Budowa linii "TnB" - I kw. 2012r.

Dyskusje nt. rozbudowy częstochowskiej sieci tramwajowej w dzielnicach Wrzosowiak, Błeszno, Raków
Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5159
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Budowa linii "TnB" - I kw. 2012r.

Postautor: Patryk Hartman » 31 grudnia 2011, 22:44

[scroll]Budowa linii "TnB" - I kw. 2012r.[/scroll]

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 04 stycznia 2012, 17:37

I jak wygląda sprawa kładki nad torowiskiem na ul. Jagiellońskiej?

Pan Kazimierz Augustyn został dziś trochę ponaglony.

Piotr Jeruszka
Posty: 1921
Rejestracja: 15 lutego 2008, 07:54
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Piotr Jeruszka » 04 stycznia 2012, 17:47

Wczoraj bez zmian - tj. częściowo rozwalona.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21070
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 04 stycznia 2012, 17:49

Szymon Kryczka pisze:I jak wygląda sprawa kładki nad torowiskiem na ul. Jagiellońskiej?
Piotr Jeruszka pisze:Wczoraj bez zmian - tj. częściowo rozwalona.
..a ja miałem napisać, że sytuacja jest taka jak z sygnalizatorem świetlnym na ul. Dekabrystów/Okólnej - uszkodzony od początku grudnia, pozostaje takowy nadal !

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 04 stycznia 2012, 18:02

Wczoraj tak, wiem, mamy zdjęcia które znowu zostały wysłane do Pana KA.

A dziś ? Ktoś tu się zgłaszał do monitorowania sprawy w terenie :)

Piotr Jeruszka
Posty: 1921
Rejestracja: 15 lutego 2008, 07:54
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Piotr Jeruszka » 05 stycznia 2012, 17:29

Dzisiaj, około 12 - bez zmian.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21070
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 05 stycznia 2012, 17:32

Piotr Jeruszka pisze:Dzisiaj, około 12 - bez zmian.
...a ja spróbuję zabawić się w proroka - jutro, pojutrze i po pojutrze o 12:00 nadal będzie bez zmian ! :)

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 05 stycznia 2012, 18:02

Pewnie tak Piotrze... pozdrawiam z tego miejsca nadzorcę inwestycji.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21070
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 05 stycznia 2012, 18:23

Szymon Kryczka pisze:Pewnie tak Piotrze... pozdrawiam z tego miejsca nadzorcę inwestycji.
...a może narobić mu wstydu i zbić wszystko do kupy samemu ? Myślę, że ćwieć kilo gwoździ 4 calowych wystarczyłoby ! Oczywiście "akcję" utrwalić na foto lub video ! :P

Rafal Kosakowski
Członek CKMKM
Posty: 692
Rejestracja: 22 czerwca 2011, 09:30
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Rafal Kosakowski » 06 stycznia 2012, 10:47

jeśli chodzi kładkę koło stacji paliw firmy shella nic się nie zmienia.

Maciej Puszek
Posty: 107
Rejestracja: 09 sierpnia 2010, 15:42
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Maciej Puszek » 06 stycznia 2012, 12:03

Wczoraj widziałem kontynuacje uzupełniania tłucznia w torowisku na ul. Jagiellońskiej w okolicy wjazdu na ul. Lipowej .

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21070
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 06 stycznia 2012, 12:40

Rafał Kosakowski pisze:jeśli chodzi kładkę koło stacji paliw firmy shella nic się nie zmienia.
...trzeba będzie zaradzić sytuacji. Zapewne musi zadziałać "niewidzialna ręka" ! :P

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21070
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 07 stycznia 2012, 11:53

Piotr Radoliński pisze:a ja spróbuję zabawić się w proroka - jutro, pojutrze i po pojutrze o 12:00 nadal będzie bez zmian !
Szymon Kryczka pisze:Pewnie tak Piotrze...
Piotr Radoliński pisze:...trzeba będzie zaradzić sytuacji. Zapewne musi zadziałać "niewidzialna ręka" !
...no i myliłem się, "niewidzialna ręka" zadziałała i uprzedziła nasze plany naprawy kładki. Dziś kładka jest już w stanie pozwalajacym bezpiecznie po niej przejść na drugą stronę ! :)
Obrazek

Maciej Puszek
Posty: 107
Rejestracja: 09 sierpnia 2010, 15:42
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Maciej Puszek » 07 stycznia 2012, 13:59

Ale tylko z jednej strony tzn. od strony Schella , bo od bloków nadal brak 1/3 barierki ( stan z godz. 10 rano ) .

Awatar użytkownika
Dominik Wójcik
Posty: 7644
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Dominik Wójcik » 07 stycznia 2012, 15:43

bo od bloków nadal brak 1/3 barierki ( stan z godz. 10 rano ) .
Piotrze! Czy masz jeszcze szablon?

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21070
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 07 stycznia 2012, 15:54

Dominik Wójcik pisze:Piotrze! Czy masz jeszcze szablon?
...oczywiście ! Nie wyrzucę pracy, której poświęciłem sporo czasu ! :)

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5159
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Patryk Hartman » 07 stycznia 2012, 23:34

Jutro dam informacje z "TnB" wraz z zdjęciami, w których m. in. o Uszkodzonym sygnalizatorze, ogrodzenu. Nie zabraknie parkujących na torowisku tramwajowym.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5159
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Patryk Hartman » 08 stycznia 2012, 11:23

Jutro dam informacje z "TnB" wraz z zdjęciami, w których m. in. o Uszkodzonym sygnalizatorze, ogrodzenu. Nie zabraknie parkujących na torowisku tramwajowym.


INFORMACJA I
Uszkodzony sygnalizator na skrzyżowaniu Orkana/Jagiellońska/Źródlana. Brak daszków nad sygnalizatorem. Zaznaczony strzałką.
Obrazek
INFORMACJA II
Uszkodzona barierka na ul. Orkana, tuż przy wjeździe na parking do szkoły (od strony Jagiellońskiej).
Obrazek
INFORMACJA III
Zaparkowane samochody na pasie autobusowo-tramwajowym.
Obrazek
Obrazek
INFORMACJA IV
Linia 27 nadal śmiga przez ul. Jesienną.
Obrazek
INFORMACJA V
I stało się. Już nie słupka przystankowego dla wysiadających przy pętli Jesienna.
Obrazek
INFORMACJA VI
MZDiT postawił już nowy słupek przystankowy wraz z rozkładami - przystanek Jesienna, kier. 11.11.
INFORMACJA VII
Przystanek Sportowa, kier. Orkana. Jest tylko słupek przystankowy, bez rozkładów. Słupek wygląda tak.
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21070
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 09 stycznia 2012, 13:50


Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 09 stycznia 2012, 14:05

No to reklama portalu idzie w świat :)

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21070
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 09 stycznia 2012, 14:09

Szymon Kryczka pisze:No to reklama portalu idzie w świat :)
..po kolei ! :D A dokładnie po Rynku Kolejowym ! :)

Rafal Kosakowski
Członek CKMKM
Posty: 692
Rejestracja: 22 czerwca 2011, 09:30
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Rafal Kosakowski » 11 stycznia 2012, 09:26

Piotr Radoliński pisze:...no i myliłem się, "niewidzialna ręka" zadziałała i uprzedziła nasze plany naprawy kładki.
Ciekaw jestem kto jest tą tajemniczą ,,niewidzialną ręką" ??

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21070
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 11 stycznia 2012, 09:47

Rafał Kosakowski pisze:Ciekaw jestem kto jest tą tajemniczą ,,niewidzialną ręką"
...podejrzewam, że pracownicy "KROMISS-BIS'u", którzy 5 stycznia pracowali na tym odcinku torowiska, rozgarniając tłuczeń ! :)

Bartłomiej Błaszczyk
Posty: 66
Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 14:41
Lokalizacja: Częstochowa Stradom
Status: Offline

Postautor: Bartłomiej Błaszczyk » 13 stycznia 2012, 18:13

Taka mała niespodzianka:P:Patrzcie 2:23
http://www.youtube.com/watch?v=gmAHGJ8m ... _embedded#!

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 13 stycznia 2012, 18:23

Masz oko! Nieźle wygląda! Podoba mi się bardziej niż na wizualizacjach!

http://www.youtube.com/watch?v=gmAHGJ8m ... ke#t=2m23s nie trzeba przeklikiwać do czasu :)

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3139
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysiek Ociepa » 13 stycznia 2012, 18:35

No, w końcu coś materialnego, a nie tylko wizualizacja. I widać, że praca przy naszym Twiście wre. Ciekawe, kiedy będzie gotowy...

Tomasz Haladyj
Członek CKMKM
Posty: 1402
Rejestracja: 20 lutego 2008, 09:16
Status: Offline

Postautor: Tomasz Haladyj » 13 stycznia 2012, 18:44

Pierwszy egzemplarz ma przyjechać w ostatnich dniach marca

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3689
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Mateusz Stacherczak » 13 stycznia 2012, 19:01

A później 3:30 ;)
Jestem ciekaw tego modelu w rzeczywistości, niemniej jednak póki co o nowych banach w GOPie mogę sobie pomarzyć ;)

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2907
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Łukasz Szkurłat » 13 stycznia 2012, 19:08

Szymon Kryczka pisze:Nieźle wygląda! Podoba mi się bardziej niż na wizualizacjach!

Lepiej w tę stronę. ;) Trzeba przyznać, że bryła jak i malowanie prezentują się świetnie. Chociaż ciągły ten dylemat, że to jednak nie są barwy miejskie.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21070
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 13 stycznia 2012, 19:15

Mateusz Stacherczak pisze:póki co o nowych banach w GOPie mogę sobie pomarzyć
...jak to się tam po Waszem mówi:"Trąbi pociąg w lesie" ? ;)

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3689
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Mateusz Stacherczak » 13 stycznia 2012, 19:24

No coś w ten deseń :)

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3139
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysiek Ociepa » 13 stycznia 2012, 19:25

Tomasz Haładyj pisze:Pierwszy egzemplarz ma przyjechać w ostatnich dniach marca

Mówiąc szczerze, to myślałem że będzie wcześniej. Wszak ma u nas zdobywać homologację i inne formalności dopuszczające do ruchu.
BTW, z tego co widać na filmiku, nasz Twist nie ma skosów.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21070
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 13 stycznia 2012, 19:30

Mateusz Stacherczak pisze:No coś w ten deseń
..no ale napisz jak to sie mówi !
Krzysiek Ociepa pisze:Mówiąc szczerze, to myślałem że będzie wcześniej. Wszak ma u nas zdobywać homologację i inne formalności dopuszczające do ruchu.
..no przecież przyjedzie 2x marca 2012 r. ! Będzie zdobywał homologację i będzie testowany (co najmniej przez 30 dni). Każdy wagon ma być testowany przez 30 dni. Chyba, że nic sie nie będzie działo to okres testów zostanie skrócony. Jednak liniowo wyjedzie zapewne dopiero 1 września 2012 r. :)

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3139
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysiek Ociepa » 13 stycznia 2012, 19:34

Piotr Radoliński pisze:Jednak liniowo wyjedzie zapewne dopiero 1 września 2012 r. :)

No, to to wiadomo, ale po mieście będą się Twisty kręcić od kwietnia :D Choć, czy aby na pewno Twist na linię wyjedzie dopiero 1 września? O ile się nie mylę, to w ramach uzyskiwania homologacji, wagon musi również odbyć przejazdy z pasażerami. No chyba, że się mylę.

inż. Wiktor Sołtysiak
Członek CKMKM
Posty: 1966
Rejestracja: 19 lutego 2008, 20:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: inż. Wiktor Sołtysiak » 13 stycznia 2012, 19:41

Krzysiek Ociepa pisze:
Piotr Radoliński pisze:Jednak liniowo wyjedzie zapewne dopiero 1 września 2012 r. :)

No, to to wiadomo, ale po mieście będą się Twisty kręcić od kwietnia :D Choć, czy aby na pewno Twist na linię wyjedzie dopiero 1 września? O ile się nie mylę, to w ramach uzyskiwania homologacji, wagon musi również odbyć przejazdy z pasażerami. No chyba, że się mylę.


W Poznaniu problem jazdy z pasażerami w przypadku Tramino rozwiązano wożąc...worki z piaskiem!

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 6608
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Tomasz Rorat » 13 stycznia 2012, 20:02

inż. Wiktor Sołtysiak pisze: wożąc...worki z piaskiem!

Tak się testuje ,w Autobusach też worki ,baniaki beczki , odważniki itd.
Ale pasażerów to chyba MKM ,bo w razie wypadku mała strata ( mnie osób krytykujących ) :D

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21070
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 13 stycznia 2012, 20:08

W Poznaniu problem jazdy z pasażerami w przypadku Tramino rozwiązano wożąc...worki z piaskiem!
...podejrzewam, że taki wariant będzie też u nas. Po prostu sztuczne obciążenie ! :)

Tomasz Haladyj
Członek CKMKM
Posty: 1402
Rejestracja: 20 lutego 2008, 09:16
Status: Offline

Postautor: Tomasz Haladyj » 13 stycznia 2012, 20:17

Zawszed tak jest. Zanim się udostępni jazdę z pasażerami, trzeba przetestować z ymulowanym obnciążeniem jak pojazd hamuje itp

Patryk Kucharczyk
Posty: 23
Rejestracja: 10 grudnia 2010, 21:58
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Patryk Kucharczyk » 13 stycznia 2012, 23:04

Ale jakby były jakieś testowe jazdy z ludźmi, to proszę mnie zawiadomić :D Chętnie będę jednym z pierwszych, kiedy jeszcze będą nie "ochrzczone" przez naszych wandali ;P

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3139
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysiek Ociepa » 14 stycznia 2012, 02:58

Ale nie wiem, czy jazdy z worami są uwzględniane... Z tego co kojarzę, jazdy z normalnymi pasażerami (ludźmi) są wymagane. I tak samo było w przypadku Poznania i ich Tramino. Przeglądam regularnie TWB i pamiętam, że były zdjęcia z pierwszej jazdy z pasażerami po normalnej linii. No u nas nie ma problemu, bo wyjedzie sobie Twist na 1 i po sprawie. Pozostaje czekać do marca...

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21070
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 14 stycznia 2012, 08:24

Krzysiek Ociepa pisze:No u nas nie ma problemu, bo wyjedzie sobie Twist na 1 i po sprawie.
...a ja nie byłbym tego taki pewien. Trasa "jedynki" na pewnym odcinku leży poza terenem inwestycji "TnB". Więc wiele wskazuje na to, że Twist nie będzie mógł tam pojechać ! Oczywiście oficjalnie. To coś na kształt nietykalności inwestycji z dotacją ze środków unijnych.

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 14 stycznia 2012, 11:10

A pomyśleć, że gdyby zrobiono łącznik i dopisano parę zdań do wniosków itd, wszystko było by ok :)

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21070
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 14 stycznia 2012, 11:27

Szymon Kryczka pisze:A pomyśleć, że gdyby zrobiono łącznik i dopisano parę zdań do wniosków itd, wszystko było by ok :)
Po raz n-ty należy powiedzieć, że projekt "TnB" posiada lub posiadał bardzo wiele błędów, które wcześniej czy później wyszły przy budowie trasy.

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Szymon Kryczka » 14 stycznia 2012, 11:53

Mi tego Piotrze powtarzać nie musisz :D

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3689
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Mateusz Stacherczak » 14 stycznia 2012, 13:33

Piotr Radoliński pisze:
Mateusz Stacherczak pisze:No coś w ten deseń
..no ale napisz jak to sie mówi !

Ja fajno ino jo sie ciulne i tyle bedzie :P EOT

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Michał Grzegorczyk » 14 stycznia 2012, 13:35

Piotr Radoliński pisze:...a ja nie byłbym tego taki pewien. Trasa "jedynki" na pewnym odcinku leży poza terenem inwestycji "TnB". Więc wiele wskazuje na to, że Twist nie będzie mógł tam pojechać ! Oczywiście oficjalnie. To coś na kształt nietykalności inwestycji z dotacją ze środków unijnych.
Ale testy na homologację to nie użytkowanie.

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3139
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysiek Ociepa » 14 stycznia 2012, 13:56

Michał Grzegorczyk pisze:Ale testy na homologację to nie użytkowanie.

Też racja. A jak było z warszawskimi PESA-mi 120N? Były kupione z dotacją unijną i miały jeździć tylko na linii 9. Jednak w czasie, kiedy je dostarczano, był remont torowiska w Alejach Jerozolimskich i nowe tramwaje wyjeżdżały na inne linie, głównie na 36 i nikt się nie czepiał.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21070
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Postautor: Piotr Radoliński » 14 stycznia 2012, 14:04

Michał Grzegorczyk pisze:Ale testy na homologację to nie użytkowanie.
Krzysiek Ociepa pisze:A jak było z warszawskimi PESA-mi 120N? Były kupione z dotacją unijną i miały jeździć tylko na linii 9.
...no cóż ! Nie będę się z Wami dochodził. Za dwa miesiące sami się przekonamy. Chciałbym być w błędzie. W innym wypadku trasa nowych tramwajów to co najwyżej Zajezdnia - Fieldorfa i odwrotnie.

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3139
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysiek Ociepa » 14 stycznia 2012, 14:40

Piotr Radoliński pisze:W innym wypadku trasa nowych tramwajów to co najwyżej Zajezdnia - Fieldorfa i odwrotnie.

Przecież zawsze może być przesiadka po zajezdnią. Pasażerowie by chyba zrozumieli :P

Patryk Kucharczyk
Posty: 23
Rejestracja: 10 grudnia 2010, 21:58
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Patryk Kucharczyk » 15 stycznia 2012, 12:55

Krzysiek Ociepa pisze:Przecież zawsze może być przesiadka po zajezdnią. Pasażerowie by chyba zrozumieli


No tak, bo częstochowscy pasażerowie komunikacji miejskiej są tacy wyrozumiali :D Nawet by zderzak ucałowali :P


Wróć do „Tramwaj na Błeszno”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość