P.S. Tramwaj ma już homologację - czyli jest dopuszczony do ruchu

Tomasz Rorat pisze:I krzyknołęś wracaj
Pesa3303 pisze:Vin 001- wrócił do fabryki na poprawki otarć i dołożenie siedzeń. 23.04 planowany powrót.
Do tego czasu MPK Częstochowa ma postawiony warunek poprawienia infrastruktury. Gdyż stan przygotowania infrastruktury jest żaden.
Pesa3303 pisze:Po za tym Częstochowa jest pierwszym miastem które się cieszy z nowoczesnego zakupu tramwajów a z drugiej strony nie robiła jak do tej pory nic
Tomasz Haładyj pisze:I jeszcze jedna rzecz: MPK nie traktuje tramwaju jak Błeszno jak swojej inwestycji. Wiem, że formalnie budowę prowadzi Urząd Miasta, ale to przecież MPK będzie prowadzić eksploatację, wiec powinni być bardziej zaangażowani i pilnować budowy, wyłapując jakieś usterki czy niedociągnięcia.
Tomasz Haładyj pisze:Warto jednakże pamiętać, żeby uogólnieniami typu ''przyswajanie nowości domeną młodych'' nie urazić naprawdę zaangażowanych. W poszczególnych przypadkach betonem może się bowiem okazać nowy pracownik, a otwartym ten z dużym stażem. Faktem jest jednak, iż jednym z problemów w MPK jest luka pokoleniowa (to samo dotyczy kolei).
Co do zbyt biernej postawy MPK w stosunku do budowy tramwaju na Błeszno - stwierdzam fakt. Ale nie wiem, czy wynika on z ''charakteru'' firmy, czy też np. postawy oficjalnego inwestora (UM).
Wojciech Liberda pisze:Co do pana K.A. jeżeli się nie popisze a znajdę buble po oddaniu inwestycji to sam złoże doniesienie do prokuratury o brak nadzoru ze strony miasta!
Tam jest już taki przypadek...Tomasz Haładyj pisze:by uogólnieniami typu ''przyswajanie nowości domeną młodych'' nie urazić naprawdę zaangażowanych. W poszczególnych przypadkach betonem może się bowiem okazać nowy pracownik, a otwartym ten z dużym stażem.
Rozmawiałem kiedyś z K.Augustynem i ten sprawił wrażenie, jakby się posiłkował raportami z TnB...Wojciech Liberda pisze:kto zarządza budową z ramienia miasta? Czy to nie słynny pan Kazimierz A. Skoro tak to powinien dopilnować aby wszystko było w porządku
Bo zastrzeżenia trzeba kierować do Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych UM - my odpowiedzi dostajemy i są one pozytywne. Np. niesprawne latarnie.Szymon Kryczka pisze:Na jakiekolwiek zgłoszenia przychodzi odpowiedź, że jest to teren budowy, że za teren odpowiada ekipa budowlana itd...
Dominik Wójcik pisze:Szymon Kryczka napisał/a:
Na jakiekolwiek zgłoszenia przychodzi odpowiedź, że jest to teren budowy, że za teren odpowiada ekipa budowlana itd...
Bo zastrzeżenia trzeba kierować do Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych UM - my odpowiedzi dostajemy i są one pozytywne. Np. niesprawne latarnie.
Rafał Lamch pisze:Pamiętasz, co się stało ze Stanisławem Aniołem?
..wstyd ! Członek CKMKM nie zna kultowych filmów i seriali naszego "wieszcza" i "mentora" - Stanisława Barei !Szymon Kryczka pisze:czekam na przybliżenie historii, niestety nie pamiętam końca serialu. Właśnie, ma ktoś może kopię ? Legalną rzecz jasna ;-)
(...)
Cena przewozu jest tajemnicą handlową kontraktu między PESA a specjalistyczną firmą świadczącą usługi bydgoszczanom.
Przyznajemy się dobrowolnie: i my przyłożyliśmy rękę do tego, że twist wraca do Bydgoszczy.
(...)
Piotr Radoliński pisze:to nie Częstochowa odesłała TWISTA tylko PESA zabrała TWISTA !
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość