Bilety

Tematy związane z zagadnieniami organizacji transportu ludności - dotyczy Częstochowy, b. woj. częstochowskiego.
Awatar użytkownika
Marcin Strzelecki
Posty: 1761
Rejestracja: 14 czerwca 2011, 22:03
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Marcin Strzelecki » 01 maja 2013, 18:43

Pracownik pisze:Ulżę wam w tych rozważaniach opartych o sporą dozę niepewności i przypuszczeń. Sprawa jest prosta i przejrzysta. Nie ma już sklepu na Kucelinie i nie będzie. Sklep został zamknięty, budynek jest przez MPK remontowany i właśnie w nim mieściła się będzie kasa tzn. punkt sprzedaży biletów na Kucelinie.


To ja dla z ciekawości zapytam. Do Ciebie kieruje to pytanie pracowniku.
Czy w MPK mają plany otwarcia (odtworzenia zlikwidowanych) kolejnych punktów sprzedaży biletów.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Michał Grzegorczyk » 01 maja 2013, 20:56

Może Klub się zapyta? Ewentualnie zasugeruje konsultowanie tych lokalizacji, jeśli jakieś są w planach.

Awatar użytkownika
Marcin Strzelecki
Posty: 1761
Rejestracja: 14 czerwca 2011, 22:03
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Marcin Strzelecki » 01 maja 2013, 21:03

Dobrze by było. Ja otwarcie kasy biletowej na Kucelinie uważam co najmniej za bezsensowne.
Dla kogo ta kasa ??

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Michał Grzegorczyk » 01 maja 2013, 21:09

Chyba dla hutników, którzy po wejściu do zakładu przypomną sobie, że bilet skończył się poprzedniego dnia i rano niechcący jechali na gapę.

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Sebastian Wróbel » 02 maja 2013, 12:03

Ja wiem, że trzeba redukować bezrobocie na wszystkie możliwe sposoby. Jednakowoż uważam, że zamiast tworzyć punkt sprzedaży biletów na pustkowiu powinno się poważnie zastanowić na kupnem kilkudziesięciu biletomatów, które byłyby porozstawiane w całym mieście (w tym również na peryferiach). A jeśli nie ma na to pieniędzy, to przynajmniej zmodernizować większość parkomatów w taki sposób, aby pełniły funkcje biletomatów.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Michał Grzegorczyk » 02 maja 2013, 12:24

Na peryferiach i tak by nie było miejsc zakupu - parkometry są tylko w centrum. Ale to fakt, że na Kucelinie punkt jest bz sensu. Pętla na Rakowie lepsza, tam przynajmniej w koło pełno bloków. Nie mówiąc nic o zachodzie miasta - Gnaszyn, Parkitka, Lisiniec.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16374
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Janusz Karlikowski » 02 maja 2013, 15:45

W tym budyneczku będą kasy (kasa):
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21336
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Bilety

Postautor: Piotr Radoliński » 02 maja 2013, 15:55

...i toaleta dla motorniczych i kierowców !

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16374
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Janusz Karlikowski » 02 maja 2013, 16:09

Kierowców ?? :shock: Będą tu biegać z pętli ??

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21336
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Bilety

Postautor: Piotr Radoliński » 02 maja 2013, 16:20

...uogólniłem ! A poza tym - miłość i sr...ie przychodzą niespodziewanie ! :P

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16374
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Janusz Karlikowski » 02 maja 2013, 16:23

Pomyślałem, że ten przystanek wróci jako końcowy. Nie byłoby to nawet pozbawione sensu, bo pomijając kursy do Walcowni i WTiE wysiada tu 99,9(9)% pasażerów.

Awatar użytkownika
Pracownik
Posty: 131
Rejestracja: 30 sierpnia 2012, 13:03
Status: Offline

Bilety

Postautor: Pracownik » 02 maja 2013, 20:10

Ja osobiście nic nie wiem o żadnych kolejnych punktach, ale to też dlatego ze się za specjalnie tym nie interesowałem i nikogo o to nie pytałem. Mogę zapytać, możecie zadać zapytanie jako klub i się wyjaśni. Jak tam chcecie.

Awatar użytkownika
Jakub Szymanowski
Posty: 477
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 18:33
Lokalizacja: Szczecin/Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Jakub Szymanowski » 02 maja 2013, 20:35

Kierowcy to raczej nie będą korzystać, bo na Kucelin-Huta jest Toi-Toi :)

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21336
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Bilety

Postautor: Piotr Radoliński » 02 maja 2013, 21:09

Jakub Szymanowski pisze:Kierowcy to raczej nie będą korzystać, bo na Kucelin-Huta jest Toi-Toi :)
..przy pętli też jest ! :P Jednak na pewno każdy woli bardziej "kulturalne" warunki !

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Michał Grzegorczyk » 02 maja 2013, 22:36

Jeśli przy tramwaju będzie normalna toaleta, a brak toi-toia uniemożliwia skoordynowanie godzin odjazdów 29 i 31 spod cmentarza komunalnego, to trzeba to urządzenie jak najszybciej przenieść ;)

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Sebastian Wróbel » 03 maja 2013, 22:44

Michał Grzegorczyk pisze:a brak toi-toia uniemożliwia skoordynowanie godzin odjazdów 29 i 31 spod cmentarza komunalnego

Byłem dziś na tej pętli i toi toi jest !! stoi sobie "na wzgórzu" koło schodów. Więc radziłbym MZDiT natychmiastową koordynację rozkładów 29 i 31.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Michał Grzegorczyk » 03 maja 2013, 22:54

Jeśli tak, to już zupełnie nie rozumiem powodu dla którego rozkłady są ułożone tak jak teraz... Zostaje tylko bezmyślność albo jakieś ściśle tajne przyczyny.

Awatar użytkownika
Pracownik
Posty: 131
Rejestracja: 30 sierpnia 2012, 13:03
Status: Offline

Bilety

Postautor: Pracownik » 08 maja 2013, 15:01

Piękna biało-czerwona budka MPK na Sachalinie ma jeden problem w fakcie swego istnienia. Jaki? MPK pożałowało i niebawem kładący nacisk na estetykę odczują problem braku wieżyczek tj. wartowni strażniczych z rkm wokół niczym w przybytku nad Sekwaną i brak monitoringu termowizyjnego. Kwestia czasu kiedy pojawi się na niej napis wr tups, srups czy inny "rks krul". Jestem tego niemal pewien.

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Szymon Kryczka » 09 maja 2013, 08:28

Monitoring ustrzegłby budkę przed mazaniem? Twisty mają monitoring wewnętrzny, a ostatnio z Krzyśkiem Basiukiewiczem zauważyliśmy w jednym z Twisów pomazane markerem napisy przy fotelu w okolicach okna. Jestem ciekaw czy kamery to zarejestrowały, czy motorniczy to zgłosił i czy zbój został ujęty. Sam monitoring nic nie da, trzeba jeszcze z niego korzystać. Częstochowa ma monitoring i zdaje efekty bo Straż Miejska czuwa i patrzy.

Motorniczy nie ma możliwości patrzeć w monitoring, bo przecież prowadzi pojazd, ale na każdej z pętli może przejść środkiem pojazdu i sprawdzić czy nie przybyło nowego napisu w pojeździe, a jeżeli już coś w oczy się rzuci, łatwiej przeszukać materiał z 40 minut jazdy tramwajem, niż z dnia/tygodnia/itd.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Michał Grzegorczyk » 09 maja 2013, 15:15


Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16374
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Janusz Karlikowski » 09 maja 2013, 15:24

Małe "ale": punkt na pl. Daszyńskiego jest także czynny w niedziele...

Jakub Blukacz
Posty: 315
Rejestracja: 14 października 2012, 10:49
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Jakub Blukacz » 09 maja 2013, 15:47

+biletomat w Galerii Jurajskiej

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16374
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Janusz Karlikowski » 09 maja 2013, 16:19

A małe pytanko a propos punktu w Kamienicy Kupieckiej: czy ktoś może pamięta (jest na drzwiach) w jakich godzinach do południa jest przerwa w dni robocze, a jak w sobotę ?? Coś kojarzę 9:15-9:30, ale nie wiem czy w każdy dzień.

Awatar użytkownika
Marcin Strzelecki
Posty: 1761
Rejestracja: 14 czerwca 2011, 22:03
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Marcin Strzelecki » 10 maja 2013, 13:26


Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Michał Grzegorczyk » 10 maja 2013, 14:22

Ostatni akapit mówi wszystko. Łatwiej dojechać do Myszkowa... przykre...

Awatar użytkownika
Bartosz Kowalski
Członek CKMKM
Posty: 4234
Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Bartosz Kowalski » 10 maja 2013, 14:43

Darmowa komunikacja to tylko chwyt marketingowy- jak będzie częstotliwość od czapy i linie ułożone na zasadzie nie ważne gdzie, nie ważne jak byle by jechało to i tak nikt nie będzie korzystał. Komunikacja musi zachęcać częstotliwością.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Michał Grzegorczyk » 10 maja 2013, 15:40

Częstotliwością i szybkością. Ciekawy jestem, ile prezydent chciał wydać na takie "promocje". Gdyby te pieniądze włożyć w normalną komunikację, to byłoby tak jak pisze Tomasz - takt 10/20.

Awatar użytkownika
Marcin Strzelecki
Posty: 1761
Rejestracja: 14 czerwca 2011, 22:03
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Marcin Strzelecki » 10 maja 2013, 22:44

Zgadzam się w pełni z Bartkiem.

Mirek Waga
Posty: 492
Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
Status: Offline

Bilety

Postautor: Mirek Waga » 11 maja 2013, 11:51

Michał Grzegorczyk pisze:.. . . . . . . . Gdyby te pieniądze włożyć w normalną komunikację, to byłoby tak jak pisze Tomasz - takt 10/20.

Ale aby utrzymać takt 10/20 to najpierw trzeba się zastanowić czy MPK ma czym obsłużyć taką częstotliwość?

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Michał Grzegorczyk » 11 maja 2013, 12:11

To niech będzie przetarg na brakujące brygady. Albo niech prezydent (w gorszym wariancie) w tym roku kupi te elektrybusy, a od przyszłego roku finansuje ich kursowanie na normalnych liniach w takcie 10/20.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21336
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Bilety

Postautor: Piotr Radoliński » 11 maja 2013, 12:41

....za co On kupi TE elektrobusy ? :P To co mówił to TYLKO "słowa" !!

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Michał Grzegorczyk » 11 maja 2013, 12:57

Ja tylkovmówię, żeby zaczął działać jeśli tak się chwali ile to on nie ma na "elektrykę" :P A że nie ma nie jest dla mnie zaskakujące. To tylko polityk.

Mirek Waga
Posty: 492
Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
Status: Offline

Bilety

Postautor: Mirek Waga » 11 maja 2013, 15:56

Michał Grzegorczyk pisze:Ja tylkovmówię, żeby zaczął działać jeśli tak się chwali ile to on nie ma na "elektrykę" :P A że nie ma nie jest dla mnie zaskakujące. To tylko polityk.

Czyż Wy koledzy nie Wiecie że:
Mówić, a czynić to dwie różne sprawy i daleka droga między jednym a drugim

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Michał Grzegorczyk » 11 maja 2013, 16:16

To właśnie mówię. Politycy lubią wymyślać ambitne plany, bo one zwykle okazują się niemożliwe.

Awatar użytkownika
Marcin Strzelecki
Posty: 1761
Rejestracja: 14 czerwca 2011, 22:03
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Marcin Strzelecki » 11 maja 2013, 21:16

Prezydent komunikację będzie dofinansowywał na tyle na ile pozwolą mu środki.
Jednak za to w jakim stanie jest teraz Częstochowa można winić prezydenta odwołanego w referendum kilka lat temu.
Nazwiska nie będę wymieniać, takie moje zdanie.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Michał Grzegorczyk » 11 maja 2013, 23:06

Na tyle na ile pozwolą mu środki, ale też z głową, a nie byle jak. A tworzenie linii wahadłowej to właśnie działanie byle jakie.

Awatar użytkownika
Marcin Strzelecki
Posty: 1761
Rejestracja: 14 czerwca 2011, 22:03
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Marcin Strzelecki » 12 maja 2013, 00:07

Smutna prawda i nic więcej.

Mirek Waga
Posty: 492
Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
Status: Offline

Bilety

Postautor: Mirek Waga » 12 maja 2013, 11:52

Marcin Strzelecki pisze:Prezydent komunikację będzie dofinansowywał na tyle na ile pozwolą mu środki.
Jednak za to w jakim stanie jest teraz Częstochowa można winić prezydenta odwołanego w referendum kilka lat temu.
Nazwiska nie będę wymieniać, takie moje zdanie.

Marcinie.
Nie wiem czy pamiętasz że za czasów odwołane, a wspomnianego przez Ciebie prezydenta, tabor MPK był prawie co roku uzupełniany zakupami nowego taboru autobusowego.
A teraz może wyliczysz jakie zakupy nowego taboru autobusowego dokonano za obecnie nam panującego Prezydenta Częstochowy?
(Nie wspominaj mi o TnB, bo to też dzieło wcześnie wspomnianego przez Ciebie prezydenta)

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21336
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Bilety

Postautor: Piotr Radoliński » 12 maja 2013, 12:21

...gdyby nie było "TnB" też byłby uzupełniany - "co roku" ! Niestety - tak wyszło, że "albo rybki albo.... akwarium" !

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Michał Grzegorczyk » 12 maja 2013, 13:10

Twisty były w zeszłym roku, a w tym budżet przewoźnika też nie wróży zakupów...

Mirek Waga
Posty: 492
Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
Status: Offline

Bilety

Postautor: Mirek Waga » 12 maja 2013, 13:15

Piotr Radoliński pisze:...gdyby nie było "TnB" też byłby uzupełniany - "co roku" ! Niestety - tak wyszło, że "albo rybki albo.... akwarium" !

Piotrze, trudno mi się z Tobą zgodzić ale?, nie można obwiniać poprzedniego Prezydenta, ze się nic nie kupowało nowego taboru.
A trzeba i w tym miejscu dodać że na mowy tabor autobusowy nie ma co liczyć przy obecnym Prezydencie,
Obym się mylił

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21336
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Bilety

Postautor: Piotr Radoliński » 12 maja 2013, 13:23

...a nowa hala tramwajowa ? To już ten rok !! A remonty torowiska poza linią "TnB" (ale na rzecz NOWYCH tramwajów). Remont starej hali tramwajowej !
Nie bronię MPK, ale liczmy wszystko dokładnie.

Poza tym zastanawiam się co każdy z Was zrobiłby na miejscu prezydenta miasta, dyrektora MZDiT czy prezesa MPK - "jak kołderka za krótka".
My, Polacy zawsze słynęliśmy z tego, że znamy się najlepiej... na wszystkim i jesteśmy najlepszymi kierownikami i kontrolerami.

Andrzej Sowa
Posty: 771
Rejestracja: 17 lutego 2008, 09:04
Status: Offline

Bilety

Postautor: Andrzej Sowa » 12 maja 2013, 13:43

Znam zaklęcie - PRZETARG.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21336
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Bilety

Postautor: Piotr Radoliński » 12 maja 2013, 13:50

...rozumiem, że chodzi p "PRZETARG" na obsługę linii autobusowych w Częstochowie. Swoją drogą chciałbym abyśmy się przekonali, że operator PRYWATNY to "lek na całe zło". No, ale to trzeba czasu. Rozumiem, że większość z Was jest za wejściem na rynek częstochowski "prywaciarzy" - tylko co będzie jak sie okaże, że "piękne marzenia" prysną po kilku latach a MPK będzie "zaorane" ?

Andrzej Sowa
Posty: 771
Rejestracja: 17 lutego 2008, 09:04
Status: Offline

Bilety

Postautor: Andrzej Sowa » 12 maja 2013, 13:58

Na początek 10% obsługi. Zobaczymy.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21336
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Bilety

Postautor: Piotr Radoliński » 12 maja 2013, 14:09

...musi z tym pójść 10% likwidacji MPK (kierowcy, mechanicy, urzędnicy) !

Awatar użytkownika
Bartosz Kowalski
Członek CKMKM
Posty: 4234
Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Bartosz Kowalski » 12 maja 2013, 14:15

O urzędnicy to jest to co męczy takie firmy jak MPK-przerost zatrudnienia w sektorze administracji.

Piotr Jeruszka
Posty: 1926
Rejestracja: 15 lutego 2008, 07:54
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Piotr Jeruszka » 12 maja 2013, 14:17

Obawiałbym się takiego przetargu. Żeby nie było - znacie moje zdanie, trzeba wpuścić nowego operatora i poluzować sznur, łączący MZDiT i MPK, bo nawet dla niektórych radnych komunikacja=MPK. Ale w naszych częstochowskich warunkach obawiałbym się o to, czy ten przetarg zostałby rozpisany tak, że Częstochowa zamieniłaby się w miasto, w którym ulicami płynęłoby mleko i miód (zamiast - jak dzisiaj - wody ;)). Czy rozpatrzono wszystkie przypadki i wszystkie kruczki prawne, by uniknąć sytuacji, w której nowy operator wysyła jelcze (bo o wozach niskopodłogowych nikt nie wspomniał), a kierowcy jeżdżą ubrani w samą bieliznę (bo o dress-codzie obsługi też nikt nie wspomniał).

Ale, ale, temat jest o biletach. Może w pierwszej kolejności doprowadzić do tego, by cały system biletowy przeszedł we władanie MZDiT? Bez żadnej złośliwości wobec aktualnego "posiadacza" systemu (MPK), tylko bez tego trudno jest mówić o przetargu. A przynajmniej w MPK nie musieliby odbierać kolejnych telefonów, że jakiś złośliwy biletomat znów zeżarł pieniądze ;).
Piotr Radoliński pisze:...musi z tym pójść 10% likwidacji MPK (kierowcy, mechanicy, urzędnicy) !
Czy jak chlastali Telekomunikację Polską (dzisiaj Orange) na milion różnych kawałków i doprowadzano do demonopolizacji rynku telefonii stacjonarnej (co doprowadziło do tego samego - zwolnień), to obawiałeś się o losy ichniego zatrudnienia bądź tym jak będzie działać Twój telefon stacjonarny?

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Bilety

Postautor: Michał Grzegorczyk » 12 maja 2013, 14:17

Niekoniecznie. Już obcięto kilka linii z częstotliwości 15 na 30, bo brakowało taboru. Czy kierowcy i obsługa stracili pracę? Pewnie nie. Na 1-2 liniach można przywrócić takt 15 minut. A przy okazji usuwamy MPK z 1-2 linii i wystawiamy je na przetarg.

Awatar użytkownika
Bartosz Kowalski
Członek CKMKM
Posty: 4234
Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
Status: Offline

Bilety

Postautor: Bartosz Kowalski » 12 maja 2013, 14:20

Ja już nie twierdze że MPK trzeba coś zabierać ale skoro firma twierdzi że brakuje jej taboru i trzeba ciąć z tego powodu brygady to może te brygady na które MPK nie ma taboru wystawić na przetarg. Wtedy nikt z MPK pracy nie straci.


Wróć do „Organizacja i realizacja komunikacji”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości