Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Dyskusje nt. rozbudowy częstochowskiej sieci tramwajowej w dzielnicach 1000-lecie i Częstochówka-Parkitka, Północ oraz zamknięciu wielkiej pętli rakowskiej
Awatar użytkownika
Dominik Wójcik
Posty: 7644
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Dominik Wójcik » 26 maja 2012, 00:30

20 kwietnia 2012 było spotkanie, z którego Prez. Soborak wynotował sześć punktów tytułem konkluzji. Do dziś brak odpowiedzi.
sygn.: 2012 05 28 ? 1 ? b identyfikator repetytorium 003-2012
Częstochowa, dnia 28 maja 2012r

Prezydent Miasta Częstochowy

dotyczy: postęp prac nad analizą Koncepcji 1+2+3+

W imieniu Częstochowskiego Klubu Miłośników Komunikacji Miejskiej zwracam się z prośbą o informację dotyczące postępów nad analizą ?Koncepcji 1+2+3+: transport publiczny w budżecie unijnym 2014-2020?. Zgodnie z konkluzją opracowaną przez Zastępcę Prezydenta Miasta Częstochowy w czasie spotkania międzywydziałowego w dniu 20 kwietnia 2012r, konieczne są następujące czynności:
1. Jak najszybciej należy zweryfikować stadium i dopracować Studium Zagospodarowania Przestrzennego - jako dokumentacyjną bazę rozbudowy.
2. MPK musi ocenić skutki finansowe.
3. Należy jak najszybciej opracować koncepcję wstępną budowy części 3+ i 2+.
4. Należy opracować harmonogram działań.
5. Należy ustalić tryb konsultacji społecznych.
6. Koncepcja ?1+2+3+? zostanie wpisana do wojewódzkiego rejestru ?Partner 3?.
Według notatki z posiedzenia część z punktu 1. miała być zrealizowana w ciągu miesiąca. Proszę o informację na temat postępów w tym zakresie. Jednocześnie proszę o informację, czy koncepcja została zgłoszona do rejestru ?Partner 3? ? jeśli nie, to wnoszę o jej niezwłoczne zgłoszenie. Jednocześnie sugeruję włączenie w realizację punktu 2. Wydziału Planowania i Rozliczeń Przewozów MZDiT.
Niniejsze pismo mogące być odebranym, jako ponaglenie, wynika z troski o realizację koncepcji, która została określona, jako potrzebna. Przygotowania do budżetu 2014-2020 zostały już podjęte przez większość polskich miast ? zgodnie z prezentacją omówioną na w/w spotkaniu.

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Szymon Kryczka » 27 maja 2012, 22:19

Trzeba się przypominać i nie dać zaprzepaścić kolejnych lat i szans dla naszego miasta!

Awatar użytkownika
Dominik Wójcik
Posty: 7644
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Dominik Wójcik » 04 lipca 2012, 02:51

Koncepcja pod koniec czerwca została wpisana do womewódzkiego rejestru "Partner 3"

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Michał Grzegorczyk » 04 lipca 2012, 21:03

W całości czy bez 1+?

Awatar użytkownika
Dominik Wójcik
Posty: 7644
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Dominik Wójcik » 05 lipca 2012, 01:02

Anonimowy urzędnik z UM odpowiadając przez nowego Docmana nie sprecyzował

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Michał Grzegorczyk » 05 lipca 2012, 15:52

Ok, poczekamy, zobaczymy.

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Szymon Kryczka » 05 lipca 2012, 19:37

Trzymam kciuki!

Awatar użytkownika
Dominik Wójcik
Posty: 7644
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Dominik Wójcik » 05 lipca 2012, 19:51

Mamy kolejny termin dużego spotkania

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Szymon Kryczka » 06 lipca 2012, 11:16

Dominik Wójcik pisze:Mamy kolejny termin dużego spotkania

Daj znać Dominiku kiedy itd, jeżeli obowiązki mi na to pozwolą, chciałbym brać w nim udział.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21183
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Piotr Radoliński » 06 lipca 2012, 12:43

...o ile dobrze kojarzę to będzie wtorek, 10 lipca 2012 r.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Michał Grzegorczyk » 06 lipca 2012, 15:16

Jeśli 100 mln na nowe linie tramwajowe, to czy to oznacza wszystkie trzy nasze projekty?

Tomasz Haladyj
Członek CKMKM
Posty: 1402
Rejestracja: 20 lutego 2008, 09:16
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Tomasz Haladyj » 06 lipca 2012, 15:54

Raczej 2+3+, bo tak deklarowało miasto. Ale pieniądze unijne trzeba jeszcze wywalczyć. To co podałem, jest listą rzeczy, na które miasto chciałoby dostać eurofundusze

Piotr Wysocki
Posty: 122
Rejestracja: 16 lutego 2012, 14:25
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Piotr Wysocki » 06 lipca 2012, 16:00

wlasnie-jak wywalczyc?czy to wszystko co moze zrobic strona polska-miasto-wojewodztwo, a reszta w rekach UE? czy jeszcze cos my mozemy zrobic? i jakie sa szanse-da sie to jakos oszacowac?

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Michał Grzegorczyk » 06 lipca 2012, 17:47

Tomasz Haładyj pisze:Raczej 2+3+, bo tak deklarowało miasto. Ale pieniądze unijne trzeba jeszcze wywalczyć. To co podałem, jest listą rzeczy, na które miasto chciałoby dostać eurofundusze

A gdyby zgłosić 1+ osobno i najwyżej nie zrealizować z powodu braku środków? Czy oprócz niesmaku coś nam grozi?

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16152
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Janusz Karlikowski » 06 lipca 2012, 19:51

Tak grozi: że głupim trafem uda się z 1+. A wtedy jaki pożytek ?? Kłopot ze stadem autobusów jadących obecnie na Północ, brak logicznego zamknięcia pętli na Rakowie. A Parkitka w tyle. 1+ sam, to żaden rozwój sieci

Awatar użytkownika
Dominik Wójcik
Posty: 7644
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Dominik Wójcik » 06 lipca 2012, 20:43

I tak uzgodniliśmy, żeby osobno realizować 2+ i 3+, bo jak na jednej linii znajdzie się Ch... Hibernatus, to żeby nie blokował wszystkiego

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16152
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Janusz Karlikowski » 06 lipca 2012, 21:00

Wierzysz, że na Starym Rakowie już nie szykuja transparentów

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Michał Grzegorczyk » 06 lipca 2012, 22:53

Dominik Wójcik pisze:I tak uzgodniliśmy, żeby osobno realizować 2+ i 3+, bo jak na jednej linii znajdzie się Ch... Hibernatus, to żeby nie blokował wszystkiego

Dzięki za info. To ma sens.

Awatar użytkownika
Dominik Wójcik
Posty: 7644
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Dominik Wójcik » 07 lipca 2012, 16:14

I to sama Naczelniczka taki pomysł rzuciła. To jedna z tych urzędniczek, z którym i można konkretnie siąść i pogadać, jak trzeba :)

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie 1+2+3+ w życie

Postautor: Michał Grzegorczyk » 07 lipca 2012, 16:57

Dobrze, że są tam tacy ludzie. Pogratulować dobrego pomysłu :D

Awatar użytkownika
Dominik Wójcik
Posty: 7644
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Dominik Wójcik » 10 lipca 2012, 16:59

Janusz Karlikowski pisze:Wierzysz, że na Starym Rakowie już nie szykuja transparentów
Może rodzice prezydenta wywieszą wspólny z moim stryjem mieszkającym z nimi drzwi w drzwi ;)

Awatar użytkownika
Dominik Wójcik
Posty: 7644
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Dominik Wójcik » 10 lipca 2012, 17:02

Jeszcze tytułem przypomnienia wypowiedź Wiceprezesa:
Miasto wpisało do bazy projektów trzy interesujące nas punkty:
- ''Rozwój nowoczesnego systemu transportu zbiorowego w Częstochowie'' - lata 2016-18 - szacowany koszt 100 mln zł
- ''Zakup taboru tramwajowego i autobusowego? - 2015-17 - 184,5 mln zł

- ''Centrum przesiadkowe Subregionu Częstochowskiego'' - 2015-17 - 30 mln zł. (osobna dyskusja pod linkiem)

Pod pierwszym punktem kryją się nowe linie tramwajowe, drugi jest oczywisty

Andrzej Sowa
Posty: 771
Rejestracja: 17 lutego 2008, 09:04
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Andrzej Sowa » 10 lipca 2012, 17:04

Dominik Wójcik pisze:
Janusz Karlikowski pisze:Wierzysz, że na Starym Rakowie już nie szykuja transparentów
Może rodzice prezydenta wywieszą wspólny z moim stryjem mieszkającym z nimi drzwi w drzwi ;)


Aktualnego ? Oni nie są z Radomska?

Awatar użytkownika
Dominik Wójcik
Posty: 7644
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Dominik Wójcik » 10 lipca 2012, 17:05

Nie

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Szymon Kryczka » 19 lipca 2012, 18:50

Spalarnia śmieci w Sobuczynie, centrum badawczo-rozwojowe w elektrowni na Zawodziu, tramwaj na Parkitkę oraz drogi za pół miliarda złotych - o dotacje na takie m.in. projekty zamierza ubiegać się Częstochowa w nowym budżecie Unii Europejskiej.


Więcej... GW: Tramwaj na Parkitkę i centrum naukowe na Mirowskiej. Czy Unia da na to fundusze ?

Artykuł Tomka w gazecie!

Piotr Skorupa
Posty: 572
Rejestracja: 18 czerwca 2012, 20:17
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Piotr Skorupa » 20 lipca 2012, 22:14

I głosowanie, gdzie powinien pojechac kolejny tramwaj. Tylko informacja uboga bo "na Stradom" to można rozumieć na 100 sposobów. Jeżeli na Stradom to z Parkitki (Szajnowicza Iwanowa) przez Pułaskiego.

Krystian Kukuła
Członek CKMKM
Posty: 1998
Rejestracja: 18 lutego 2008, 20:53
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Krystian Kukuła » 20 lipca 2012, 22:20

Jak najbardziej popieram tramwaj na Parkitkę, to powinno być priorytetem, ale ta sonda jest taka trochę niezbyt. Dwie pozostałe opcje są nieracjonalne.
To tak jakby zrobić sondę ile powinien kosztować bilet jednorazowy i dać opcje:
a) za darmo
b) 5,30 zł
c) 5,35 zł

Moim zdaniem pozostałymi wariantami w sondzie Tomka winny być pozostałe projekty, czyli Stary Raków i Kukuczki.

Piotr Skorupa
Posty: 572
Rejestracja: 18 czerwca 2012, 20:17
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Piotr Skorupa » 20 lipca 2012, 22:25

Krystian Kukuła pisze:Jak najbardziej popieram tramwaj na Parkitkę, to powinno być priorytetem, ale ta sonda jest taka trochę niezbyt. Dwie pozostałe opcje są nieracjonalne.
To tak jakby zrobić sondę ile powinien kosztować bilet jednorazowy i dać opcje:
a) za darmo
b) 5,30 zł
c) 5,35 zł

Moim zdaniem pozostałymi wariantami w sondzie Tomka winny być pozostałe projekty, czyli Stary Raków i Kukuczki.


Bo na Stradom przez Pułaskiego jest niemożliwa?

Krystian Kukuła
Członek CKMKM
Posty: 1998
Rejestracja: 18 lutego 2008, 20:53
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Krystian Kukuła » 20 lipca 2012, 22:28

No to Stradom czy Trzech Wieszczów? Ja myśląc o Stradomiu mam na myśli Piastowską i te okolice.
Ta temat Wyczerp też niejednokrotnie mówiliśmy że linia tramwajowa się tam nie sprawdzi.

Piotr Skorupa
Posty: 572
Rejestracja: 18 czerwca 2012, 20:17
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Piotr Skorupa » 20 lipca 2012, 22:35

Krystian Kukuła pisze:No to Stradom czy Trzech Wieszczów? Ja myśląc o Stradomiu mam na myśli Piastowską i te okolice.
Ta temat Wyczerp też niejednokrotnie mówiliśmy że linia tramwajowa się tam nie sprawdzi.


A ja myslalem o dworcu Stradom i stamtąd na Rondo Mickiewicza.

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3164
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Krzysiek Ociepa » 21 lipca 2012, 05:17

Do dworca Stradom, to mogłaby prowadzić linia wymyślona kiedyś przez Klub (od al. Wolności, węgloblokiem, przez M.C. Skłodowskiej, Słowackiego, do Skweru Sokołów, tu się kończy pomysł Klubu, a dalej Pułaskiego i do dworca na Stradomiu)... Taka linia miałaby może jakąś przyszłość, jednak ciągnięcie jej do dworca mogłoby być bezsensowne. Jedynie zakończenie jej przy "skwerku" miałoby większy sens, albo pociągnięcie dalej, w kierunku Północy, przez Pułaskiego, Popiełuszki i Szajnowicza-Iwanowa, do Dekabrystów (po wybudowaniu TnP). I tu mogłaby się zacząć zabawa:P

Piotr Skorupa
Posty: 572
Rejestracja: 18 czerwca 2012, 20:17
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Piotr Skorupa » 21 lipca 2012, 09:38

Krzysiek Ociepa pisze:Jedynie zakończenie jej przy "skwerku" miałoby większy sens, albo pociągnięcie dalej, w kierunku Północy, przez Pułaskiego, Popiełuszki i Szajnowicza-Iwanowa, do Dekabrystów (po wybudowaniu TnP). I tu mogłaby się zacząć zabawa:P


Ja myślę, że z Alei Wyzwolenia zamiast skrecić w lewo w Al. Armii Krajowej pojechałby prosto Obrońców Westerplatte obsługując bardzo ludne skraje Tysiąclecia po lewej i po prawej szeregówki i mniejsze osiedla, następnie Szajnowicza gdzie znajduje się liceum ogólnokształcące, obi oraz skupisko nowszych osiedli po prawej, po lewej nadal zachodni kraniec Tysiąclecia czyli cały czas gęste zaludnienie. Następnie przystanek Komenda Miejska Policji, ewentualnie mógłby być też Jasnogórska, III Aleja NMP (wiadomo tam potrzebny jest dojazd), Siedmiu Kamienic (czyli najwygodniej wysiąść tu aby dostać się na Jasną Górę lub do Liceum Plastycznego, na Akademię Polonijną, obok jest też jakas szkoła nie wiem jaka) następnie cały czas, parę przystanków do dworca Stradom a stamtąd 1Maja do Ronda Mickiewicza gdzie linia łączyłaby swój bieg z błeszeńską i kucelińską. Wadą jest, że omijałaby z lekka gęsto zaludnione osiedle Trzech Wiezszczów.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Michał Grzegorczyk » 26 lipca 2012, 11:07


Awatar użytkownika
Dominik Wójcik
Posty: 7644
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Dominik Wójcik » 26 lipca 2012, 12:56

Ma być też w TV Orion i Dzienniku Zachodnim - nie wiem, kiedy...

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5214
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Patryk Hartman » 26 lipca 2012, 18:14

TV ORION: Nowa linia tramwajowa - Ostatnio gorącym tematem w Częstochowie stała się nowa linia tramwajowa. W Urzędzie Miasta głośno mówi się o trzech koncepcjach, z których niestety tylko jedna ma szansę zostać zrealizowana w przyszłości.

Co za cudo jest ukazane na koniec materiału, ullala ! :D

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Michał Grzegorczyk » 26 lipca 2012, 18:19

Pomyliłeś link: http://www.tvorion.pl/?action=show_news&idNews=11078

Ciekawe są wypowiedzi mieszkańców. Pokazują, że chyba nie orientują się zbytnio w geografii miasta.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16152
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Janusz Karlikowski » 26 lipca 2012, 18:23

Ale ci pytani ludzie, to z kosmosu. Gdzie na południe mamy linię budować ?? Poza tym pytać ludzi w centrum tylko, czy na Tysiącleciu... Nie no bez sensu jak większość materiałów Oriona po odejściu pewnego redaktora. Wolę "Tydzień Częstochowski" w NTL

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Michał Grzegorczyk » 26 lipca 2012, 18:24

Albo ta, że Północ jest izolowana komunikacyjnie...

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Szymon Kryczka » 26 lipca 2012, 20:32

Materiały super! Panowie, o to chodzi :)

Awatar użytkownika
Dominik Wójcik
Posty: 7644
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Dominik Wójcik » 26 lipca 2012, 23:11

Trasy, które zostały przedstawione także i Wam, to efekt mozolnych analiz. Podwariantów było wiele - te, które "się ostały", to forma ostateczna, optymalna.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Michał Grzegorczyk » 27 sierpnia 2012, 23:54

Tak sobie pomyślałem o braku przejazdu z Jagiellońskiej w Pokoju i naszło mnie, żeby zaproponować coś takiego. Dzięki temu będzie można z Łukasińskiego skręcić nie tylko w stronę estakady, ale też huty.

Obrazek

Bartek Marcinkowski
Posty: 398
Rejestracja: 01 października 2008, 18:29
Lokalizacja: Częstochowa/Wyczerpy
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Bartek Marcinkowski » 28 sierpnia 2012, 12:26

Też ostatnio o tym myślałem i uważam, że to dobry pomysł. W ten sposób można byłoby zastąpić w jakiś sposób 19 na Wrzosowiaku, Błesznie i Starym Rakowie. Wypadałoby też za kilkanaście lat przebudować węzeł Estakada i zrobić łącznik z torami z Błeszna na Kucelin i można byłoby utworzyć okrężną linię 5, która jeździłaby z Kucelina przez al. Pokoju, Jagiellońską, Orkana, al. 11 Listopada, Jesienną, Rakowską, Limanowskiego, Łukasińskiego i al. Pokoju do Kucelina. :D

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Michał Grzegorczyk » 28 sierpnia 2012, 12:49

Właśnie, bo póki co taka linia musiałaby chodzić na Kucelin przez Błeszno z zajezdni... A o estakadzie to cały czas myślę, jak zrobić tam węzeł przesiadkowy.

Artur Błaszczak
Posty: 15
Rejestracja: 29 grudnia 2010, 20:41
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Artur Błaszczak » 04 września 2012, 04:12

Michał Grzegorczyk pisze:Tak sobie pomyślałem o braku przejazdu z Jagiellońskiej w Pokoju i naszło mnie, żeby zaproponować coś takiego. Dzięki temu będzie można z Łukasińskiego skręcić nie tylko w stronę estakady, ale też huty.

Obrazek


Nie mieszałbym tramwaju z wjazdem w ul.Kuncewiczowej, tylko zrobił użytek z obecnej pętli 2 i puścił w stronę Łukasińskiego.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Michał Grzegorczyk » 04 września 2012, 10:54

Artur Błaszczak pisze:Nie mieszałbym tramwaju z wjazdem w ul.Kuncewiczowej, tylko zrobił użytek z obecnej pętli 2 i puścił w stronę Łukasińskiego.
Jeszcze raz, tylko wolniej. Nie zrozumiałem. Jeśli myślisz o tym, żeby wykorzystać istniejące tory po drugiej stronie Pokoju i starą pętlę, to jest problem. Na moje oko nie da się wtedy zrobić wyjazdu z Łukasińskiego w stronę huty, bo zakręt byłby zby ciasny. Oczywiście to tylko moje przypuszczenie.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21183
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Piotr Radoliński » 04 września 2012, 10:57

W związku z "udanym" rozpoczęciem jazd liniowych po trasie "TnB", nad projekt 1+2+3+ nadciągnęły "czarne chmury" !!

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Michał Grzegorczyk » 04 września 2012, 11:06

Piotr Radoliński pisze:W związku z "udanym" rozpoczęciem jazd liniowych po trasie "TnB", nad projekt 1+2+3+ nadciągnęły "czarne chmury" !!

Taa, zdaję sobie sprawę z tego przykrego faktu. Lud się oburzy, dobrze będzie, jeśli nie będą domagać się zaorania całej sieci.

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3713
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Mateusz Stacherczak » 04 września 2012, 12:29

Piotr Radoliński pisze:W związku z "udanym" rozpoczęciem jazd liniowych po trasie "TnB", nad projekt 1+2+3+ nadciągnęły "czarne chmury" !!

Nie kracz Piotrze, bo do Krakowa Cie wyśle(my) :P

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Michał Grzegorczyk » 04 września 2012, 13:15

Artur Błaszczak pisze:Nie mieszałbym tramwaju z wjazdem w ul.Kuncewiczowej, tylko zrobił użytek z obecnej pętli 2 i puścił w stronę Łukasińskiego.

Może tak, to jest nawet lepsze niż całkowite wynoszenie się z Leśmiana.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+

Postautor: Szymon Kryczka » 04 września 2012, 14:08

Piotr Radoliński pisze:W związku z "udanym" rozpoczęciem jazd liniowych po trasie "TnB", nad projekt 1+2+3+ nadciągnęły "czarne chmury" !!

Nie wróżmy, wystarczy wyciągnąć wnioski od osób koordynujących budowę TnB.

Ja trzymam kciuki za budowę kolejnych odcinków!


Wróć do „tramwaj - Koncepcja 3+ 2+ 1+”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość