Budowa linii "TnB" - II kw. 2011r

Dyskusje nt. rozbudowy częstochowskiej sieci tramwajowej w dzielnicach Wrzosowiak, Błeszno, Raków
Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 01 kwietnia 2011, 16:28

[center]Wkrótce następny Raport z budowy "TnB" cz. 34
"Wstępniak" będzie do "nabycia" na stronie CKMKM.

A troszkę później na str. "TnB" razem z albumem - jeżeli nie będzie problemów technicznych, dziś wieczorem.[/center]

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 01 kwietnia 2011, 16:42

No to widzę, że skrzyżowanie ul. Jesiennej z Al. 11 Listopada już jest na ukończeniu, że tak uproszczę :)

Szczerze mówiąc ładnie Panowie zapie... :)

Awatar użytkownika
Krzysztof Basiukiewicz
Członek CKMKM
Posty: 1044
Rejestracja: 04 maja 2008, 17:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysztof Basiukiewicz » 01 kwietnia 2011, 17:12

Uzupełnienie raportu :
- Ul Jesienna ( od szkoły ) w kierunku skrzyżowania z Boh Katynia stawiane są słupy trakcyjne.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 01 kwietnia 2011, 17:30

Krzysztof Bas. pisze:- Ul Jesienna ( od szkoły ) w kierunku skrzyżowania z Boh Katynia stawiane są słupy trakcyjne.

...w najnowszym raporcie już są zdjęcia i temat słupów. Do wglądu będzie wieczorem, prawdopodobnie ! :)

Tomasz Szymczyk
Posty: 101
Rejestracja: 25 marca 2011, 02:59
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Tomasz Szymczyk » 02 kwietnia 2011, 03:55

Ta budowa mnie chyba jeszcze nie jeden raz zaskoczy... Godzina 3:50 - przyjechał tir na skrzyżowanie Orkana i 11 listopada, wyładował coś, aktualnie pakuje na naczepę koparkę :D Jak widać, nawet w nocy coś się dzieje :)

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 02 kwietnia 2011, 08:58

Właśnie przejeżdżam przez teren budowy "TnB" - dziś całkowity spokój i bezruch na budowie ! :-)

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 02 kwietnia 2011, 12:17

Niestety :D miałem nadzieję na dalsze ostre prace budowlane :)

Andrzej Sowa
Posty: 770
Rejestracja: 17 lutego 2008, 09:04
Status: Offline

Postautor: Andrzej Sowa » 02 kwietnia 2011, 14:12

tomit pisze:Ta budowa mnie chyba jeszcze nie jeden raz zaskoczy... Godzina 3:50 - przyjechał tir na skrzyżowanie Orkana i 11 listopada, wyładował coś, aktualnie pakuje na naczepę koparkę :D Jak widać, nawet w nocy coś się dzieje :)
Skradziono koparkę?

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 02 kwietnia 2011, 19:41

[center]Ponownie z przyczyn technicznych
Raport z budowy "TnB" nr 34 z dn. 1 kwietnia 2011 r.
w całości na stronie CKMKM wraz z linkiem do albumu.
[/center]

Tomasz Szymczyk
Posty: 101
Rejestracja: 25 marca 2011, 02:59
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Tomasz Szymczyk » 04 kwietnia 2011, 03:29

sowa pisze:Skradziono koparkę?


heh...nie no, raczej właściciele [z firmy] przyjechali ;P Może wzięli ją do tankowania, albo przestała być potrzebna i na bazę zawieźli. Tu od cholery koparek, jedna w tą czy tamtą ;)

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 04 kwietnia 2011, 21:19

Z powodu przebudowy skrzyżowania Alei 11 Listopada i ulicy Orkana od dzisiaj, 4 kwietnia, do odwołania przystanek „WRZOSOWIAK” dla linii nr 20 i 27 w kierunku ulicy Jesiennej został zawieszony.

Dla linii nr 27 przystankiem początkowym i końcowym będzie przystanek „BRZOZOWA”, a nie jak dotychczas „WRZOSOWIAK”.

A kierowcy zatrzymują się na Brzozowej traktując ją jako ostatni przystanek już od paru dni... oczywiście nie wszyscy... dezorientacja trwała parę dni. Brawo!

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 05 kwietnia 2011, 12:30

[center]Dziś w Albumie nr 34 parę nowych - dodatkowych fotek z okolic ul. Jesiennej.
(wykonane zza szyby samochodu dziś wczesnym rankiem)
[/center]

zbigniew
Status: Offline

Postautor: zbigniew » 05 kwietnia 2011, 13:15

4 przystanki na blesznie - duuuuza przesada .
wystarczyłyby przy bienia i Bohaterow Katynia.
Szybkosc Ma Znaczenie

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 05 kwietnia 2011, 13:19

zbigniew pisze:4 przystanki na blesznie - duuuuza przesada .
wystarczyłyby przy bienia i Bohaterow Katynia.
Szybkosc Ma Znaczenie

...a może dwa z tych czterech mogłyby być "na żądanie" ? :)

zbigniew
Status: Offline

Postautor: zbigniew » 05 kwietnia 2011, 13:57

nie ,nie , kom powinny rzadzic jasne i czytelne zasady . takie rozwiazania jednak i owszem ale w PKS . dwa dod przystanki to ok 2 min dluzej w trasie , i co bys wybral - minutę dojsc czy 2min dłuzej jechac. jesli czas ma znaczenie.

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3250
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysiek Ociepa » 05 kwietnia 2011, 16:06

A wozy na 27 mają dalej na wyświetlaczach WRZOSOWIAK...

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16400
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Janusz Karlikowski » 05 kwietnia 2011, 16:08

Krzysiek Ociepa pisze:A wozy na 27 mają dalej na wyświetlaczach WRZOSOWIAK...

To źle ??

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Sebastian Wróbel » 05 kwietnia 2011, 16:10

Krzysiek Ociepa pisze:A wozy na 27 mają dalej na wyświetlaczach WRZOSOWIAK...

I bardzo dobrze.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 05 kwietnia 2011, 16:33

Krzysiek Ociepa pisze:A wozy na 27 mają dalej na wyświetlaczach WRZOSOWIAK...

...a co powinny mieć ? BRZOZOWIAK ?? :)

Awatar użytkownika
Bartosz Kowalski
Członek CKMKM
Posty: 4270
Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Bartosz Kowalski » 05 kwietnia 2011, 16:50

Skro końcowym przystankiem jest Brzozowa to taki napis powinien widnieć na wyświetlaczu.

Łukasz Najman
Posty: 2069
Rejestracja: 27 grudnia 2009, 19:15
Lokalizacja: Częstochowa/Błeszno
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Łukasz Najman » 05 kwietnia 2011, 17:08

Ale jak widzę na wyświetlaczu Błeszno albo Jesienna...

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3250
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysiek Ociepa » 05 kwietnia 2011, 19:13

Janusz Karlikowski pisze:To źle ??
No źle, bo do WRZOSOWIAKA nie dojeżdża.
Dla linii nr 27 przystankiem początkowym i końcowym będzie przystanek BRZOZOWA, a nie jak dotychczas WRZOSOWIAK.

Piotr Radoliński pisze:...a co powinny mieć ? BRZOZOWIAK ?? :)
No prawie. Powinien być kierunek BRZOZOWA.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 05 kwietnia 2011, 19:20

Krzysiek Ociepa pisze:Powinien być kierunek BRZOZOWA.
...a w jakiej dzielnicy jet ul. BRZOZOWA ??

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3250
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysiek Ociepa » 05 kwietnia 2011, 19:54

No, ale przecież na wyświetlaczach powinna być nazwa przystanku końcowego, a nie ogólnie dzielnicy. Akurat przystanek przy którym do przedwczoraj kończyło 27 nazywa się WRZOSOWIAK. Weźmy przykład linii 23/33 i 38. Te dwie pierwsze kończą kurs przy ulicy Leśnej (która znajduje się w dzielnicy Dźbów), na przystanku, który nazywa się LEŚNA. Jednak linia 38 kończy kurs na przystanku DŹBÓW, który jest w zupełnie innym miejscu, niż LEŚNA. Moim zdaniem jest to dość istotne. Zły kierunek na wyświetlaczu może wprowadzać pasażerów w błąd.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 05 kwietnia 2011, 20:09

Miejmy nadzieję, że 27 już niedługo pojedzie w inne miejsce docelowe ! ;)

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 06 kwietnia 2011, 15:04

[center]Wkrótce następny Raport z budowy "TnB" cz. 35
"Wstępniak" będzie do "nabycia" na stronie CKMKM.

Troszkę później na str. "TnB" razem z albumem - jeżeli nie będzie problemów technicznych, dziś wieczorem.[/center]

Piotr Schroder
Posty: 152
Rejestracja: 15 stycznia 2011, 21:55
Lokalizacja: Poczesna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Piotr Schroder » 06 kwietnia 2011, 16:23

Dzisiaj już widziałem 27 z kierunkiem na wyświetlaczu BRZOZOWA to był jakiś MB Citaro G

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Sebastian Wróbel » 06 kwietnia 2011, 16:37

Dzisiaj już widziałem 27 z kierunkiem na wyświetlaczu BRZOZOWA to był jakiś MB Citaro G

Również go widziałem. ;)

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 06 kwietnia 2011, 16:40

Piotr pisze:Dzisiaj już widziałem 27 z kierunkiem na wyświetlaczu BRZOZOWA to był jakiś MB Citaro G
Sbrother pisze:Również go widziałem.
...widać, że NIEKTÓRZY czytają nasze Forum i... "biorą sobie do serca" poruszane tematy !

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 06 kwietnia 2011, 17:43

O ile przystanek Sportowa ma zwykłe podkłady , jestem w stanie zrozumieć (albo raczej przyzwyczaić się do myśli o tym), ale dlaczego projektant linii na przystanku Wrzosowiak (przy skrzyżowaniu Al. 11 Listopada/ul. Orkana) zastosował zwykłe podkłady, a nie betonowe płyty - nie rozumiem...

Po za tym, chyba przeoczyłem wciskanie szyn w betonowe płyty :) Piotr, Ty też ? :D Może uda się nam to zobaczyć na ul. Orkana - wszak jest dłuższa :D

To teraz tylko czekać, jak przejazd ul. Jesienną zostanie udrożniony...

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 06 kwietnia 2011, 17:59

Myszon pisze:Może uda się nam to zobaczyć na ul. Orkana - wszak jest dłuższa
...też przoczyłem ! :( (To był moment panie Dyrektorze ! - jak to mawiał jeden opiekun żółwia, gdy ten mu uciekł z ZOO) :D
Co do ul. Orkana.al. 11 listopada to chyba trochę poczekamy ! :)
Myszon pisze:To teraz tylko czekać, jak przejazd ul. Jesienną zostanie udrożniony...
..wszystko w rękach DROG-BUDu !

Łukasz Najman
Posty: 2069
Rejestracja: 27 grudnia 2009, 19:15
Lokalizacja: Częstochowa/Błeszno
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Łukasz Najman » 06 kwietnia 2011, 19:04

Wszystko w rękach pogody :D

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 06 kwietnia 2011, 19:10

luknajm2 pisze:Wszystko w rękach pogody :D

...też ! :P

Sebastian Dziubała
Posty: 24
Rejestracja: 27 grudnia 2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Sebastian Dziubała » 06 kwietnia 2011, 20:51

Myszon pisze:ale dlaczego projektant linii na przystanku Wrzosowiak (przy skrzyżowaniu Al. 11 Listopada/ul. Orkana) zastosował zwykłe podkłady, a nie betonowe płyty - nie rozumiem...

Właśnie też mnie to zastanawiało, więc spojrzałem w projekt i się trochę zdziwiłem ponieważ od tego miejsca co widać na zdjęciach do przystanku będą zwykłe podkłady a już na przystanku betonowe prefabrykaty.

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Sebastian Wróbel » 06 kwietnia 2011, 20:55

...widać, że NIEKTÓRZY czytają nasze Forum i... "biorą sobie do serca" poruszane tematy !

Bardzo dziwne.

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3824
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Wojciech Liberda » 06 kwietnia 2011, 20:55

luceksd pisze:
Myszon pisze:ale dlaczego projektant linii na przystanku Wrzosowiak (przy skrzyżowaniu Al. 11 Listopada/ul. Orkana) zastosował zwykłe podkłady, a nie betonowe płyty - nie rozumiem...

Właśnie też mnie to zastanawiało, więc spojrzałem w projekt i się trochę zdziwiłem ponieważ od tego miejsca co widać na zdjęciach do przystanku będą zwykłe podkłady a już na przystanku betonowe prefabrykaty.


Mam takie pytanie... po co miały tam być płyty? Do tramwaju wsiada się z przystanku, a nie płyty betonowej...

Sebastian Dziubała
Posty: 24
Rejestracja: 27 grudnia 2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Sebastian Dziubała » 06 kwietnia 2011, 21:03

A nie przepraszam pomyliło mi się, bo zamiast betonowych płyt będzie "torowisko wydzielone wybrukowane".

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 06 kwietnia 2011, 22:04

Po co? żeby to jakoś wyglądało.

A tak mamy po całej długości ul. Orkana płyty betonowe, aż tu nagle na przystanku zwykłe podkłady, żeby po chwili przejść znów w płyty betonowe, i znów przejść w zwykłe podkłady, które są na całej długości linii...

Na rondzie w Katowicach też mogli zrobić zwykłe podkłady itd, ale nawet w centrum są tam płyty... Jadąc tramwajem nie obchodzi nas po czym jedziemy, byle jechało się szybko i co by nie bujało jak na statku, ale estetyka w naszym projekcie jest na strasznie niskim poziomie co już nie raz było poruszane w tym temacie.

To kiedy przyjedzie do nas pierwsza Pesa ? :P :D

inż. Wiktor Sołtysiak
Członek CKMKM
Posty: 1966
Rejestracja: 19 lutego 2008, 20:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: inż. Wiktor Sołtysiak » 06 kwietnia 2011, 22:22

Myszon pisze:Po co? żeby to jakoś wyglądało.

A tak mamy po całej długości ul. Orkana płyty betonowe, aż tu nagle na przystanku zwykłe podkłady, żeby po chwili przejść znów w płyty betonowe, i znów przejść w zwykłe podkłady, które są na całej długości linii...

Na rondzie w Katowicach też mogli zrobić zwykłe podkłady itd, ale nawet w centrum są tam płyty... Jadąc tramwajem nie obchodzi nas po czym jedziemy, byle jechało się szybko i co by nie bujało jak na statku, ale estetyka w naszym projekcie jest na strasznie niskim poziomie co już nie raz było poruszane w tym temacie.

To kiedy przyjedzie do nas pierwsza Pesa ? :P :D


Nie rozumiem Twojej lekkiej frustracji. W ogólności, płyty żelbetowe stosuje się kiedy torowisko jest w jezdni i jeżdza po nim pojazdy (badz wydzielone ale tez w jezdni), w obrębie skrzyżowań, czasem też przystanków (rzadziej). Nie widzę tutaj nic dziwnego, tylko najzwyklejsze racjonalne zużycie materiałów i optymalne zaprojektowanie. Pamiętajmy, że płyty są dużo droższe i poprostu nie ma sensu (i kasy) ich stosować na szlaku. Nie robi się czegoś takiego. Podobnie jest z szynami rowkowymi, również nie stosuje ich się na szlakach ( w ogólności, bo zaraz mi ktoś wypali z jakimś zdjęciem). Pamiętajmy, projektuje się ekonomicznie i zarazem estetycznie, i trzeba znaleść punkt wspólny pomiędzy tymi dwoma aspektami.

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Sebastian Wróbel » 06 kwietnia 2011, 22:25

Myszon pisze:To kiedy przyjedzie do nas pierwsza Pesa ?

Jutro. :P

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3250
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysiek Ociepa » 07 kwietnia 2011, 02:29

A tak na poważnie, to pierwsza PESA przyjedzie do nas zapewne w okolicach jesieni (wrzesień-październik). Będzie przechodzić testy homologacyjne, które podobno mają się odbywać u nas. Testy pewnie będą robione nocą, jednak do tego czasu wyremontują już chyba torowisko od zajezdni do estakady...

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 07 kwietnia 2011, 08:38

Wiktor S, co do oszczędności materiałów itd... tu oszczędzili, a na Jesiennej nasadzili słupów jak drzew... drzew tam tyle nie było przed inwestycją. Ale masz rację, że już dawno powinienem się nauczyć, że u nas pieniędzy nie ma, a ładne linie tramwajowe mogę oglądać za granicami, naszego miasta, a najlepiej państwa :)

Dziś zrobię mały patrol czy może coś dzieje się przy skrzyżowaniu Jesienna/11 Listopada.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 07 kwietnia 2011, 08:43

Myszon pisze:Dziś zrobię mały patrol czy może coś dzieje się przy skrzyżowaniu Jesienna/11 Listopada.

...czekam na info, bo rano była cisza jak "w kościele po śmierci organisty" ! :D

inż. Wiktor Sołtysiak
Członek CKMKM
Posty: 1966
Rejestracja: 19 lutego 2008, 20:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: inż. Wiktor Sołtysiak » 07 kwietnia 2011, 09:18

Myszon pisze: a na Jesiennej nasadzili słupów jak drzew.


Porównaj cenę podkładów a kilku słupów. I oczywiście uzasadnij, że tyle słupów jest niepotrzebne i w jaki sposób je zastąpić.

Damian Włodarczyk
Posty: 238
Rejestracja: 21 lutego 2008, 22:26
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Damian Włodarczyk » 07 kwietnia 2011, 10:50

Dziś na skrzyżowaniu 11 Listopada/Jesienna nikogo nie widziałem, bynajmniej po 9 rano, Panowie jedynie zamiatali ulicę 11 Listopada i dłubali coś przy torowisku.

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 07 kwietnia 2011, 10:59

Wiktor S, przejdź się ul. Orkana, tam nie ma lasu słupków. Uzasadnij mi dlaczego musi być ich aż tyle na ul. Jesiennej (na zamkniętym odcinku). Tu nie ma co rozdziabywać tematu :)

Na skrzyżowaniu j.w. przed 11 brak żywej duszy, przy skrzyżowaniu ul. Orkana z Al. 11 Listopada, również... na Jagiellońskiej przy Estakadzie też nie widziałem jakiegoś ruchu.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 07 kwietnia 2011, 11:21

Myszon pisze:Na skrzyżowaniu j.w. przed 11 brak żywej duszy, przy skrzyżowaniu ul. Orkana z Al. 11 Listopada,

...na potwierdzenie fotka z godz. 11.00 !

również... na Jagiellońskiej przy Estakadzie też nie widziałem jakiegoś ruchu.

...w tym przypadku jesteś kolego w "mylnym błędzie" ! Prace przekładkowe trwają !!

inż. Wiktor Sołtysiak
Członek CKMKM
Posty: 1966
Rejestracja: 19 lutego 2008, 20:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: inż. Wiktor Sołtysiak » 07 kwietnia 2011, 12:11

Myszon pisze:Wiktor S, przejdź się ul. Orkana, tam nie ma lasu słupków. Uzasadnij mi dlaczego musi być ich aż tyle na ul. Jesiennej (na zamkniętym odcinku). Tu nie ma co rozdziabywać tematu :)

Na skrzyżowaniu j.w. przed 11 brak żywej duszy, przy skrzyżowaniu ul. Orkana z Al. 11 Listopada, również... na Jagiellońskiej przy Estakadzie też nie widziałem jakiegoś ruchu.



Ale to dopiero za kilka tygodni jak wrócę do Cz-wy nie chce działać na fotkach.

Tomasz Haladyj
Członek CKMKM
Posty: 1402
Rejestracja: 20 lutego 2008, 09:16
Status: Offline

Postautor: Tomasz Haladyj » 07 kwietnia 2011, 12:22

Na skrzyzowaniu Orkana/11 Listopada też powinien być przystanek wspólny A+T (w kierunku Jagiellonskiej na pewno). Pasażerowie mieliby wszystko na miejscu - zwłaszcza, że takie rozwiązanie jest przecież przy szkole. Stąd beton winien być i w okolicach przystanku.
Niestety, projektanci na to nie wpadli

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21447
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 07 kwietnia 2011, 12:43

Tomasz Haładyj pisze:Niestety, projektanci na to nie wpadli

Projektanci nie wpadli na wiele rzeczy:
- brak połączenia z kier. Kucelin przy Estakadzie,
- niepotrzebny łuk w prawo (w al. 11 Listopada) i łuk w lewo w ul. Orkana (można było - jest miejsce - inaczej wyprofilować skrzyżowanie)
- wspomniany wyżej wspólny przystanek A+T (Orkana/11 Listopada)
- inne miejsce "przejścia" torowiska przez jezdnię ul. Jesiennej
na parę innych błędów (braków) zwracali mi uwagę wykonawcy projektu.


Wróć do „Tramwaj na Błeszno”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość