KATOWICE

Tematy związane z zagadnieniem organizacji transportu ludności (systemy, zarządzanie, itp).
Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Szymon Kryczka » 16 listopada 2011, 11:26

(...)
Kosztem kilkuset milionów złotych Tramwaje Śląskie zamierzają przebudować prawie 50 km torowisk, wyremontować stare wagony i kupić 30 nowoczesnych tramwajów. - Ta inwestycja zrujnuje nasze finanse - obawiają się prezydenci Sosnowca i Chorzowa.

Projekt wart jest ponad 591 mln zł. 59 proc. tej kwoty to unijna dotacja, pozostałą część - 242 mln zł - mają wyłożyć należące do dwunastu gmin Tramwaje Śląskie. Pieniądze najprawdopodobniej będą pochodzić z kredytu spłacanego do 2030 roku i w rzeczywistości spłacą je miasta w zwiększonych dotacjach do KZK GOP.

(...)
Prezydenci przekonują, że w tej sytuacji ratunkiem byłoby zwiększenie unijnej dotacji. - Zaraz po powstaniu nowego rządu zwrócimy się do Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Jest sporo unijnych pieniędzy, których nie udało się wydać na remonty na kolei. My wiemy, co z nimi zrobić - zapowiada prezydent Górski.
Adam Zdziebło, wiceminister rozwoju regionalnego nie chce dziś przesądzać, czy zwiększenie dotacji byłoby możliwe. - Na pewno jakakolwiek zmiana nie będzie łatwa, a w dodatku wymagałaby zgody Komisji Europejskiej - wyjaśnia.



Więcej... http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnow ... z1drWqvCB9

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 16 listopada 2011, 11:45

może ktoś dodać quote w mojej wiadomości wokół tekstu z gazety? zapomniałem :P

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Wojciech Liberda » 16 listopada 2011, 19:57

Rafał Lamch pisze:To już nie będzie kilkucentymetrowych przerw między szynami?


Zlikwidują przerwy ale zostanie bujanie :P

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 21 stycznia 2012, 09:24

Modernizacja katowickiego centrum i sieci tramwajowej: http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/ ... a-material

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

Katowice

Postautor: Mateusz Stacherczak » 30 maja 2012, 17:53

Modernizacja torowiska na odcinku od Placu Wolności do Katowickiego Rynku. Przebudowa sieci trakcyjnej czyli pierwszy przetarg z funduszy unijnych w GOPie na Modernizację infrastruktury ;)

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Katowice

Postautor: Tomasz Moszczyński » 30 maja 2012, 20:55

Mateusz Stacherczak pisze:Modernizacja torowiska na odcinku od Placu Wolności do Katowickiego Rynku. Przebudowa sieci trakcyjnej czyli pierwszy przetarg z funduszy unijnych w GOPie na Modernizację infrastruktury ;)

Przypuszczam ze trakcje może robić Kromiss-Bis

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

Katowice

Postautor: Mateusz Stacherczak » 30 maja 2012, 21:06

Nie były bym tego taki pewien.

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Tomasz Moszczyński » 02 czerwca 2012, 00:00

ja tylko rzuciłem zamysł.w kromisie pracuje kilku kolegów z byłej pracy z ktorymi spotkałem sie niedawno w Tychach na Towarowej niedaleko zajezdni modernizowali sieć przepinki itp.wiec tak przyszło mi do głowy.

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 25 czerwca 2012, 17:04


Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Szymon Kryczka » 25 czerwca 2012, 21:18

Ciekawe czy Pesa wystartowała z Twistem czy ze Swingiem - bo że wystartowała, to chyba oczywiste ? :)

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21439
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Piotr Radoliński » 25 czerwca 2012, 21:36

...chyba nie z TWISTem !

Awatar użytkownika
Dominik Wójcik
Posty: 7642
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Dominik Wójcik » 26 czerwca 2012, 10:21

Ale kolega z Pesy twierdził, że Twist ma być następcą Swinga, więc zobaczymy.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21439
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Piotr Radoliński » 26 czerwca 2012, 12:38

Dominik Wójcik pisze:Ale kolega z Pesy twierdził, że Twist ma być następcą Swinga, więc zobaczymy.
...kolega z PESY to WIELE twierdził ! :P

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 01 lipca 2012, 23:05


Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Tomasz Moszczyński » 05 lipca 2012, 20:23

Trudny orzech do zgryzienia maja tramwaje Sląskie i władze miasta ciężko tu stawiać na kogoś.

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 05 lipca 2012, 22:13

Władze jakiego miasta?

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Michał Grzegorczyk » 05 lipca 2012, 22:24

Może Bombaju?

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Szymon Kryczka » 06 lipca 2012, 18:16

(...)

Jak poinformował w piątek rzecznik urzędu miasta Jakub Jarząbek, choć przetarg na wykonawcę został rozstrzygnięty już jakiś czas temu, czekano, by skoordynować przebudowę ul. 3 Maja z zaplanowaną modernizacją wiodącego tamtędy torowiska tramwajowego.

(...)

Przystanki tramwajowe otrzymają nowoczesne wiaty z elektronicznymi wyświetlaczami.

(...)

Jednocześnie z przebudową samej ulicy spółka Tramwaje Śląskie kosztem ok. 18 mln zł ma modernizować wiodące tamtędy torowisko tramwajowe. Przedsięwzięcie to ujęto w pierwszym przetargu torowym koordynowanego przez tę spółkę unijnego projektu modernizacji komunikacji tramwajowej. Wart 800 mln zł projekt obejmuje 6 miast aglomeracji katowickiej i przewiduje m.in. remonty 46 km torów, zakup 30 nowych tramwajów i modernizację 75 starych.

Projekt tramwajowy czekał w ostatnim czasie na dopięcie finansowania wkładu własnego Tramwajów. W czwartek spółka poinformowała o podpisaniu z Bankiem Pekao SA umowy na emisję obligacji na kwotę 320 mln zł. Jak podali przedstawiciele Tramwajów, oznacza to ukończenie montażu środków finansowych na realizację całego projektu.

(...)


Obrazek

więcej i źródło: http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/ ... a-material

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 06 lipca 2012, 18:29

SZymon mam rozumieć, że to odpowiedź na moje zapytanie o jakie miasto chodzi? No tak zapomniałem, że mieszkam w kraju, w którym absurd goni absurd.

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Szymon Kryczka » 06 lipca 2012, 18:32

Mateusz to kontynuacja tematu który założyłem :) Chodzi rzecz jasna o Katowice - patrz temat :P

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 06 lipca 2012, 18:37

Rozumiem ;) Sądziłem, że to odpowiedź na moje pytanie :)

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 19 września 2012, 21:09

Albo gminy dopłacą, albo będą dziury w rozkładach jazdy KZK GOP
No i co najciekawsze jest to, że już się to powoli dzieje.
Może zacznijmy od tego, że wg. tej informacji już nie długo historyczny przebieg linii 6 przejdzie do historii (1,5h do/z Katowic z/do Gliwic - makabra), a linia 840 zmieni swój przebieg. Ale to nie koniec cięć. Już nie długo do historii możne przejść linia 870, oficjalnym powodem jest dublowanie się z pociągiem (Łał! Jak oni na to wpadli?), no ale przyznać trzeba, że to też jest cięcie. Od Dąbrowy Górniczej/Sosnowca do Katowic zniknie też kilka "osiemsetek". Ale żeby nie było różowo, że to wszystko dla kolei to zerknijmy w rozliczenie przychodów ze sprzedaży biletów KZK GOP-KŚ.
Wisienką na torcie niech będzie Uchwała Nr 50/2012 Zarządu Komunikacyjnego Związku Komunalnego GOP z dnia 11.09.2012 r.

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Tomasz Moszczyński » 20 września 2012, 09:58

Poniekąd można było się tego spodziewać tak jak pisałeś nie pamiętam w którym temacie, lepiej byłoby rozwalić cały ten związek bo jest jednak chory im bardziej coś przy nim majstrują tym coraz mniej z tego rozumiem

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Szymon Kryczka » 20 września 2012, 15:43

Chyba muszę się temu tematowi przyjrzeć bacznie w domu.

Teraz stadami jeździć już nie będą...

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 27 września 2012, 18:11

Nie będą jeździć stadami, bo:
Gminy nie chcą dopłacić do KZK GOP

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Wojciech Liberda » 27 września 2012, 18:16

Mateusz Stacherczak pisze:Nie będą jeździć stadami, bo:
Gminy nie chcą dopłacić do KZK GOP


W sumie to ileż można dopłacać? A najgorsze to jest to o czym pisał Rafał, że wszystkie linie są rozpisane z przetargów... miało być lepiej bo konkurencja itd, a tu wyszła lipa... i na pewno lepiej nie będzie...
Oczywiście nie twierdzę, że przetargów są złe wręcz przeciwnie... Tu w sumie jest inny problem, a mianowicie w nieskończoność podnoszenie cen biletów, tym samym odpływ pasażerów itd... aż do upadku KZK GOP

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 23 października 2012, 21:26

Tylko Pesa złożyła ofertę na 30 tramwajów dla GOP
No to może Twisty będą jeździć między Katowicami i Sosnowcem ;)

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 25 października 2012, 19:11

^^
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
TŚ zapłaci za to zamówienie 202.581.000,00 zł brutto

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Tomasz Moszczyński » 27 października 2012, 09:51

Mateusz Stacherczak pisze:^^
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
TŚ zapłaci za to zamówienie 202.581.000,00 zł brutto
czyżby po Śląsku będą śmigały Twisty?

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 27 października 2012, 10:26

Wątpię by były Twisty. Wszak nie będą to tramwaje w 100% niskopodłogowe.

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Wojciech Liberda » 27 października 2012, 10:59

Mateusz Stacherczak pisze:Wątpię by były Twisty. Wszak nie będą to tramwaje w 100% niskopodłogowe.


Jeżeli w przetargu pisało, że max niskiej podłogi to 65% więc może to być a raczej musi być Twist... czemu... po pierwsze technologia jest już znana i przetestowana, mają gotowy projekt na budowę i co najważniejsze mają już homologację!!! Nie dumamy tylko czekamy na to co powie producent... 30 sztuk to dużo... o cztery razy więcej niż ma Częstochowa, a przypominam, że Katowice mają jeszcze Karliki 16 szt co da nam w sumie 46 niskopodłogowych tramwajów...

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 27 października 2012, 11:03

Oczywiście to wszystko zależy od producenta co zaproponował w ofercie. Poczekamy, zobaczymy.
Poza tym te 46 sztuk tramwajów z niską podłogą to ciągle mało, a do tego infrastruktura, która ulega degradacji.

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Wojciech Liberda » 27 października 2012, 11:09

Mateusz Stacherczak pisze:Oczywiście to wszystko zależy od producenta co zaproponował w ofercie. Poczekamy, zobaczymy.
Poza tym te 46 sztuk tramwajów z niską podłogą to ciągle mało, a do tego infrastruktura, która ulega degradacji.


Dla Katowic i Sosnowca wystarczy :P a reszta będzie miała 105-tki i wiedeńczyki...

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 27 października 2012, 11:18

Faktycznie! Myślami sięgam zbyt dalekich horyzontów :D

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Tomasz Moszczyński » 27 października 2012, 11:20

Mateusz Stacherczak pisze:Wątpię by były Twisty. Wszak nie będą to tramwaje w 100% niskopodłogowe.
zgaduj zgadula- a może Swing coś na zasadzie karlików-))to chyba prawdopodobne ze coś takie będzie jeździć wszak szyny na śląsku są niezbyt proste

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21439
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Piotr Radoliński » 27 października 2012, 11:29

SWING ? No chyba nie pojeździłby bo takich torowiskach - chyba, że zostaną wyremontowane !

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3817
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Wojciech Liberda » 27 października 2012, 11:35

Piotr Radoliński pisze:SWING ? No chyba nie pojeździłby bo takich torowiskach - chyba, że zostaną wyremontowane !


200 000 000/30=wyszło coś koło 6,8-7 mln za szt... czyli co będzie? W tej cenie jest tylko Twist, Swing jest droższy ze względu na wózki i dodatkowo wymaga prostych torów, a Swing na zajezdni nie będzie ich miał, więc musieliby najpierw wszystko wyremontować. Ciekaw jestem jaki będzie podział nowych tramwajów... najwięcej miejsca jest w Będzinie :P

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21439
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Piotr Radoliński » 09 listopada 2012, 11:22


Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 09 listopada 2012, 18:28

A proszę:
KLIK

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 14 listopada 2012, 07:09

Kłopoty KZK GOP. Demokracja zemści się na pasażerach
Normalnie nóż w kieszeni się otwiera...

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Szymon Kryczka » 14 listopada 2012, 09:52

Dziwi mnie taka postawa!

Dąbrowa Górnicza, Sosnowiec i Katowice - a więc największe miasta które obsługuje KZKGOP mają po 2 pasy ruchu, komunikacja jest sprawna, a wizerunek nie jest poprawiany itd... A jakaś Czeladź która ma załatać 308 tys z 17 mln mówi nie ? :D Tak jak pisze Mateusz, nóż w kieszeni się otwiera...

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 14 listopada 2012, 17:21

To raczej Czeladź jest tu postawiona w roli tego złego, a paradoksalnie "jakaś Czeladź" ma komunikację na swoim terenie w miarę w porządku. Ponadto jako jedyna gmina zrzeszona w KZK GOP posiada P&R.
Co innego te duże miasta. Ostatnio okazało się, że PKM Sosnowiec na linii 116 w Dąbrowie skrócił sobie trasę, bo jest remont i po wertepach jeździć nie będzie
No, a że jaki organizator taka komunikacja to się zrobiło jak w greckim teatrze...
W Piekle zawrzało. Linia 116 przestała tu dojeżdżać

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 20 listopada 2012, 20:57


Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Tomasz Moszczyński » 21 listopada 2012, 13:10


Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3753
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Mateusz Stacherczak » 21 listopada 2012, 19:21

...a KZK GOP nie wie nic o likwidacji "osiemnastki"

O likwidacji T1 i T4 w Gliwicach czy T12 też nic nie wiedzieli...

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Tomasz Moszczyński » 22 listopada 2012, 13:05

Mateusz Stacherczak pisze:
...a KZK GOP nie wie nic o likwidacji "osiemnastki"

O likwidacji T1 i T4 w Gliwicach czy T12 też nic nie wiedzieli...
ale o tym ze maja dziurę w budżecie to kzk gop wie tak ?ale o likwidacji Lini tramwajowych nic nie wiedza to po co ten związek skoro i tak miasta dopłacają to tego interesu masakra na Śląsku wiesz mnie dynda ale nóż mi się otwiera jak słyszę ze kolejne podwyżki sugerowane są rosnącymi cenami paliw-guzik prawda to są pieniądze dla prezesów

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Szymon Kryczka » 22 listopada 2012, 14:29

Podziemny dworzec dla autobusów pod PKP przetestowany - pozytywnie:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RbbmTypMfJo

Miejsca to tam nie ma w nadmiarze :)

Więcej: http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/ ... ,id,t.html

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Tomasz Moszczyński » 23 listopada 2012, 14:42

Szymon Kryczka pisze:Podziemny dworzec dla autobusów pod PKP przetestowany - pozytywnie:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RbbmTypMfJo

Miejsca to tam nie ma w nadmiarze :)

Więcej: http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/ ... ,id,t.html
faktycznie niema tam za dużo miejsca prawie na styk ciekaw jestem jak to będzie wyglądało w trakcie wzmożonego ruchu na płycie podczas szczytu

Awatar użytkownika
Tomasz Moszczyński
Posty: 802
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:06
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Tomasz Moszczyński » 23 listopada 2012, 17:13

http://www.um.walbrzych.pl/strony/do_dr ... 11/020.php tego to nawet w ruskim filmie nie grali co wy na to?

Awatar użytkownika
Dominik Wójcik
Posty: 7642
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

KATOWICE

Postautor: Dominik Wójcik » 23 listopada 2012, 17:31

Ale sprecyzuj, w czym rzecz?


Wróć do „Systemy transportowe - organizacja komunikacji, infrastruktura”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości