rel. Bielsko Biała Główna - Gdynia Główna - Bielsko Biała Główna i TLK ?Albatros?
rel. Gdynia Główna - Szczecin Główny - Gdynia Główna jako
TLK ?Pogoria? rel. Bielsko Biała Główna - Szczecin Główny - Bielsko Biała Główna;
? TLK ?Uznam? rel. Przemyśl Główny - Kraków Główny - Przemyśl Główny i TLK ?Uznam? rel. Kraków Główny - Szczecin Główny - Kraków Główny jako TLK 38206/7 ?Uznam? rel. Przemyśl Główny - Szczecin Główny - Przemyśl Główny;
? TLK ?Uznam? rel. Wrocław Główny - Kraków Główny - Wrocław Główny i TLK ?Uznam? rel. Kraków Główny - Przemyśl Główny - Kraków Główny jako TLK 63106/7 ?Uznam? rel. Wrocław Główny - Przemyśl Główny - Wrocław Główny;
? TLK ?Podlasie? rel. Terespol - Warszawa Zachodnia i TLK ?Mazowsze? rel. Warszawa Wschodnia - Kutno jako TLK ?Mazowsze? Terespol - Kutno.

? Zmiana trasy kursowania:

? TLK ?Doker? rel. Katowice - Gdynia Główna/Hel - Katowice na odc. Kutno - Bydgoszcz Główna przez Włocławek, Toruń Główny (zamiast przez Inowrocław);
? TLK ?Wiking? rel. Katowice - Szczecin Główny - Katowice na odc. Katowice - Kępno przez Tarnowskie Góry, Wieluń (zamiast przez Gliwice, Kluczbork);
? TLK 83206/7 ?Uznam? rel. Szczecin Główny - Przemyśl Główny - Szczecin Główny na odc. Szczecin Główny - Wrocław Główny przez Kostrzyn, Zieloną Górę (zamiast przez Poznań Główny).

? Wydłużenie relacji - do stacji Kraków Płaszów (dotychczas do Kraków Główny):

? TLK ?Jadwiga? rel. Lublin - Kraków Płaszów - Lublin;
? TLK ?Jagiełło? rel. Lublin - Kraków Płaszów - Lublin;
? TLK ?Sukiennice? rel. Kraków Płaszów - Szczecin Główny/Świnoujście - Kraków Płaszów;
? TLK 38202/3 ?Ustronie? rel. Kraków Płaszów - Kołobrzeg - Kraków Płaszów.

Dodatkowo, pociąg EIC ?Małopolska? rel. Warszawa Wschodnia - Kraków Główny - Warszawa Wschodnia będzie prowadził grupę wagonów w rel. Gdynia Główna - Kraków Główny - Gdynia Główna.

Zmiany w rozkładach jazdy pociągów PKP Intercity w dniach 15 VI ? 31 VIII
? prace modernizacyjne linii kolejowych


? W związku z modernizacją linii nr 1 (Wiedenka)

? Pociągi kursujące na odcinku Warszawa Zachodnia - Skierniewice - Warszawa Zachodnia drogą okrężną przez Czachówek, Mszczonów z pominięciem stacji Żyrardów:

? TLK 19000/1 ?Boryna? rel. Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska (dodatkowy postój: Warszawa Służewiec);
? TLK 91157/6 ?Chochoł? rel. Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia (dodatkowy postój : Warszawa Służewiec).

? Pociągi kursujące na odcinku Warszawa Zachodnia ? Koluszki ? Warszawa Zachodnia drogą okrężną z pominięciem stacji Żyrardów i Skierniewice:

? TLK 19106/7 ?Wokulski? rel. Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska w dn. 13, 14.VIII;
? TLK 19108/9 ?Chochoł? rel. Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska w dn. 27.VI-21.VII, od poniedziałku do piątku (dodatkowy postój: Sochaczew);
? TLK 19108/9 ?Chochoł? rel. Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska w dn. 13, 14.VIII;
? TLK 19110/1 ?Kurpiński? rel. Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska w dn. 27.VI-21.VII, od poniedziałku do piątku (dodatkowy postój: Sochaczew);
? TLK 19112/3 ?Włókniarz? rel. Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska w dn. 16-26.VI, od poniedziałku do piątku oraz 22.VII-29.VIII, od poniedziałku do piątku - z wyjątkiem 15.VIII (dodatkowy postój: Sochaczew);
? TLK 19118/9 ?Łodzianin? rel. Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska;
? TLK 91103/2 ?Soplica? rel. Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem 15.VIII (dodatkowy postój: Sochaczew);
? TLK 91111/0 ?Wokulski? rel. Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem 15.VIII (w dn. 13, 14.VIII dodatkowy postój: Sochaczew),
? TLK 91115/4 ?Włókniarz? rel. Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia (dodatkowy postój: Sochaczew),
? TLK 91119/8 ?Łodzianin? rel. Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia.

? Pociągi kursujące na odcinku Warszawa Zachodnia - Łódź Kaliska - Warszawa Zachodnia drogą okrężną z pominięciem stacji Żyrardów, Skierniewice, Koluszki, Łódź Widzew, Łódź Chojny:

? TLK 19154/5 ?Prząśniczka? rel. Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska (dodatkowe postoje: Sochaczew, Łowicz Przedmieście, Zgierz, Łódź Żabieniec);
? TLK 91113/2 ?Tuwim? rel. Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia (w dn. 13, 14.VIII dodatkowe postoje: Łódź Żabieniec, Zgierz, Łowicz Przedmieście, Sochaczew).

? Pociągi kursujące na odcinku Łódź Kaliska - Koluszki przez Łódź Olechów z pominięciem stacji Łódź Widzew:

? TLK 91153/2 ?Jagna? rel. Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia.

? Pociągi kursujące z dodatkowymi postojami:

? TLK 19102/3 ?Cześnik? rel. Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska: Sucha Żyrardowska, Jesionka, Radziwiłłów Mazowiecki, Skierniewice Rawka;
? TLK 91105/4 ?Rzecki? rel. Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia: Skierniewice Rawka, Radziwiłłów Mazowiecki, Jesionka, Sucha Żyrardowska.

? Pociągi czasowo zawieszone:

? TLK 19120/1 ?Podstolina? rel. Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska w dn. 27.VI-21.VII, od poniedziałku do piątku oraz 13, 14.VIII;
? TLK 91121/0 ?Podstolina? rel. Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia w dn. 27.VI-21.VII, od poniedziałku do piątku;
? TLK 19108/9 ?Chochoł? rel. Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska w soboty i niedziele oraz 15.VIII;
? TLK 19110/1 ?Kurpiński? rel. Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska w soboty i niedziele oraz 15.VIII;
? TLK 91103/2 ?Soplica? rel. Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia w soboty i niedziele oraz 15.VIII;
? TLK 91111/0 ?Wokulski? rel. Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia w soboty i niedziele oraz 15.VIII.

? Pociągi z dodatkowymi terminami kursowania:

? TLK 19150/1 ?Łęcka? rel. Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska dodatkowo kursuje w soboty i niedziele oraz 15.VIII;
? TLK 19152/3 ?Telimena? rel. Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska dodatkowo kursuje w soboty i niedziele oraz 15.VIII;
? TLK 19156/7 ?Jagna? rel. Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska dodatkowo kursuje w soboty i niedziele oraz 15.VIII;
? TLK 91155/4 ?Telimena? rel. Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia dodatkowo kursuje w soboty i niedziele oraz 15.VIII;
? TLK 91157/6 ?Chochoł? rel. Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia dodatkowo kursuje w soboty i niedziele oraz 15.VIII.

? W związku z modernizacją linii Warszawa - Białystok

? Wprowadzenie autobusowej komunikacji zastępczej na odcinku Warszawa - Białystok - Warszawa dla pociągów:
? TLK 51108/9 ?Niemen? rel. Bydgoszcz Główna - Białystok;
? TLK 41102/3 ?Zamenhof? rel. Katowice - Białystok;
? TLK 15108/9 ?Niemen? rel. Białystok - Piła Główna;
? TLK 14102/3 ?Zamenhof? rel. Białystok - Katowice;
? TLK 10102/3 ?Konopnicka? rel. Warszawa Zachodnia - Białystok;
? TLK 10114/5 ?Konopnicka? rel. Białystok - Warszawa Zachodnia.

? W związku z modernizacją linii nr 4 (Centralna Magistrala Kolejowa)

? Pociągi zawieszone:
? EIC 1314/5 ?Modrzejewska? rel. Warszawa Wschodnia - Kraków Główny;
? EIC 1316/7 ?Skłodowska Curie? rel. Warszawa Wschodnia - Kraków Główny - kontynuacja;
? EIC 1336/7 ?Morskie Oko? rel. Warszawa Wschodnia - Zakopane;
? EIC 3106/7 ?Skłodowska Curie? rel. Kraków Główny - Warszawa Wschodnia - kontynuacja;
? EIC 3136/7 ?Morskie Oko? rel. Zakopane - Warszawa Wschodnia.

? Zmiana w kursowaniu:
? EIC 3508/9 ?Warmia? rel. Kraków Płaszów - Olsztyn Główny - Kraków Płaszów.
? Na odcinku Warszawa Wschodnia - Kraków Główny - Warszawa Wschodnia kursuje w połączeniu z pociągiem ?Fregata?/?Małopolska?.

? Pociągi z dodatkowymi terminami kursowania:

? EIC 3114/5 ?Modrzejewska? rel. Kraków Główny - Warszawa Wschodnia dodatkowo kursuje w soboty i niedziele oraz 15.VIII;
? EIC 1308/9 ?Mickiewicz? rel. Warszawa Wschodnia - Kraków Główny dodatkowo kursuje w soboty i niedziele oraz 15.VIII.

? W związku z pracami torowymi w rejonie węzła Oleśnica

? Pociągi kursujące na odcinku Ostrów Wielkopolski - Wrocław - Ostrów Wielkopolski przez Oleśnicę:
? TLK 16100/1 ?Śnieżka? rel. Warszawa Wschodnia ? Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna w dn. 21.VII-31.VIII (dodatkowy postój: Oleśnica);
? TLK 16102/3 ?Pogoń? rel. Białystok - Wrocław Główny w dn. 21.VII-31.VIII (dodatkowy postój: Oleśnica);
? TLK 16104/5 ?Baczyński? rel. Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny w dn. 21.VII-31.VIII (dodatkowy postój: Oleśnica);
? TLK 16110/1 ?Wrocławianin? rel. Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny w dn. 21.VII-31.VIII (dodatkowy postój : Oleśnica);
? TLK 26200/1 ?Karkonosze? rel. Lublin - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna w dn. 20/21.VII-30/31.VIII (dodatkowy postój: Oleśnica);
? TLK 48250/1 ?Pirat? rel. Bielsko Biała Główna - Kołobrzegu w dn. 20/21.VII-29/30.VIII (dodatkowy postój : Oleśnica);
? TLK 56260/1 ?Rozewie? rel. Hel - Wrocław Główny w dn. 22/23.VII-30/31.VIII (dodatkowy postój: Oleśnica);
? TLK 61100/1 ?Śnieżka? rel. Szklarska Poręba Górna/Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia w dn. 21.VII-31.VIII (dodatkowy postój : Oleśnica);
? TLK 61103/4 ?Pogoń? rel. Wrocław Główny - Białystok w dn. 21.VII-31.VIII (dodatkowy postój: Oleśnica);
? TLK 61105/4 ?Baczyński? rel. Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia w dn. 21.VII-31.VIII (dodatkowy postój : Oleśnica);
? TLK 61110/1 ?Wrocławianin? rel. Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia w dn. 21.VII-31.VIII (dodatkowy postój : Oleśnica);
? TLK 62200/1 ?Karkonosze? rel. Szklarska Poręba Górna/Jelenia Góra - Lublin w dn. 20/21.VII -31.VIII/1.IX (dodatkowy postój : Oleśnica);
? TLK 65201/0 ?Rozewie? rel. Wrocław Główny - Gdynia Główna w dn. 30/31.VIII (dodatkowy postój: Oleśnica);
? TLK 65261/0 ?Rozewie? rel. Wrocław Główny - Hel w dn. 22/23.VII-29/30.VIII (dodatkowy postój: Oleśnica);
? TLK 84250/1 ?Pirat? rel. Kołobrzeg - Bielsko Biała Główna w dn. 20/21.VII-30/31.VIII (dodatkowy postój: Oleśnica).

? Kontynuacja - w związku z pracami torowymi na terenie Litwy
? Pociągi kursujące w skróconej relacji:
? TLK 10010/1 ?Hańcza? rel. Warszawa Zachodnia - Šeštokai - Warszawa Zachodnia w dn. 15.VI-24.VII kursuje w relacji Warszawa Zachodnia - Suwałki - Warszawa Zachodnia.

? W związku z pracami torowymi na terenie Białorusi
? Pociągi kursujące w skróconej relacji:
? TLK 11010/1 ?Polonez? rel. Warszawa Zachodnia - Moskwa w dn. 24-26.VI kursuje w relacji Warszawa Zachodnia ? Terespol;
? TLK 11012/3 ?Polonez? rel. Moskwa - Warszawa Zachodnia w dn. 24, 26, 27.VI kursuje w relacji Terespol - Warszawa Zachodnia.

? W związku z modernizacją linii nr 16 (odcinek Zgierz - Kutno)
? Pociągi kursujące na odcinku Zgierz - Kutno - Zgierz drogą okrężną przez Łowicz z pominięciem stacji Łęczyca:
? TLK 35102/3 ?Stoczniowiec? rel. Kraków Główny - Gdynia Główna w dn. 15.VII-12.VIII (dodatkowy postój: Łowicz Główny);
? TLK 53102/3 ?Stoczniowiec? rel. Gdynia Główna - Kraków Główny w dn. 15.VII-12.VIII (dodatkowy postój: Łowicz Główny);
? TLK 45160/1 ?Doker? rel. Katowice - Hel w dn. 15.VII-12.VIII (dodatkowy postój : Łowicz Główny);
? TLK 54160/1 ?Doker? rel. Hel - Katowice w dn. 15.VII-12.VIII (dodatkowy postój : Łowicz Główny);
? TLK 38258/9 ?Korsarz? rel. Kraków Główny - Kołobrzeg w dn. 15/16.VII-12/13.VIII (dodatkowy postój: Łowicz Główny);
? TLK 83258/9 ?Korsarz? rel. Kołobrzeg - Kraków Główny w dn. 14/15.VII-11/12.VIII (dodatkowy postój: Łowicz Główny);
? TLK 48200/1 ?Pogoria? rel. Bielsko Biała Główna - Szczecin Główny w dn. 14/15.VII-11/12.VIII (dodatkowy postój: Łowicz Główny);
? TLK 84200/1 ?Pogoria? rel. Szczecin Główny - Bielsko Biała Główna w dn. 14/15.VII-11/12.VIII (dodatkowy postój: Łowicz Główny).

? Pociągi zawieszone:

? TLK ?Rawa? rel. Katowice - Bydgoszcz Główna - Katowice.

? W związku z modernizacją linii 16 (odcinek Zgierz - Kutno)
? Pociągi kursujące na odcinku Miechów - Koło drogą okrężną przez Częstochowę, Zduńską Wolę Karsznice z pominięciem stacji Włoszczowa Północ, Dęba Opoczyńska, Tomaszów Mazowiecki, Łódź Widzew, Łódź Chojny, Łódź Kaliska, Łódź Żabieniec, Łęczyca, Kutno Od 16. VI!
? TLK 37104/5 ?Cegielski? rel. Kraków Płaszów - Poznań Główny - Kraków Płaszów w dn. 16.VI-31.VIII (dodatkowe postoje: Koniecpol, Częstochowa, Zduńska Wola Karsznice);
? TLK 38106/7/38156/7 ?Sukiennice? rel. Kraków Płaszów - Szczecin Główny/Świnoujście - Kraków Płaszów w dn. 16.VI-31.VIII (dodatkowe postoje: Koniecpol, Częstochowa, Zduńska Wola Karsznice).
? Od 16 czerwca do 31 sierpnia, pociągi łącznikowe na odcinku Łódź Kaliska - Zduńska Wola Karsznice - Łódź Kaliska, do pociągów TLK ?Cegielski? i TLK ?Sukiennice?:
? TLK 15105/15323 rel. Łódź Kaliska - Zduńska Wola Karsznice;
? TLK 15107/15325 rel. Łódź Kaliska - Zduńska Wola Karsznice;
? TLK 15115/15327 rel. Łódź Kaliska - Zduńska Wola Karsznice;
? TLK 51102/51318 rel. Zduńska Wola Karsznice - Łódź Kaliska;
? TLK 51104/51320 rel. Zduńska Wola Karsznice - Łódź Kaliska;
? TLK 51106/51322 rel. Zduńska Wola Karsznice - Łódź Kaliska.

? Pociągi kursujące na odcinku Kraków Główny - Kutno drogą okrężną przez Kielce, Dęblin, Warszawę z pominięciem stacji Łódź Chojny, Łódź Kaliska, Zgierz, Łęczyca:

? TLK 53256/7 ?Monciak? rel. Gdynia Główna - Zakopane + dodatkowe postoje: Warszawa Zachodnia, Warszawa Centralna, Warszawa Wschodnia, Pilawa, Dęblin, Radom, Skarżysko Kamienna, Kielce.

Na odcinku Warszawa Wschodnia - Kraków Płaszów prowadzi grupę wagonów rel. Łódź Kaliska - Zakopane przełączaną z poc. TLK 91117/6 rel. Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia. Na odcinku Kutno - Łódź Kaliska kursuje zastępcza komunikacja autobusowa.

? TLK 35256/7 ?Monciak? rel. Zakopane - Gdynia Główna + dodatkowe postoje: Kielce, Skarżysko Kamienna, Radom, Dęblin, Pilawa, Warszawa Wschodnia, Warszawa Centralna, Warszawa Zachodnia.

Na odcinku Kraków Płaszów - Warszawa Wschodnia prowadzi grupę wagonów rel. Zakopane - Łódź Kaliska przełączaną na poc. TLK 19102/3 rel. Warszawa Wschodnia - Łódź kaliska. Na odcinku Łódź Kaliska - Kutno kursuje Zastępcza Komunikacja Autobusowa.

? Pociągi zawieszone:

? TLK 13262/3 ?Nosal? rel. Warszawa Zachodnia - Zakopane;
? TLK 31262/3 ?Nosal? rel. Zakopane - Warszawa Zachodnia;
? TLK 13260/1 ?Poprad? rel. Warszawa Zachodnia - Kraków Płaszów;
? TLK 31260/1 ?Poprad? rel. Kraków Płaszów - Warszawa Zachodnia.

W zamian kursuje pociąg TLK ?Monciak? rel. Zakopane - Gdynia Główna - Zakopane.

? W związku z pracami torowymi na linii nr 137 (odcinek Katowice - Gliwice)

? Pociągi kursujące na odcinku Katowice - Gliwice drogą okrężną przez Bytom z pominięciem stacji Zabrze:
? EIC 6106/7 ?Odra? rel. Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia (dodatkowy postój: Bytom);
? TLK 26102/3 ?Sztygar? rel. Lublin - Wrocław Główny;
? TLK 38206/7 ?Uznam? rel. Przemyśl Główny - Szczecin Główny w dn. 16/17-26/27.VI oraz 30/31.VIII, 31.VIII/1.IX.

? Kontynuacja - w związku z modernizacją linii nr 91, Kraków Główny - Medyka

? Pociągi kursujące w skróconej relacji:

? TLK 35104/5 ?Solina? rel. Przemyśl Główny - Bydgoszcz Główna kursuje w relacji skróconej Rzeszów Główny - Bydgoszcz Główna. Na odcinku Przemyśl Główny - Rzeszów Główny podróżni mogą skorzystać z przejazdu poc. TLK 38266/7 ?Uznam?.

? Kontynuacja - w związku z modernizacją linii nr 271 Wrocław - Poznań

? Pociągi kursujące w połączeniu na odcinku Poznań Główny - Wrocław Główny - Poznań Główny:

? TLK 65105/4 ?Sielawa? rel. Wrocław Główny - Olsztyn Główny - Olsztyn Główny i TLK 65101/0 ?Mieszko? rel. Wrocław Główny - Gdynia Główna - Wrocław Główny.

? W związku z pracami torowymi na linii nr 191 Goleszów - Wisła Głębce

? Pociągi kursujące w skróconej relacji w wybranych terminach:

? TLK 14152/3 ?Wisła? rel. Warszawa Wschodnia - Wisła Głębce kursuje w dn. 19, 22, 28, 29.VI w relacji Warszawa Wschodnia - Ustroń.
? Na odcinku Ustroń - Wisła Uzdrowisko kursuje zastępcza komunikacja autobusowa
? TLK 14152/3 ?Wisła? rel. Warszawa Wschodnia - Wisła Głębce kursuje w dn. 23, 24, 30, 31.VIII w relacji Warszawa Wschodnia - Wisła Uzdrowisko;
? TLK 41152/3 ?Wisła? rel. Wisła Głębce - Warszawa Wschodnia kursuje w dn. 19, 22, 28, 29.VI w relacji Ustroń - Warszawa Wschodnia.
? Na odcinku Wisła Uzdrowisko - Ustroń kursuje zastępcza komunikacja autobusowa.
? TLK 41152/3 ?Wisła? rel. Wisła Głębce - Warszawa Wschodnia kursuje w dn. 23, 24, 30, 31.VIII w relacji Wisła Uzdrowisko - Warszawa Wschodnia.

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Mateusz Stacherczak » 06 czerwca 2014, 23:49

Kawał dobrej roboty ;)

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Wojciech Liberda » 06 czerwca 2014, 23:56


Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 09 czerwca 2014, 08:47


Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21436
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Polskie Koleje...

Postautor: Piotr Radoliński » 18 czerwca 2014, 17:13



Wróć do „Systemy transportowe - organizacja komunikacji, infrastruktura”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości