Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Awatar użytkownika
Bartosz Kowalski
Członek CKMKM
Posty: 4270
Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Bartosz Kowalski » 04 sierpnia 2013, 09:29

Kierowca zachował się jak najbardziej prawidłowo. Szacunek dla niego.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5392
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Patryk Hartman » 04 sierpnia 2013, 21:43

Przerwa w kursowaniu tramwajów linii 3. Na ul. Jesiennej widziałem AzaT-y na linii 3: #107 o 20:10 Jesienna - > kier. Centrum, #162 20:16 Sportowa - > Stadion (przyfocony - wkrótce w temacje zdjęcia). Wie ktoś co się stało, że zostały wypuszczone AzaT-y ??

Awatar użytkownika
Kamil Szmurło
Posty: 45
Rejestracja: 20 września 2011, 17:58
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Kamil Szmurło » 04 sierpnia 2013, 21:47

AzaT-y widziałem też jadące 3 w odstępie 5 minut od strony Fieldorfa w stronę Estakady na ul. Kościuszki

Iwona Trzepizur
Posty: 555
Rejestracja: 21 października 2012, 12:59
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Iwona Trzepizur » 04 sierpnia 2013, 21:50

Awaria składu #684 + #688 na linii 2.
Wsiadłam do niego na Rondzie Mickiewicza -> Rakowa o godz. 14:26. Gdy byliśmy na moście coś nagle zaczęło tłuc i szarpać...a potem zaczęło śmierdzieć spalenizną...
nie wiedziałam, co się dzieje... Stanęliśmy na Ostatnim Groszu i wydawało się, że wszystko jest OK...ale nie było. Gdy tramwaj próbował się rozpędzić znowu zaczęło szarpać.
Pani Motornicza zatrzymała skład w połowie przystanku, żeby zobaczyć co się stało. O dziwo, nie otworzyła drzwi, więc trzeba było je otworzyć ręcznie... W drugim wagonie było tak zakopcone, że nie dało się wytrzymać... Wszyscy ludzie wysiedli, w tym 3 Kierowców i okazało się, że trzeba iść z buta, bo tramwaj raczej dalej nie pojedzie...
http://s4.ifotos.pl/img/040820135_nexshxn.jpg
Gdy Motornicza ruszyła w kierunku Zajezdni z jednego koła posypały się iskry i już było wiadomo co było przyczyną... Magnesy - zatrzymały koło i stąd ten smród i iskry...
http://s4.ifotos.pl/img/040820135_nexshnp.jpg
a tutaj podmiana składu #684 + #688:
http://s6.ifotos.pl/img/040820135_nexshne.jpg

Awatar użytkownika
Kamil Ociepa
Członek CKMKM
Posty: 507
Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 10:03
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Kamil Ociepa » 04 sierpnia 2013, 22:13

Patryk Hartman pisze:Przerwa w kursowaniu tramwajów linii 3. Na ul. Jesiennej widziałem AzaT-y na linii 3: #107 o 20:10 Jesienna - > kier. Centrum, #162 20:16 Sportowa - > Stadion (przyfocony - wkrótce w temacje zdjęcia). Wie ktoś co się stało, że zostały wypuszczone AzaT-y ??

Przejeżdżałem al. Niepodległości około godziny 21. Widziałem jak podwójny skład 105-tek zjeżdżał do zajezdni od strony Fieldorfa, drugi wagon miał otwarte drzwi. Zaraz za nim był TWIST i kolejny skład 105-tek.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16399
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Janusz Karlikowski » 05 sierpnia 2013, 04:25

A czego się spodziewać. Nasze wagony to trumny. Wielokrotnie zwracałem uwagę na swąd w II wagonie, ale to było bezskuteczne. Motorniczy twierdził, że to chwilowe zatarcie hamulców i " się wywietrzy". Gratuluję takiego podejścia do sprawy, bo w Dąbrowie Górniczej doprowadziłem do zatrzymania solówki i wezwania SP. W wagonie #523 (albo coś obok tego nr) było siwo.
A u nas prowadząca a tego wynika naraziła na niebezpieczeństwo podróżnych w II Wagonie. Brawo

Beniamin Wójcik
Posty: 1289
Rejestracja: 05 sierpnia 2011, 08:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

w

Postautor: Beniamin Wójcik » 05 sierpnia 2013, 17:13

@Mirek Waga: koła nie mogą być "podkute". A koła biją, bo nie są... okrągłe. Przy zbyt nagłym hamowaniu koła blokują się, powierzchnia robocza koła na styku z szyną wydziela ogromną siłę tarcia (zważywszy, że wagon waży 30 ton). W wyniku tego obręcz koła topi się w tym konkretnym punkcie (!), co potem słychać jako charakterystyczne bicie.

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7090
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Tomasz Rorat » 05 sierpnia 2013, 17:30

Na tokarkę w nowej hali go może dadzą.

Mirek Waga
Posty: 524
Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
Status: Offline

w

Postautor: Mirek Waga » 05 sierpnia 2013, 17:31

Beniamin Wójcik pisze:@Mirek Waga: koła nie mogą być "podkute". A koła biją, bo nie są... okrągłe. Przy zbyt nagłym hamowaniu koła blokują się, powierzchnia robocza koła na styku z szyną wydziela ogromną siłę tarcia (zważywszy, że wagon waży 30 ton). W wyniku tego obręcz koła topi się w tym konkretnym punkcie (!), co potem słychać jako charakterystyczne bicie.

Beniaminie W. bardzo Ci dziękuje za dość szczegółowy wykład z fizyki, a szczególnie z zagadnień dynamiki- tarcie. A tak na ścisłość to w slangu (Słowniku)kolejarzy takie bicie koła nazywane jest podkuciem koła, lub podkuty zestaw.
To tylko tak na marginesie, ku Twojej wiadomości

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21440
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Piotr Radoliński » 05 sierpnia 2013, 17:35

Beniamin Wójcik pisze:@Mirek Waga: koła nie mogą być "podkute". A koła biją, bo nie są... okrągłe. Przy zbyt nagłym hamowaniu koła blokują się, powierzchnia robocza koła na styku z szyną wydziela ogromną siłę tarcia (zważywszy, że wagon waży 30 ton). W wyniku tego obręcz koła topi się w tym konkretnym punkcie (!), co potem słychać jako charakterystyczne bicie.
A tak przy okazji - tak wygląda szyna po której "buksowała" lokomotywa, nie mogąca ruszyć ze względu na duże obciążenia wagonów !

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Beniamin Wójcik
Posty: 1289
Rejestracja: 05 sierpnia 2011, 08:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Beniamin Wójcik » 05 sierpnia 2013, 17:40

@Mirek Waga. Ten "słownik" to nic innego jak błędy językowe. I nie powinno się ich powielać, tyko z nich wyprowadzać. "Podkuć" to ewentualnie można... kopyta.

Mirek Waga
Posty: 524
Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Mirek Waga » 05 sierpnia 2013, 17:47

@Piotrze R potwierdzam, ale w tym miejscu trzeba dodać ze nie musi lokomotywa mieć dużej masy ma haku. żeby zaczęła rolować, bo do tego wystarczy ze ze dwa wagony będą trzymały i skład jest uziemiony - lokomotywa się śmieje - roluje

Radek Fijałkowski
Członek CKMKM
Posty: 390
Rejestracja: 28 lutego 2011, 14:38
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Radek Fijałkowski » 05 sierpnia 2013, 17:51

Na wysokości przystanku Skwer Sokołów miejsce miało potrącenie pieszego. Autobusy jeżdżą przez ulicę Korczaka i Słowackiego. Info @Jakub Sz.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21440
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Piotr Radoliński » 05 sierpnia 2013, 17:51

@Mirek Waga: Zgadzam się, to tak jak np. w samochodzie z tylnym napędem - wcisnę hamulec i gaz jednocześnie i... palę gumy ! :)

Awatar użytkownika
Pracownik
Posty: 131
Rejestracja: 30 sierpnia 2012, 13:03
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Pracownik » 05 sierpnia 2013, 19:00

Oszczędzajmy dalej na piasecznicach ;)

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5392
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Patryk Hartman » 05 sierpnia 2013, 21:29

Dalsze informacje które udało mi się zdobyć w sprawie uruchomienia AzaT-ów w dniu wczorajszym.

Tramwaj #603-604 zerwał pantografem sieć, a to dlatego, że motorniczy jechał za szybko, przerwa w kursowaniu tramwajów była w godzinach 19:50-21:30. Związku z tym zostało wysłanych 5 zatramwajów: #72 (ściągnięty z linii 12), #107 (ściągnięty z linii 32), #161, #162 oraz #181. ;)

ŹRÓDŁO: Info od informatorów !

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3822
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Wojciech Liberda » 06 sierpnia 2013, 08:22

Patryk Hartman pisze:Dalsze informacje które udało mi się zdobyć w sprawie uruchomienia AzaT-ów w dniu wczorajszym.

Tramwaj #603-604 zerwał pantografem sieć, a to dlatego, że motorniczy jechał za szybko, przerwa w kursowaniu tramwajów była w godzinach 19:50-21:30. Związku z tym zostało wysłanych 5 zatramwajów: #72 (ściągnięty z linii 12), #107 (ściągnięty z linii 32), #161, #162 oraz #181. ;)

ŹRÓDŁO: Info od informatorów !


Jak to mógł jechać za szybko? Jakaś przeszkoda na sieci była czy co?

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2966
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Łukasz Szkurłat » 06 sierpnia 2013, 10:17

#152 na linii 17 stoi opustoszały na awaryjnych na przystanku Dworzec Główny PKP w kierunku Liszki, jeszcze przed chwila na odpalonym silniku.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5392
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Patryk Hartman » 06 sierpnia 2013, 10:30

Patryk Hartman pisze:Dalsze informacje które udało mi się zdobyć w sprawie uruchomienia AzaT-ów w dniu wczorajszym.

Tramwaj #603-604 zerwał pantografem sieć, a to dlatego, że motorniczy jechał za szybko, przerwa w kursowaniu tramwajów była w godzinach 19:50-21:30. Związku z tym zostało wysłanych 5 zatramwajów: #72 (ściągnięty z linii 12), #107 (ściągnięty z linii 32), #161, #162 oraz #181. ;)

ŹRÓDŁO: Info od informatorów !

Z powodu wysokich temperatur poluzowała się trakcja , w czasie gdy tramwaj jechał zbyt szybko, pantograf zakręcił się o sieć i zerwał ją. Zaleca się przy takich wysokich temperaturach poruszać się tramwajem wolniej.

ŹRÓDŁO: Info od informatorów !

Andrzej Rybak
Posty: 763
Rejestracja: 03 maja 2011, 21:44
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Andrzej Rybak » 06 sierpnia 2013, 12:26

Łukasz Szkurłat pisze:#152 na linii 17 stoi opustoszały na awaryjnych na przystanku Dworzec Główny PKP w kierunku Liszki, jeszcze przed chwila na odpalonym silniku.
O godz 10:45 jeszcze stał, za nim stał radiowóz.

Awatar użytkownika
Pracownik
Posty: 131
Rejestracja: 30 sierpnia 2012, 13:03
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Pracownik » 07 sierpnia 2013, 17:54

Wojciech Liberda pisze:Jak to mógł jechać za szybko? Jakaś przeszkoda na sieci była czy co?


Z nieba wali żarem w ostatnich dniach tak bardzo, że od upałów sieć się obniżyła. Widać to gołym okiem.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21440
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Piotr Radoliński » 07 sierpnia 2013, 18:09

"Bedzie kłopot bo mi opod! :D

inż. Wiktor Sołtysiak
Członek CKMKM
Posty: 1966
Rejestracja: 19 lutego 2008, 20:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: inż. Wiktor Sołtysiak » 07 sierpnia 2013, 19:10

Co wobec tego dzieje się z kompensatorami?

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3822
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Wojciech Liberda » 07 sierpnia 2013, 19:34

inż. Wiktor Sołtysiak pisze:Co wobec tego dzieje się z kompensatorami?


A jest u nas takie coś? Bo jakoś nie zauważyłem...

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21440
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Piotr Radoliński » 07 sierpnia 2013, 19:53

inż. Wiktor Sołtysiak pisze:Co wobec tego dzieje się z kompensatorami?
Wojciech Liberda pisze:A jest u nas takie coś? Bo jakoś nie zauważyłem...
...każda sieć musi być kompensowana ! :P

Awatar użytkownika
Wojciech Liberda
Członek CKMKM
Posty: 3822
Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Wojciech Liberda » 08 sierpnia 2013, 05:11

Piotr Radoliński pisze:
inż. Wiktor Sołtysiak pisze:Co wobec tego dzieje się z kompensatorami?
Wojciech Liberda pisze:A jest u nas takie coś? Bo jakoś nie zauważyłem...
...każda sieć musi być kompensowana ! :P


Nasza z tego co wiem to jest spółkompensowana, nie licząc linii 3 na Raków.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21440
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Piotr Radoliński » 08 sierpnia 2013, 09:09

Piotr Radoliński pisze:
inż. Wiktor Sołtysiak pisze:Co wobec tego dzieje się z kompensatorami?
Wojciech Liberda pisze:A jest u nas takie coś? Bo jakoś nie zauważyłem...
...każda sieć musi być kompensowana ! :P

Wojciech Liberda pisze:Nasza z tego co wiem to jest spółkompensowana, nie licząc linii 3 na Raków.
...poza "TnB" pozostała sieć trakcyjna jest PÓŁSKOMPENSOWANA ! Jest to sieć w której lina nośna jest zamocowana na końcach na stałe, a kompensacji naprężeń podlega tylko przewód jezdny.

Iwona Trzepizur
Posty: 555
Rejestracja: 21 października 2012, 12:59
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Iwona Trzepizur » 08 sierpnia 2013, 10:54

Awarii uległ #367 30-02. Kierowca po podjechaniu pod przystanek DHC -> Przyjemna nie mógł jechać dalej, ponieważ zeszło całe powietrze. Wóz oczekiwał na Pogota i na podmianę. Nie wiem, kiedy to nastąpiło ani co było podmianą.

Podobno któryś z Citaro G (?) miał dzisiaj kolizję. Z pewnego źródła wiem, że do zdarzenia doszło na przystanku Korczaka.
Citaro ma podobno dziurę z przodu, która powstała po najechaniu na jakąś osobówkę. Prawdopodobnie wina Naszego Kierowcy...
Możliwe, że to #193 będący dziś na linii 25. Proszę o potwierdzenie.

Andrzej Rybak
Posty: 763
Rejestracja: 03 maja 2011, 21:44
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Andrzej Rybak » 08 sierpnia 2013, 11:21

#180 zjechał na zajezdnie z dziurą z przodu, ale nie wiem z jakiej linii.

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2966
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Łukasz Szkurłat » 08 sierpnia 2013, 11:24

Iwona Trzepizur pisze:Prawdopodobnie wina Naszego Kierowcy...

I z Naszej Firmy powiadasz? :lol:

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21440
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Piotr Radoliński » 08 sierpnia 2013, 11:47

...w pewnym sensie jest to rzeczywiście "Nasz Kierowca", "Nasza Firma", "Nasz autobus"... przecież w - pewnym sensie - to My jesteśmy pracodawcami dla MPK ! :P

Iwona Trzepizur
Posty: 555
Rejestracja: 21 października 2012, 12:59
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Iwona Trzepizur » 08 sierpnia 2013, 17:58

Andrzej Rybak pisze:#180 zjechał na zajezdnie z dziurą z przodu, ale nie wiem z jakiej linii.


aha, czyli nie Citaro tylko Conecto.
właśnie coś mi się nie zgadzało...bo #193 widziałam, że jeździ...
no ładnie...to było na 25 prawdopodobnie. Tak doniosło moje źródło.

30 to pechowa linia dzisiaj...
najpierw nawalił #367, potem przez papugę słyszałam jak #160 wołał pomocy...a pare minut po nim...#107 potrzebował Pogota...
#367 został zastąpiony przez...#112, ze #160 musiało nie być nic poważnego, bo jeździ a #107 zastąpiła #100.

Awatar użytkownika
Bartosz Kowalski
Członek CKMKM
Posty: 4270
Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Bartosz Kowalski » 08 sierpnia 2013, 18:40


Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21440
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Piotr Radoliński » 08 sierpnia 2013, 19:15


Awatar użytkownika
Zbigniew Hoffer
Posty: 380
Rejestracja: 19 lipca 2012, 00:44
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Zbigniew Hoffer » 08 sierpnia 2013, 23:56

Piotr Radoliński pisze:...w pewnym sensie jest to rzeczywiście "Nasz Kierowca", "Nasza Firma", "Nasz autobus"... przecież w - pewnym sensie - to My jesteśmy pracodawcami dla MPK ! :P


Pamiętaj że Ja jestem pracodawcą dla Ciebie.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21440
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Piotr Radoliński » 09 sierpnia 2013, 08:16

Piotr Radoliński pisze:...w pewnym sensie jest to rzeczywiście "Nasz Kierowca", "Nasza Firma", "Nasz autobus"... przecież w - pewnym sensie - to My jesteśmy pracodawcami dla MPK ! :P
Zbigniew Hoffer pisze:Pamiętaj że Ja jestem pracodawcą dla Ciebie.
...no i w tym ustępie masz kupę racji ! :P

Iwona Trzepizur
Posty: 555
Rejestracja: 21 października 2012, 12:59
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Iwona Trzepizur » 10 sierpnia 2013, 10:45

#154 linia 24 był chyba reanimowany przez pogota na Kukuczki ok. godz. 9:35.

Awatar użytkownika
Piotr Radoliński
Członek CKMKM
Posty: 21440
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Piotr Radoliński » 10 sierpnia 2013, 10:57

Iwona Trzepizur pisze:#154 linia 24 był chyba reanimowany przez pogota na Kukuczki ok. godz. 9:35.
...a jeszcze ok. 9:00 był "zdrowy" (jak go mijałem) :)

Iwona Trzepizur
Posty: 555
Rejestracja: 21 października 2012, 12:59
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Iwona Trzepizur » 11 sierpnia 2013, 20:58

Na Zajezdni stoi MAN z wybitą szybą, druga połówka,w I drzwiach. To prawdopodobnie #92.
Może wiecie coś więcej ??

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7090
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

I

Postautor: Tomasz Rorat » 12 sierpnia 2013, 07:08

Kolizja tramwaju z osbówką na Jasnogórskiej ok 6.40

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16399
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Janusz Karlikowski » 12 sierpnia 2013, 09:50

Hm. Miałem pytać, ale teraz z zajezdni wyjeżdżają kolejne zatramwaje (info tel.). To samo zdarzenie, czy coś nowego ??

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2966
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Łukasz Szkurłat » 12 sierpnia 2013, 10:50

Jeszcze o 7:45 były problemy z tramwajami. W ciągu 20 minut przy dworcu PKS jeden pojechał w kierunku Północy, a dwa (w tym jeden wspólnie z zatramwajem) na południe. Później jeszcze chwilę po godz. 8 przy dworcu kolejowym jechał zatramwaj T3 solówka Mercek.

Awatar użytkownika
Szymon Kryczka
Członek CKMKM
Posty: 4766
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Szymon Kryczka » 12 sierpnia 2013, 11:28

Po 8:30 czuć było jeszcze skutki kolizji na Wrzosowiaku...

Kierman
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Kierman » 12 sierpnia 2013, 16:47

Rencista (według Piotra :) )#344 kursujący na linii 11 nie podołał i na krawacie koło godz.11-30 wrócił do zajezdni

Awatar użytkownika
Bartosz Kowalski
Członek CKMKM
Posty: 4270
Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Bartosz Kowalski » 12 sierpnia 2013, 16:54

Widziałem go jak blokował wjazd na rondo na Legionów.

Iwona Trzepizur
Posty: 555
Rejestracja: 21 października 2012, 12:59
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Iwona Trzepizur » 13 sierpnia 2013, 18:37

#118, która była dzisiaj na 14 uległa awarii. Widziałam jak stała na przystanku Hubermana ( -> Rząsawa) a przy niej Pogot i...zabierali się do holowania.
Nawrócili na Wyczerpach:
http://s6.ifotos.pl/img/130820135_nesraqn.jpg
http://s6.ifotos.pl/img/130820135_nesrqpx.jpg
#104 prawdopodobnie podmienił #118.

Awatar użytkownika
Bartosz Kowalski
Członek CKMKM
Posty: 4270
Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Bartosz Kowalski » 14 sierpnia 2013, 20:40


Andrzej Czerwik
Członek CKMKM
Posty: 862
Rejestracja: 07 września 2012, 16:16
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Andrzej Czerwik » 15 sierpnia 2013, 20:12

Jakieś 40 minut temu skład #648+649 na "2" miał problem na Niepodległości/Równoległa- na przejeżdzie w kierunku Al.Pokoju.
Z tego co zauważyłem z drugiego wagonu wydobywał się gęsty dym. Ponieważ jest blisko do zajezdni skład z opuszczonym pantografem w #649 zjechał do zajezdni.

Iwona Trzepizur
Posty: 555
Rejestracja: 21 października 2012, 12:59
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Iwona Trzepizur » 15 sierpnia 2013, 21:08

15.08.2013. ok. godz. 11:25 na skrzyżowaniu ul. Warszawskiej & Norwida doszło do kolizji wozu #186 (30-03) z osobówką marki Polonez CARO.
Gdy #186 przejeżdżał koło w/w skrzyżowania, kierowca Poloneza (Pan w starszym wieku) centralnie wepchnął się pod Autobus. Starszy Pan tłumaczył się tym, że "myślał, że autobus w tamtym miejscu ma przystanek i, że się na nim zatrzyma..." #186 nic poważnego się nie stało. Ma tylko przytarty lewy bok. O dziwo, na Policję czekaliśmy krótko, bo ok. 40minut. Za #186 wyjechała rezerwa, w postaci #126, który jeździ do tej pory. Ok. godz. 12:30 Citaro zjechało na Zajezdnie, bo takie było polecenie Dyspozytora.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5392
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Wypadki, kolizje, awarie autobusów i tramwajów - 2013

Postautor: Patryk Hartman » 15 sierpnia 2013, 22:05

Dziś o 10:50 dyspozytor podał komunikat, że miał miejsce wypadek na skrzyżowaniu ulic Pułaskiego x św. Augustyna. Autobusy linii 21 i 22 w kier. PLACU DASZYŃSKIEGO/GOMBROWICZA, mają jeździć przez Św. Barbary, 7 Kamienic, Pułaskiego do Sobieskiego. Do której trwał objazd to nie wiem.

Dziś do wozu #124 (21-02) o 13:37, na przystanek: RYNEK NARUTOWICZA, kier. STADION MIEJSKI, podjechał radiowóz policyjny na sygnale. Co było powodem wezwania policji nie wiem.


Wróć do „Tabor”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości