MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Tematy związane z zagadnieniami organizacji transportu ludności - dotyczy Częstochowy, b. woj. częstochowskiego.
Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Sebastian Wróbel » 16 grudnia 2017, 16:43

Przystanek Jesienna kier. Kukuczki - linia 24 - autobus #180 - godz. 16:43. Kierowca odjechal z przystanka nie zabierajac pasazerow (w tym mnie) mimo ustawienia sie na przystanku 4 minuty przed czasem. Dodatkowo w kabinie palil papierosa. To zapewne w ramach strategii "Moja Przyjazna Komunikacja". :evil:

Awatar użytkownika
Zbigniew Hoffer
Posty: 379
Rejestracja: 19 lipca 2012, 00:44
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Zbigniew Hoffer » 16 grudnia 2017, 18:04

Sebastian Wróbel pisze:Przystanek Jesienna kier. Kukuczki - linia 24 - autobus #180 - godz. 16:43. Kierowca odjechal z przystanka nie zabierajac pasazerow (w tym mnie) mimo ustawienia sie na przystanku 4 minuty przed czasem. Dodatkowo w kabinie palil papierosa. To zapewne w ramach strategii "Moja Przyjazna Komunikacja". :evil:

Ale staliście na tym 3+19+24 czy 'na górze''?

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21432
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Piotr Radoliński » 16 grudnia 2017, 18:25

Zbigniew Hoffer pisze:
Sebastian Wróbel pisze:Przystanek Jesienna kier. Kukuczki - linia 24 - autobus #180 - godz. 16:43. Kierowca odjechal z przystanka nie zabierajac pasazerow (w tym mnie) mimo ustawienia sie na przystanku 4 minuty przed czasem. Dodatkowo w kabinie palil papierosa. To zapewne w ramach strategii "Moja Przyjazna Komunikacja". :evil:

Ale staliście na tym 3+19+24 czy 'na górze''?
....żeby było jasne - przystanki na pętli JESIENNA dla linii 24 !

(...lepiej by brzmiało " z przystanku") :)

Obrazek

Radek Fijałkowski
Członek CKMKM
Posty: 387
Rejestracja: 28 lutego 2011, 14:38
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2016 - wersja elektroniczna

Postautor: Radek Fijałkowski » 16 grudnia 2017, 21:51

Takie sytuacje zgłaszamy telefonicznie do dyspozytora, nie do MZDiT ;)

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2016 - wersja elektroniczna

Postautor: Sebastian Wróbel » 17 grudnia 2017, 16:28

Gdyby chodziło o przystanek postojowy to w swojej wypowiedzi użyłbym zwrotu pętla.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21432
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2016 - wersja elektroniczna

Postautor: Piotr Radoliński » 17 grudnia 2017, 17:37

KOREKTA OBSŁUGI PRZYSTANKÓW dla linii "24" w okolicy pętli JESIENNA

Obrazek

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7062
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Tomasz Rorat » 17 grudnia 2017, 18:18

W czwartek została podana informacja, że przystanek na pętli i przystanek linii 19 w kierunku Kucelin-Huta to ten sam przystanek. Czyli do autobusu można wsiąść na pętli oraz na przystanku wspólnym z linią 19. Możliwe że kierowca źle zrozumiał komunikat i "zabrał" pasażerów tylko z przystanku na pętli, a powinien i z jednego i drugiego :P

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Patryk Hartman » 17 grudnia 2017, 18:28

Tomek: Na pętli się tylko wysadza ludzi, a zabiera z przystanku 19 w kier. Huty!! Dwa przystanku do wysiadania na Jesiennej brak mi słów na tą głupotę, jeden przystanek do wysiadania powinien być czyli na pętli tak jak 6 lat temu. ;) W rozkładzie kierowcy również masz, że wysadzasz ludzi na przystanku Jesienna-Pętla a zabierasz z przystanku 19-stki Jesienna w kier. Huty.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21432
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Piotr Radoliński » 17 grudnia 2017, 19:10

Tomasz Rorat pisze:W czwartek została podana informacja, że przystanek na pętli i przystanek linii 19 w kierunku Kucelin-Huta to ten sam przystanek. Czyli do autobusu można wsiąść na pętli oraz na przystanku wspólnym z linią 19. Możliwe że kierowca źle zrozumiał komunikat i "zabrał" pasażerów tylko z przystanku na pętli, a powinien i z jednego i drugiego :P

Tomasz, wersja, którą wrzuciłem jako korekta jest obowiązująca według MZDiT... jest TYLKO jeden przystanek odjazdowy dla linii "24" - ten wspólny z linią "19". Poza tym, na przystanku "na pętli" nie ma rozkładu jazdy.
Patryk Hartman pisze:Tomek: Na pętli się tylko wysadza ludzi, a zabiera z przystanku 19 w kier. Huty!! Dwa przystanku do wysiadania na Jesiennej brak mi słów na tą głupotę, jeden przystanek do wysiadania powinien być czyli na pętli tak jak 6 lat temu. ;) W rozkładzie kierowcy również masz, że wysadzasz ludzi na przystanku Jesienna-Pętla a zabierasz z przystanku 19-stki Jesienna w kier. Huty.
...myślę, że niektórzy zapamiętają sobie te słowa. :P

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7062
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Tomasz Rorat » 17 grudnia 2017, 19:31

Był komunikat przez motorole, że przystanek na pętli ma taką samą nazwę jak przystanki dla linii 19, czyli i tu na pętli i na ulicy Jesiennej mamy wysadzać i zabierać pasażerów. W komunikacie podano ze to MZDiT informuje.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Patryk Hartman » 17 grudnia 2017, 19:34

Piotrze: przy przerwie 0-3 minut Jesiennej obsłużenie dwóch przystanków by ludzie mieli wybór graniczy z cudem (mowa o niedzielnych rozkładach jazdy) bo i tak się zajeżdża na opóźnieniu.

Mirek Waga
Posty: 519
Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Mirek Waga » 17 grudnia 2017, 21:45

Patryk Hartman pisze:Piotrze: przy przerwie 0-3 minut Jesiennej obsłużenie dwóch przystanków by ludzie mieli wybór graniczy z cudem (mowa o niedzielnych rozkładach jazdy) bo i tak się zajeżdża na opóźnieniu.

Patryku, możesz wskazać o której godzinie jest taka krótka przerwa na linii 24 , przystanek Jesienna?
Że na opużnieniu przyjeżdżają to fakt, ale czy jest to powód aby nie zabrać pasażerów z przystanku oczekujących na autobus?
Trzeba zauważyć że opisana sytuacja miała miejsce nie w niedzielę lecz w dniu roboczym.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Patryk Hartman » 17 grudnia 2017, 22:05

Między 7:30 a prawie (z luką o 19) 20:30 czas postoju na Jesiennej waha się od 0 minut do 3-4 minut Jedna jest 16 minut wieczorem, pozostałe po 6. Dodatkowo jeden kurs na wieczór 22:33 przyjazd, 22:34 odjazd (codziennie ten kurs. Czas przejazdu z Jesiennej-Szkoły do Jesiennej równe 0 minut, z Jesiennej do Jesiennej Pętla 1 minuta.

Od jakiegoś czasu odchodzi się od taktów, gdyby był ułożony równy takt 30, do linii 24 potrzebne byłyby 4 autobusy, a tak jeżdżą 3, kursy są poprzesuwane o kilka minut by kierowca miał przepisowe 2x15 minut unijnej... Przelot w niedzielę między 11:00 a 17:00 dla 24 zajmuje 77 minut, 13 minut zostaje do podzielenia na postoje...

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21432
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Piotr Radoliński » 18 grudnia 2017, 16:34

Obsługa przystanków autobusowych w okolicy ul. Jesiennej oraz Bohaterów Katynia (BŁESZNO) - po konsultacji z WPiRP MZDiT w dniu 18 grudnia 2017 r.

- okolica pętli JESIENNA dla linii autobusowej 24 - kier. Jesienna i Kukuczki

Obrazek

- okolica węzła BOHATERÓW KATYNIA dla linii autobusowych 19, 24, 80 - kier. Jesienna

Obrazek

Awatar użytkownika
Zbigniew Hoffer
Posty: 379
Rejestracja: 19 lipca 2012, 00:44
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Zbigniew Hoffer » 18 grudnia 2017, 23:44

Dlatego nie jeżdżę Częstochowską komunikacja miejską - przystanki co 100 metrów a czasem mniej - Estakada, Bohaterów Katynia, Wielkoborska Przychodnia, Wolna itd.

Andrzej Pionka
Posty: 414
Rejestracja: 08 lipca 2015, 18:36
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Andrzej Pionka » 19 grudnia 2017, 17:25

Ja mam o wiele więcej powodów nie jeżdżenia komunikacją miejską, ale widać, że w MZDiT są zadowoleni z frekwencji, skoro nie biją sie o pasażera. A od 1 stycznia Ikarusom będzie się liczył 21. rok służby w Częstochowie.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21432
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Piotr Radoliński » 19 grudnia 2017, 17:37

Andrzej Pionka pisze:A od 1 stycznia Ikarusom będzie się liczył 21. rok służby w Częstochowie.
....ciekawe czy współczesne autobusy dadzą radę tyle pojeździć ? :P

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21432
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Piotr Radoliński » 19 grudnia 2017, 17:50

Pętla JESIENNA

Obrazek

Marian Cichur
Posty: 521
Rejestracja: 19 marca 2016, 13:34
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Marian Cichur » 19 grudnia 2017, 19:43

Piotr Radoliński pisze:Pętla JESIENNA

Obrazek

Pochwalam ruch MZDiT. Dzięki temu w przyszłości uda się uniknąć przykrych sytuacji.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21432
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Piotr Radoliński » 19 grudnia 2017, 20:52

Marian Cichur pisze:
Piotr Radoliński pisze:

Pochwalam ruch MZDiT. Dzięki temu w przyszłości uda się uniknąć przykrych sytuacji.
Troszkę bezczelnie...ale powiem, że pomogłem MZDiT w tym ruchu ! :P

Łukasz Najman
Posty: 2069
Rejestracja: 27 grudnia 2009, 19:15
Lokalizacja: Częstochowa/Błeszno
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: MZDiT - książka skarg i zażaleń - 2017 - wersja elektroniczna

Postautor: Łukasz Najman » 21 grudnia 2017, 12:12

Przystanki co 50 metrów... paranoja. A w centrum co 700 :(


Wróć do „Organizacja i realizacja komunikacji”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość