Plan transportowy 2014

Tematy związane z zagadnieniami organizacji transportu ludności - dotyczy Częstochowy, b. woj. częstochowskiego.
Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Michał Grzegorczyk » 23 grudnia 2013, 15:26

Piotr Radoliński pisze:...nie będzie linii pospiesznych (przyspieszonych) w Częstochowie. Udało się ten pomysł skierować do... kosza ! :P
I całe szczęście, bardzo dobrze :D Napawdę to dobra wiadomość. Lepiej zostawić obecne linie w spokoju, a jakiekolwiek wolne środki przeznaczyć na większe częstotliwości (chociaż pewnie wolnych środków nie ma).

Wojciech Liberda pisze:Ktoś to musiał komuś wyperswadować... to już lepiej niech trolejbus wybudują :P

To nie jest takie głupie, chociaż dzisiaj już chyba lepiej iść w autobusy elektryczne :P

Łukasz Szkurłat pisze:I jeszcze trzeba przetłumaczyć, że linia jeżdżącą w koło komina przez Aleje też nie jest nam do życia potrzebna, a normalne linie przejeżdżające przez nie przejazdem. Przykładem takiej nietrafionej linii dowożącej z centrum do serca starego miasta jest linia 100 w Gdańsku.
A jeśli nie ma innego sposobu na autobus w Alejach to niech ten busik nie jeździ wokół połowy Polski tam za klasztorem tylko niech zawraca dwoma lewoskrętami na końcu III Alei, a na Daszyńskiego na rondzie...

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21332
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Piotr Radoliński » 23 grudnia 2013, 15:29

Michał Grzegorczyk pisze:...to niech ten busik nie jeździ wokół połowy Polski tam za klasztorem tylko niech zawraca dwoma lewoskrętami na końcu III Alei, a na Daszyńskiego na rondzie...
...co konkretnie autor ma na myśli ? :)

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3816
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Wojciech Liberda » 23 grudnia 2013, 16:15

Co do ronda na Daszyńskiego, wczoraj Peugeot 207 o rejestracji SKL raczył wyjechać z nowego parkingu i przejechać po lewej stronie ronda i dalej pod prąd na Ogrodową... szkoda, że nie mam kamery...

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21332
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Piotr Radoliński » 23 grudnia 2013, 17:06

Wojciech Liberda pisze:Co do ronda na Daszyńskiego, wczoraj Peugeot 207 o rejestracji SKL raczył wyjechać z nowego parkingu i przejechać po lewej stronie ronda i dalej pod prąd na Ogrodową... szkoda, że nie mam kamery...
...w taki razie z dedykacją dla pana z Peugeota 207 ! :P

http://www.youtube.com/watch?v=R0VhZtfJvvg

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Michał Grzegorczyk » 23 grudnia 2013, 17:25

Piotr Radoliński pisze:
Michał Grzegorczyk pisze:...to niech ten busik nie jeździ wokół połowy Polski tam za klasztorem tylko niech zawraca dwoma lewoskrętami na końcu III Alei, a na Daszyńskiego na rondzie...
...co konkretnie autor ma na myśli ? :)

Obrazek

Wojciech Liberda pisze:Co do ronda na Daszyńskiego, wczoraj Peugeot 207 o rejestracji SKL raczył wyjechać z nowego parkingu i przejechać po lewej stronie ronda i dalej pod prąd na Ogrodową... szkoda, że nie mam kamery...

Pod prąd w stronę Ogrodowej rozumiem, ale pierwsza część jest dla mnie zagadką. Możesz wyjaśnić? ;)

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21332
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Piotr Radoliński » 23 grudnia 2013, 18:02

Michał Grzegorczyk pisze:Pod prąd w stronę Ogrodowej rozumiem, ale pierwsza część jest dla mnie zagadką. Możesz wyjaśnić? ;)
...zapewne manewr wyglądął tak...

Obrazek

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3816
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Wojciech Liberda » 23 grudnia 2013, 18:18

Zgadza się po lewej stronie ronda i pod prąd na Ogrodową... chyba jasny dałem opis :P

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Michał Grzegorczyk » 23 grudnia 2013, 18:22

Myślałem, że Krakowską pod prąd w stronę południową, ale widzę, że eskaelowca nie doceniłem :P

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16373
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Janusz Karlikowski » 23 grudnia 2013, 18:25

Dzisiaj był totalny "najazd" SKL-ów na Częstochowę. Jeden, drugi, trzeci korek, a tu prawie same ... Ech, święta, święta... Byle do piątku. Mam nadzieję, że to będzie bardzo spokojny dzień

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Michał Grzegorczyk » 23 grudnia 2013, 19:08

Koleżanka kiedyś stwierdziła, że aż jej wstyd, że musi na takich tablicach jeździć. A potem coś o bezsensowności istnienia powiatu kłobuckiego, skoro i tak po wszystko jeździ się do Częstochowy ;)

Andrzej Sowa
Posty: 771
Rejestracja: 17 lutego 2008, 09:04
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Andrzej Sowa » 29 grudnia 2013, 08:24

http://m.czestochowa.gazeta.pl/czestoch ... salon.html
Taki cytat z artykułu:
- Wynegocjowaliśmy z urzędem marszałkowskim zgodę na cztery linie w Alejach, co zapewni dojazd do ośmiu dzielnic - poinformował prezydent Matyjaszczyk. Nowy układ sieci autobusowej ma być pokazany mieszkańcom do konsultacji jeszcze pod koniec roku.

To może wypadałoby już aby ten tajny plan ujrzał światło dzienne?
Ponoć z pierwszym lutego ma wejść w życie.
A gdzie czas na konsultacje?
Zamiast konsultacji będzie po prostu informacja o zmianach trzy dni wcześniej?

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16373
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Janusz Karlikowski » 29 grudnia 2013, 09:05

Cztery linie, ale z sumaryczną częstotliwością 80 minut. W związku z tym zdecydowano się na jedną linię częściej (linia 10). Raczej spodziewałbym się zmiany częstotliwości z 15 na 20 minut od lutego. Co prawda na schemacie w całych Alejach jest autobus elektryczny/gazowy, ale nie ma szans by trafił do MPK w ciągu miesiąca (chyba, że inna firma, ale to wątpliwe).
A co do dojazdu do 8 dzielnic, to jakby nie patrzeć z II Alei masz linie: 10, 11, 12, 13, 14, 21, 23, 26, 31, 32 (od 1.01). To jest 10 linii !!

Na konsultacje żadne nie licz.

Zastanawiam się za to skąd wezmą busy (6-metrowe autobusy) do obsługi Mirowa...

Andrzej Sowa
Posty: 771
Rejestracja: 17 lutego 2008, 09:04
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Andrzej Sowa » 29 grudnia 2013, 09:11

Czy MPK (Bo innego operatora nie będzie.) może zakupić dwa lub trzy busiki bez przetargu? Wtedy zdąży do lutego.
Od pewnego czasu władza w kraju ,mieście a nawet zwykłym urzędzie opiera się głównie na autoreklamie i czczym gadaniu,coraz trudniej o kogoś poważnego , który wie co mówi . Drażni mnie nawet główna strona MZDiT gdzie w dziale aktualności właśnie aktualności brakuje i trzeba ich szukać gdzieś w zakładkach.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16373
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Janusz Karlikowski » 29 grudnia 2013, 09:12

Raczej nie może, bo to zamówienie publiczne.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21332
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Piotr Radoliński » 29 grudnia 2013, 09:23

Andrzej Sowa pisze:http://m.czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,121399,15147604,Mamy_odnowione_Aleje_NMP__Czy_to_jest_miejski_salon.html
Taki cytat z artykułu:
- Wynegocjowaliśmy z urzędem marszałkowskim zgodę na cztery linie w Alejach, co zapewni dojazd do ośmiu dzielnic - poinformował prezydent Matyjaszczyk. Nowy układ sieci autobusowej ma być pokazany mieszkańcom do konsultacji jeszcze pod koniec roku.

To może wypadałoby już aby ten tajny plan ujrzał światło dzienne?
Ponoć z pierwszym lutego ma wejść w życie.
A gdzie czas na konsultacje?
Zamiast konsultacji będzie po prostu informacja o zmianach trzy dni wcześniej?
...te informacje nie są precyzyjne. Poza tym "rewolucji" (reorganizacji) w komunikacji na razie nikt nie przewiduje... tak jak pisałem w innym temacie - może po czerwcu !!
Natomiast od lutego 2014 roku będą kolejne zmiany "kosmetyczne", być może wreszcie Was zadowolą, bo pasażerów na pewno ! :P

Andrzej Sowa
Posty: 771
Rejestracja: 17 lutego 2008, 09:04
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Andrzej Sowa » 29 grudnia 2013, 09:40

Czyli z rewolucją czekamy na węzeł 'Kobra".
Zadowoli mnie jeśli na takie pętle jak np.Żabiniec czy Bór przestaniemy wysyłać przegubowce.

Generalnie byłbym za mniejszą ilością linii ale za to większą częstotliwością kursów na pozostałych.
Mamy dwie linie co 10 minut (1/2 i 3 ) w tym takcie powinny też jeździć ze cztery linie autobusowe -magistralne . Pozostałe w taktach odpowiadającym zapotrzebowaniu 20 , 30 , 40 czy 60 minut. To dopiero byłaby rewolucja.

Michał Kamiński
Posty: 953
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Michał Kamiński » 29 grudnia 2013, 11:09

Dlatego planowane jest zwiększenie liczby solówek , a zmniejszenie przegubów ,które często wożą powietrze

Mirek Waga
Posty: 492
Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Mirek Waga » 29 grudnia 2013, 11:20

Michał Kamiński pisze:Dlatego planowane jest zwiększenie liczby solówek , a zmniejszenie przegubów ,które często wożą powietrze

@ Michale czy to jest pytanie czy stwierdzenie istniejącej sytuacji?

Mirek Waga
Posty: 492
Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Mirek Waga » 29 grudnia 2013, 11:41

Jestem bardzo ciekawy jak długo MZDiT będzie kombinowało z rozkładami?
Ledwo pasażerowie się przyzwyczają do obowiązującego układu komunikacyjnego a tu już nowa zmiana.
Czy nie można tego zrobić raz a porządnie?
Wystarczy spojrzeć na strony MZDiT gdzie można zobaczyć w listopadzie 7 zmian rozkładu, w grudniu jak do tej pory 4 zmiany rozkładu.
Gdzie w listopadzie i w grudniu można częściowo można to wytłumaczyć modernizacją Aleii i Placu Daszyńskiego, zakończoną 19.12 2013, to od tego czasu nastąpiły aż 4 zmiany rozkładów.
I tu jest mowa o wychodzeniu na przeciw pasażerom?

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5375
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Patryk Hartman » 29 grudnia 2013, 11:42

Stwierdzenie - Mirosławie. Na takich liniach jak 11 (w godz. 10-13, 17-20), 15 (to to w ogóle nieporozumienie), 22 (w godz. 10-13, 17-20), 25 (w godz. 10-13, 17-20), przeguby są nie potrzebne. Śmiało w tych godzinach kursy powinny wykonywać solówki. A głupotą jest puszczanie przegubów na 17-stki szczytowe na rozkładach 17-11, 17-13, 17-32, 17-34, gdzie przez cały szczyt przejedzie ok. 10 osób. To tylko kilka z podanych przykładów, gdzie przeguby się marnują.
Mirek Waga pisze:Gdzie w listopadzie i w grudniu można częściowo można to wytłumaczyć modernizacją Aleii i Placu Daszyńskiego, zakończoną 19.12 2013, to od tego czasu nastąpiły aż 4 zmiany rozkładów.

19 listopada 2013r. autobusy skierowano przez Pl. Daszyńskiego, Aleje itd. :D

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2949
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Łukasz Szkurłat » 29 grudnia 2013, 19:56

Głupotą, to było wysyłanie przegubów na 17 w grudniowe święta, gdzie przez połowę trasy przewinęło się jakieś 10 osób. Z powrotem wyglądało podobnie.

Andrzej Sowa
Posty: 771
Rejestracja: 17 lutego 2008, 09:04
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Andrzej Sowa » 29 grudnia 2013, 20:01

Brakowało solówek a starczyły by jeszcze krótsze. Z tych zmarnowanych w wielu sytuacjach pieniędzy można stworzyć,wydajną ,dobrą komunikację.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16373
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Janusz Karlikowski » 29 grudnia 2013, 20:04

Ale w dni wolne notorycznie na 17 są przeguby, po co ??
Dziś na 25 OK, ale 25-32 krótki, a to obłożony rozkład. Jednak właściciele ze #120 nie wyjadą nie swoim pewnie :P

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Michał Grzegorczyk » 29 grudnia 2013, 20:14

Andrzej Sowa pisze:Generalnie byłbym za mniejszą ilością linii ale za to większą częstotliwością kursów na pozostałych.
Mamy dwie linie co 10 minut (1/2 i 3 ) w tym takcie powinny też jeździć ze cztery linie autobusowe -magistralne . Pozostałe w taktach odpowiadającym zapotrzebowaniu 20 , 30 , 40 czy 60 minut. To dopiero byłaby rewolucja.
Jak mi się nudzi to rysuję sobie schematy, np ostatnio schemat obsługi miasta 10 liniami, ale za to często jeżdżącymi i jeszcze z jednym wspólnym przystankiem przesiadkowym... Ale to dla rozrywki mojej i mojego MS Painta.

Andrzej Sowa
Posty: 771
Rejestracja: 17 lutego 2008, 09:04
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Andrzej Sowa » 29 grudnia 2013, 20:45

Tak , Michał - Ty możesz ,ja mogę ale nam za to nie płacą . Ci ,co im płacą nie muszą się starać. Wiemy wszyscy ,że na autobus w mieście się po prostu wychodzi, nie patrząc w rozkład.Ale wtedy takt 10 minut lub częstszy . I nie będzie korków na ulicach ,gdy warto wybrać KM. Zamiast pustych autobusów w korkach trza stworzyć aby jeździły one pełne na luźnych ulicach zgodnie z rozkładem.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Michał Grzegorczyk » 29 grudnia 2013, 21:21

A co najlepsze to to, że na to wcale nie trzeba aż tyle autobusów. Ile teraz obsługuje przeciętną linię magistralną? 5? A zwykłą? 3? Założyłem sobie z zapasem magistralne 8 i zwykłe 5. Razem wyszło 88 autobusów. +rezerwa 10%. Zmieścilibyśmy się w setce.

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2949
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Łukasz Szkurłat » 29 grudnia 2013, 21:24

Na teraźniejszą sieć potrzeba chyba 109 autobusów według wyliczeń z tego co pamiętam.

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Michał Grzegorczyk » 29 grudnia 2013, 21:29

Wiem. Mogę się mylić w swoich obliczeniach, ale w końcu robię je dla siebie. Póki co nikt tego kupić nie chciał ;)

Awatar użytkownika
Tomasz Sałata
Posty: 609
Rejestracja: 21 marca 2011, 15:56
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Tomasz Sałata » 30 grudnia 2013, 09:30

Janusz Karlikowski pisze:Ale w dni wolne notorycznie na 17 są przeguby, po co ??
Dziś na 25 OK, ale 25-32 krótki, a to obłożony rozkład. Jednak właściciele ze #120 nie wyjadą nie swoim pewnie :P

Jak dla Ciebie 25-32 to obłożony rozkład, w postaci zajętych wszystkich miejsc siedzących i kilku stojących to ciekawe. Owszem, jedzie trochę ludzi, ale nie na tyle aby puszczać przeguba.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16373
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Janusz Karlikowski » 30 grudnia 2013, 09:50

Kilka stojących w niedzielę ?? Komunikacja ma być komfortowa. Dlaczego ja mam stać, a na 17 w Citaro G jedzie 5-7 osób ?? Postać sobie mogę na przystanku.
Moim ideałem komunikacji (jakiejkolwiek, autobusowej, tramwajowej, kolejowej) jest to, aby było tyle ludzi ile miejsc siedzących. Może to dziwne, ale podczas ostatniej wizyty w Warszawie nie stałem nawet w żadnym tramwaju, a podróżowałem w dni robocze.
A aż mnie "telepie" jak pomyślę, że jutro mam jechać 502 w Krakowie. Tu mimo tego, że większość taboru to przeguby, to jest okropnie, nie ma się nawet jak obrócić. A już zawieszenie linii 11 na okres świąteczny to barbarzyństwo !!

Michał Kamiński
Posty: 953
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Michał Kamiński » 30 grudnia 2013, 10:47

Tomasz Sałata pisze:
Janusz Karlikowski pisze:Ale w dni wolne notorycznie na 17 są przeguby, po co ??
Dziś na 25 OK, ale 25-32 krótki, a to obłożony rozkład. Jednak właściciele ze #120 nie wyjadą nie swoim pewnie :P

Jak dla Ciebie 25-32 to obłożony rozkład, w postaci zajętych wszystkich miejsc siedzących i kilku stojących to ciekawe. Owszem, jedzie trochę ludzi, ale nie na tyle aby puszczać przeguba.


i do tego łaczony ze szczytową 17 gdzie ludzi brak

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5375
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Patryk Hartman » 30 grudnia 2013, 11:23

25-32/17-52
Ludzi brak, bo MZDiT, które tak "świetnie" układa rozkłady, każe kierowcy o 20:01 z Wyczerp, zjechać do Zajezdni - tam jest o 20:15, chwile odczekuje i ok. 20:34 wyjeżdża z bazy, włazi jako 17-stka od Monte Cassino w kier. Liszki. Gdyby MZDiT miało rozum, to ułożyli by rozkład niedzielny, by zaczynał jako np. 20:10 z Wyczerp, jako 17-52.

Mirek Waga
Posty: 492
Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Mirek Waga » 30 grudnia 2013, 12:05

Patryk Hartman pisze:25-32/17-52
. . . . . . . Gdyby MZDiT miało rozum, to ułożyli by rozkład niedzielny, by zaczynał jako np. 20:10 z Wyczerp, jako 17-52.

@Patryk, od kiedy to MZDiT miało rozum?
Pewnie chodzi Ci o ludzi z MZDiT ?? ?? :)

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5375
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Patryk Hartman » 30 grudnia 2013, 12:06

Mirku, zastosowałem skrót domyślny. ;)

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3737
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Mateusz Stacherczak » 30 grudnia 2013, 17:40

Boże mój, Boże mój czemuś mnie opuścił...
Obrazek

Mirek Waga
Posty: 492
Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Mirek Waga » 30 grudnia 2013, 18:01

Mateusz Stacherczak pisze:Boże mój, Boże mój czemuś mnie opuścił...
Obrazek

Gdzie i z czego można się śmiać , a może trzeba płakać z takiego nieszczęścia ?? ??

Awatar użytkownika
Mateusz Stacherczak
Członek CKMKM
Posty: 3737
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
Kontaktowanie:
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Mateusz Stacherczak » 30 grudnia 2013, 18:26

Dobre pytanie.

Mi chodzi o to, że każdy jest mądry. Każdy wszystko wie. Ale jak przyjdzie do konkretów to d.upa zbita.

Mirek Waga
Posty: 492
Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Mirek Waga » 30 grudnia 2013, 18:34

Mateusz Stacherczak pisze:Dobre pytanie.

Mi chodzi o to, że każdy jest mądry. Każdy wszystko wie. Ale jak przyjdzie do konkretów to d.upa zbita.

Pomarzyć każdy może, czy to dobrze ,a może złe. Ale . . . . . -> !! ?? :idea:

Michał Kamiński
Posty: 953
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 10:46
Status: Offline

Plan transportowy 2014

Postautor: Michał Kamiński » 31 grudnia 2013, 09:09

Patryk Hartman pisze:25-32/17-52
Ludzi brak, bo MZDiT, które tak "świetnie" układa rozkłady, każe kierowcy o 20:01 z Wyczerp, zjechać do Zajezdni - tam jest o 20:15, chwile odczekuje i ok. 20:34 wyjeżdża z bazy, włazi jako 17-stka od Monte Cassino w kier. Liszki. Gdyby MZDiT miało rozum, to ułożyli by rozkład niedzielny, by zaczynał jako np. 20:10 z Wyczerp, jako 17-52.

Ale tak samo jest na 26 łaczonym z 21 i 14 chyba z 26 zjazd na baze kilka minut i wyjazd na drugą linie ile kilometrów rocznie jest marnowanych to masakra.Zjazd linii 65 z Zawodzia też bardzo ekonomiczny takich kwiatków jest kilkanaście a rocznie to są setki tysięcy kilometrów wyrzuconych w błoto.Czemu szczyty powiedzmy 24 czy 12,16 gdzie jedna petla jest kolo bazy zaczynaja i kończą na Kukuczki badz Gnaszynie ?To są gigantyczne pieniądze zmarnowane ,które mogły by iść na zwiększenie taktu czy załatanie dziur w rozkładach.


Wróć do „Organizacja i realizacja komunikacji”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości