Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
-
- Posty: 440
- Rejestracja: 16 lutego 2012, 11:45
- Lokalizacja: CZESTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Projekt o którym tutaj mowa jest autorstwa tzw miłosników , czy to oznacza że w gronie innych projektów , wykonanych przez zawodowe biura ma on jakieś szanse?
Nawet tego nie wiemy bo ktoś przyjął jakaś idiotyczną tezę że nie trzeba konkursu projektów .
Od czego wasz projekt jest lepszy?
Od mojego? Przecież ja nawet nie jestem miłośnikiem kom .
Zaczęliście od najprostszej strony wasz projekt i na tym etapie pozostał - palcem po mapie , jak w przedszkolu.
A mój chytry plan , bo dla was nie zrozumiały , mozna przedyskutować na temacie koncepcja tramwaju w alejach.
Tam odpowiem na pytania
Nawet tego nie wiemy bo ktoś przyjął jakaś idiotyczną tezę że nie trzeba konkursu projektów .
Od czego wasz projekt jest lepszy?
Od mojego? Przecież ja nawet nie jestem miłośnikiem kom .
Zaczęliście od najprostszej strony wasz projekt i na tym etapie pozostał - palcem po mapie , jak w przedszkolu.
A mój chytry plan , bo dla was nie zrozumiały , mozna przedyskutować na temacie koncepcja tramwaju w alejach.
Tam odpowiem na pytania
- Bartosz Kowalski
- Członek CKMKM
- Posty: 4270
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Dobrze że napisałeś że nie jesteś miłośnikiem. To bardzo wiele wyjaśnia, ale tez powoduje że dalsza dyskusja z Tobą nie ma sensu.
-
- Posty: 524
- Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Bartosz Kowalski pisze:Dobrze że napisałeś że nie jesteś miłośnikiem. To bardzo wiele wyjaśnia, ale tez powoduje że dalsza dyskusja z Tobą nie ma sensu.
Potwierdzam i popieram.
Twoje posty wręcz szkodzą miłośnikom i zwolennikom CKMKM
-
- Posty: 440
- Rejestracja: 16 lutego 2012, 11:45
- Lokalizacja: CZESTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Chłopaki nie generalizujcie , wśród waszych członków są na pewno osoby rozumiejące problem komunikacji i jej zadań.
Nie myślą tępo, że np,ten projekt jest lekiem na całe zło, maja świadomość swego amatorstwa i ciekawość profesjonalnych propozycji.
Chociaż kiedy przedstawiałem taką potrzebe namiastki konkurencyjnosci , i proponowałem kryteria jakimi można by się posłużyć w takim badaniu . Odezwy od amatorów projektowania z grona profesionalnych miłośników jakos nie było.
Może potrzebowali rysuneczków , słowo pisane było za proste?.No ale przecież mój projekt jest prosty i jak niektórzy piszą słaby .
A jednak bali sie nawet takiej słabej konkurencji, czyżby zwycieżyła pycha .
Że wy tego , co ja próbuję przedstawić nie rozumiecie , to jest wasz problem , trzeba się edukować , tak wy jak i ja.
Nie myślą tępo, że np,ten projekt jest lekiem na całe zło, maja świadomość swego amatorstwa i ciekawość profesjonalnych propozycji.
Chociaż kiedy przedstawiałem taką potrzebe namiastki konkurencyjnosci , i proponowałem kryteria jakimi można by się posłużyć w takim badaniu . Odezwy od amatorów projektowania z grona profesionalnych miłośników jakos nie było.
Może potrzebowali rysuneczków , słowo pisane było za proste?.No ale przecież mój projekt jest prosty i jak niektórzy piszą słaby .
A jednak bali sie nawet takiej słabej konkurencji, czyżby zwycieżyła pycha .
Że wy tego , co ja próbuję przedstawić nie rozumiecie , to jest wasz problem , trzeba się edukować , tak wy jak i ja.
-
- Posty: 524
- Rejestracja: 29 września 2012, 18:07
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Zbigniew Chocaj pisze:. . . . . . Że wy tego , co ja próbuję przedstawić nie rozumiecie , to jest wasz problem , trzeba się edukować , tak wy jak i ja.
Więc idź się edukować nie zawracaj d.., głowy swoimi wymysłami.
-
- Posty: 440
- Rejestracja: 16 lutego 2012, 11:45
- Lokalizacja: CZESTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Cham czy chamstwo , jak MW będzie poprawniej
- Tomasz Rorat
- Członek CKMKM
- Posty: 7091
- Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Spokój

Nie wyzywać się.
Ostatni raz apeluję panie Zbigniewie czekamy na projekt
porównamy, puścimy do porównania i wtedy będziemy dyskutować dalej.
A na razie w tym temacie skupiamy się na projekcie 1+2+3+




Nie wyzywać się.
Ostatni raz apeluję panie Zbigniewie czekamy na projekt

A na razie w tym temacie skupiamy się na projekcie 1+2+3+


-
- Posty: 440
- Rejestracja: 16 lutego 2012, 11:45
- Lokalizacja: CZESTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Ostatni raz przypominam - tutaj piszemy o tym własnie projekcie .
Lepiej lub gorzej , ale o tym.
Lepiej lub gorzej , ale o tym.
- Bartosz Kowalski
- Członek CKMKM
- Posty: 4270
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Szkoda że Twoje wypowiedzi są tak mało merytoryczne i zawierają tak mało argumentów a w zasadzie jeden argument- nie bo nie.
- Janusz Karlikowski
- Posty: 16399
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Zbigniew wydaje się być niereformowalnym. Nawet jak założymy temat: "Trolejbus do Huty Starej", to zapyta "czemu nie w Alejach..."
-
- Posty: 440
- Rejestracja: 16 lutego 2012, 11:45
- Lokalizacja: CZESTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Janusz , nie zapytam - czemu nie w alejach? , ale gdzie najefektywniej i jakim środkiem kom.
Przecież w kółko o tym piszę w tym temacie , bo na siłę propagujecie coś co w cale nie musi być tym najlepszym rozwiązaniem dla miasta.
Analiza potrzeb, dopiero projekty i priorytety.
Ale co wam tam będę tłumaczył , przecież wy jesteście miłośnikami komunikacji .A to wyklucza diagnozę interesów miasta .
Niech frajerzy płacą podatki na nasze genialne pomysły , a nie wydają kasy na jakieś głupie konkursy urbanistyczne.
Tylko już nie piszcie co ma kom do urbanistyki ,nie wypada takim zdolnym i ambitnym projektantom.
Przecież w kółko o tym piszę w tym temacie , bo na siłę propagujecie coś co w cale nie musi być tym najlepszym rozwiązaniem dla miasta.
Analiza potrzeb, dopiero projekty i priorytety.
Ale co wam tam będę tłumaczył , przecież wy jesteście miłośnikami komunikacji .A to wyklucza diagnozę interesów miasta .
Niech frajerzy płacą podatki na nasze genialne pomysły , a nie wydają kasy na jakieś głupie konkursy urbanistyczne.
Tylko już nie piszcie co ma kom do urbanistyki ,nie wypada takim zdolnym i ambitnym projektantom.
- Bartosz Kowalski
- Członek CKMKM
- Posty: 4270
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Wiesz może nie rozumiem, ale wytłumacz jeśli nie tramwaj z jednej z najbardziej zaludnionych części miasta, gdzie jest zabudowa wielorodzinna, uczelnie wyższe, osiedle akademickie, gdzie ta cześć miasta ciągle się rozwija to gdzie? Twoim problemem jest to że chcesz tramwaju w alejach i koniec. Nawet jak urbaniści powiedzą że projekt klubu jest dobry to Ty powiesz że się mylą. Ty jesteś jak pewien polityk który ma jedyną słuszną wersję i wszyscy się mylą. Z Tobą jest tak samo masz jednie słuszną wizję i wszyscy się mylą. Więc wytłumacz jaka ma być lepsza, bardziej opłacalna trasa?
- Janusz Karlikowski
- Posty: 16399
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Bartek: prawda jest taka, że dzięki obecnej przebudowie tej głównej - ponoć reprezentacyjnej - ulicy miasta, to za 5 lat nawet nie będzie się opłacało tu puścić z powrotem autobusów, bo albo będą tu same banki albo okna wystawowe oklejone plakatami "lokal do wynajęcia, tel. ....".
Owszem w Alejach są jakieś tam lokale (w większości w bramach), ale bywalcy tychże miejsc chyba nie narzekają na brak dojazdu. Nawet czasem dobrze przejść się po świeżym powietrzu po wyjściu
Owszem w Alejach są jakieś tam lokale (w większości w bramach), ale bywalcy tychże miejsc chyba nie narzekają na brak dojazdu. Nawet czasem dobrze przejść się po świeżym powietrzu po wyjściu

-
- Posty: 440
- Rejestracja: 16 lutego 2012, 11:45
- Lokalizacja: CZESTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
O lepszej, bardziej opłacalnej trasie można podyskutować w - koncepcja tram w alejach-.
A w tym temacie , napisałem już wszystko co mogłem , kto nie rozumie mojego przekazu niech go oleje , po co chrzanić o czymś czego się nie rozumie , tak jak ten polityk - lepiej haratnąć w gałę.
A w tym temacie , napisałem już wszystko co mogłem , kto nie rozumie mojego przekazu niech go oleje , po co chrzanić o czymś czego się nie rozumie , tak jak ten polityk - lepiej haratnąć w gałę.
- Bartosz Kowalski
- Członek CKMKM
- Posty: 4270
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Akurat miałem na myśli tego drugie nie tego co harata w gałę. Z Tobą jest taki problem że nie potrafisz wytłumaczyć i rzeczowe zaprezentować rzucasz jakieś hasła i uważasz że ma być jak Ty mówisz.
Janusz to co piszesz faktycznie może się stać, aczkolwiek charakter takich ulic jak nasze aleje zmienia się. Ludzie z zakupami przenoszą się i będą się przenosić do centrów handlowych bo mogą blisko zaparkować, bo wszystkie sklepy są w jednym miejscu itd. Takie ulice praktycznie wszędzie zmieniają swój charakter na usługowo- rozrywkowy.
Janusz to co piszesz faktycznie może się stać, aczkolwiek charakter takich ulic jak nasze aleje zmienia się. Ludzie z zakupami przenoszą się i będą się przenosić do centrów handlowych bo mogą blisko zaparkować, bo wszystkie sklepy są w jednym miejscu itd. Takie ulice praktycznie wszędzie zmieniają swój charakter na usługowo- rozrywkowy.
- Wojciech Liberda
- Członek CKMKM
- Posty: 3822
- Rejestracja: 17 lutego 2008, 21:10
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
-
- Członek CKMKM
- Posty: 308
- Rejestracja: 20 sierpnia 2013, 20:31
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Wojciech Liberda pisze:
a tu inne ciekawe
http://www.phototrans.eu/14,658876,0,SachsenTram_MGT6_1_7254.html
Stacja benzynowa?

- Dominik Wójcik
- Posty: 7642
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Co można, a co miasto chce, to katastrofalna, przepastna różnica...
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 17 lutego 2008, 09:04
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Myślę , że powinno chcieć się więcej niż można . Bo gdy pragniesz dokładnie tyle ile potrzebujesz , to zwykle dostajesz mniej lub dużo mniej.
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Mówię o tym od dawna! Już kilka artykułów o różnych miastach miałem w rękach i wszędzie przewijało się, że zgłaszanie projektów na zapas to norma, bo dzięki temu zawsze któryś się załapie na dotację. A jeśli będzie klęska urodzaju i załapią się wszystkie to wybierze się te, na które wystarczy pieniędzy.
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 17 lutego 2008, 09:04
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Dokładnie . Dość minimalizmu!
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
W ogóle uważam, że projekt klubowy jest właśnie tym wariantem realistycznym, a wariant optymistyczny, czyli to co zgłaszamy na zasadzie zgłaszania z zapasem, powinno być większe: np. tramwaj na Sosabowskiego, tramwaj na Kopernika, pętla śródmiejska, remont starej linii, tablice elektroniczne... Na któryś z tych projektów zawsze byśmy dostali, a gdyby UE dała na wszystko to wybierzemy te, na które nas stać i które są najważniejsze.
- Sebastian Wróbel
- Posty: 4959
- Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Michał Grzegorczyk pisze:W ogóle uważam, że projekt klubowy jest właśnie tym wariantem realistycznym, a wariant optymistyczny, czyli to co zgłaszamy na zasadzie zgłaszania z zapasem, powinno być większe: np. tramwaj na Sosabowskiego, tramwaj na Kopernika, pętla śródmiejska, remont starej linii, tablice elektroniczne... Na któryś z tych projektów zawsze byśmy dostali, a gdyby UE dała na wszystko to wybierzemy te, na które nas stać i które są najważniejsze.
I to jest myślenie perspektywiczne, którego naszym władzom brakuje!
Wrocław, Bydgoszcz czy Łódź mimo tego, że są jednymi z najbardziej zadłużonych miast w Polsce nadal chcą inwestować z pomocą UE w duże projekty transportowe, sportowe, kulturalne, komunikacyjne itp. A co u nas? najpierw miała być tylko spalarnia śmieci za ponad pół miliarda złotych. Na szczęście zrezygnowano z tego. W zamian miasto proponuje jedynie kilka projektów drogowych (Przedłużenie al. Boh Monte Cassino do Dźbowa, obejście św. Barbary wraz z remontem wylotówek na Opole i Wieluń oraz Modernizację DK1 o której de facto nie ma ani słowa w najnowszej wieloletniej prognozie finansowej), transportowych (tylko jedna linia tramwajowa prowadząca przez tranzytową DK46), remont teatru, termomodernizacja szkół, oświetlenie LED-owe (też nie ma ani słowa w wieloletniej prognozie finansowej) centrum przesiadkowe przy dworcu głównym, nowy tabor autobusowy i tramwajowy wraz z remontem sieci tramwajowej i zajezdni i centrum naukowo-badawcze przy ul. Mirowskiej (ani słowa w wieloletniej prognozie finansowej). Jak na 7 lat to trochę za mało a i tak nie ma gwarancji czy dostaniemy dofinansowanie chociaż na część tej małej liczby planowanych inwestycji!
A gdzie uzbrojenie terenu pod inwestycje? gdzie rozbudowa infrastruktury rowerowej? Gdzie rozbudowa infrastruktury tramwajowej na Rakowie i Północy? gdzie rewitalizacja zabytkowych kamienic? gdzie zabezpieczenie przez powodzią? gdzie parkingi Park&Ride?
Gdyby władza myślała perspektywicznie tak jak ty proponujesz Michał, to zgłosiłaby o wiele więcej wniosków o dofinansowanie unijne planowanych inwestycji. Gdybyśmy przy dużym szczęściu dostali dofinansowanie na większość swoich projektów, to w trosce o wielkość wkładu własnego i obawie przed zwiększeniem zadłużenia w mieście, władze wybrałyby tylko te najpotrzebniejsze. Tymczasem robią wszystko na odwrót. Ech...
- Piotr Radoliński
- Członek CKMKM
- Posty: 21440
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
...no cóż ! Jak to mówią - "apetyt rośnie w miarę jedzenia" !
Być może, gdyby nie projekt Piotra i Tomasza (kolejność przypadkowa), nie byłoby wogóle rozbudowy linii tramwajowej. A tak, miasto w ostatniej chwili "dostało na tacy" prawie "gotowca" !
Być może, gdyby nie projekt Piotra i Tomasza (kolejność przypadkowa), nie byłoby wogóle rozbudowy linii tramwajowej. A tak, miasto w ostatniej chwili "dostało na tacy" prawie "gotowca" !
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Tylko powiedz, dlaczego chcą zgłaszać jedynie tramwaj na Parkitkę, a nie całość. Nawet gdyby każdy z trzech elementów zgłaszać osobno w obawie o stan finansów...?
- Dominik Wójcik
- Posty: 7642
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Bo mają ogień w d... w temacie rozlatującej się Jana Pawła...
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Centra przesiadkowe i "Mały Kopernik" za miliony euro dla Częstochowy?
Powstanie też elektroniczny system informacji pasażerskiej.
- Sebastian Wróbel
- Posty: 4959
- Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Ja bym traktował portal wczetochowie.pl z dystansem. To chyba już trzeci artykuł w sumie o tym. Treść artykułów jest zawsze bardzo optymistyczna a tytuły każą czytelnikowi myśleć, że wszystko jest już pewne.
- Piotr Radoliński
- Członek CKMKM
- Posty: 21440
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
...np:...tak jak w temacie obwodnicy Częstochowy ! Pisze się o niej od 40 lat i.... nie ma jej nadal. Moim zdaniem, nie zobaczymy jej jeszcze długoSebastian Wróbel pisze:Ja bym traktował portal wczetochowie.pl z dystansem. To chyba już trzeci artykuł w sumie o tym. Treść artykułów jest zawsze bardzo optymistyczna a tytuły każą czytelnikowi myśleć, że wszystko jest już pewne.

- Sebastian Wróbel
- Posty: 4959
- Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Ale wg wielu artykułów z internetu przetargi mają już być na początku 2014r. chyba nie mogą robić z nas aż tak wielkich [ŻYCZYMY MIŁEGO DNIA] aby karmić nas takimi bezczelnymi obietnicami.
- Piotr Radoliński
- Członek CKMKM
- Posty: 21440
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
...zerknij w moje posty z 2010 roku, kiedy wszyscy zachwycali się obwodnicą, która będzie gotowa na... EURO2012 

- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Sebastian Wróbel pisze:Ja bym traktował portal wczetochowie.pl z dystansem. To chyba już trzeci artykuł w sumie o tym. Treść artykułów jest zawsze bardzo optymistyczna a tytuły każą czytelnikowi myśleć, że wszystko jest już pewne.
Dlatego nie napisałem żadnego optymistycznego komentarza

- Bartosz Kowalski
- Członek CKMKM
- Posty: 4270
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 10:14
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Sebastian Wróbel pisze:Ale wg wielu artykułów z internetu przetargi mają już być na początku 2014r. chyba nie mogą robić z nas aż tak wielkich [ŻYCZYMY MIŁEGO DNIA] aby karmić nas takimi bezczelnymi obietnicami.
Przetargi mogą być, wszak pozwolenia na budowę kiedyś wygasają, a potem będzie jak z odcinkiem Stryków-Tuszyn, wytną drzewa, zaorają co by trawa nie rosła, poczekają kilka lat, nawiozą ziemi, znowu nic, potem zaczną wyrównywać teren i robić nasypy, po czym znowu kilka lat nic i tak będą"budować"
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Ważne, żeby "zacząć" prace w terminie, a wystarczy łopatą raz machnąć i przede wszystkim dziennik budowy otworzyć.
- Janusz Karlikowski
- Posty: 16399
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Wziąć sprawy w swoje ręce


- Piotr Radoliński
- Członek CKMKM
- Posty: 21440
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
...tak było z hipermarketem "Carrefour" przy al. Wojska Polskiego - vis a vis TESCO ! Ruszyli z impetem i... staneli.. na zawszeMichał Grzegorczyk pisze:Ważne, żeby "zacząć" prace w terminie, a wystarczy łopatą raz machnąć i przede wszystkim dziennik budowy otworzyć.


- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
O właśnie zapomniałem, co to było
Carrefour. Taaak, do dziś go nie ma.

- Sebastian Wróbel
- Posty: 4959
- Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
To samo będzie z czterogwiazdkowym hotelem przy Kordeckiego, aquaparkiem i z osiedlem Jordanowskim przy Pułaskiego. 

- Piotr Radoliński
- Członek CKMKM
- Posty: 21440
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
...że nie wspomnę o "wspaniałym" hotelu przy ul. Kordeckiego 1/3Sebastian Wróbel pisze:To samo będzie z czterogwiazdkowym hotelem przy Kordeckiego, aquaparkiem i z osiedlem Jordanowskim przy Pułaskiego.


W tym przypadku Częstochowa jest lepsza od Krakowa ze swoim "historycznym" SZKIELETOREM przy Rondzie Mogilskim.
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Osiedla bym się nie czepiał. Buduje prywatny inwestor, takie rzeczy się opłacają... Jeśli tylko firma nie upadnie to osiedle raczej powstanie. Jedyne zdziwienie, że ktoś te szkielety wykorzysta zamiast wywieźć na złom.
- Dominik Wójcik
- Posty: 7642
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Siedemdziesiąte? A ja byłem przekonany, że ktoś tam "grzebał" w latach '90-ch...Piotr Radoliński pisze:...że nie wspomnę o "wspaniałym" hotelu przy ul. Kordeckiego 1/3Sebastian Wróbel pisze:To samo będzie z czterogwiazdkowym hotelem przy Kordeckiego, aquaparkiem i z osiedlem Jordanowskim przy Pułaskiego.Zaczęto budowę w 1971 roku... w 1972 prace wstrzymano... i do dziś nie ruszono dalej !
W tym przypadku Częstochowa jest lepsza od Krakowa ze swoim "historycznym" SZKIELETOREM przy Rondzie Mogilskim.
- Piotr Radoliński
- Członek CKMKM
- Posty: 21440
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Sebastian Wróbel pisze:To samo będzie z czterogwiazdkowym hotelem przy Kordeckiego, aquaparkiem i z osiedlem Jordanowskim przy Pułaskiego.
Piotr Radoliński pisze:...że nie wspomnę o "wspaniałym" hotelu przy ul. Kordeckiego 1/3Zaczęto budowę w 1971 roku... w 1972 prace wstrzymano... i do dziś nie ruszono dalej !
W tym przypadku Częstochowa jest lepsza od Krakowa ze swoim "historycznym" SZKIELETOREM przy Rondzie Mogilskim.
...ale to było TYLKO "grzebanie" ! I tak został hotel (budowany przez firmę VERITAS) pogrzebany !Dominik Wójcik pisze:Siedemdziesiąte? A ja byłem przekonany, że ktoś tam "grzebał" w latach '90-ch...
- Dominik Wójcik
- Posty: 7642
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
O widzisz, bo jako dzieciak byłem przekonany, że to akurat nowość jakaś.
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
-
- Posty: 440
- Rejestracja: 16 lutego 2012, 11:45
- Lokalizacja: CZESTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
wypracujmy tu na forum nasz , częstochowski model .
i na początek odwróćmy zasadę
nie planowanie tramwajów , a Tramwaj - Planuje.
i proszę trochę ambicji - nie sztampowo i bez kompleksów.
i na początek odwróćmy zasadę
nie planowanie tramwajów , a Tramwaj - Planuje.
i proszę trochę ambicji - nie sztampowo i bez kompleksów.
-
- Członek CKMKM
- Posty: 308
- Rejestracja: 20 sierpnia 2013, 20:31
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Tramwaj w alejach to myślę ambitna koncepcja, ale przerasta tutaj wszystkich skoro się jej tak boją jak diabeł wody święconej. A szkoda. To byłoby coś 

- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Ja jestem za, ale kiedy to będzie możliwe, a możliwe będzie minimu za 7 lat.
Skoro jednak Zbigniew chce planować, to proszę mam pomysł. Porozumienie z deweloperami budującymi to tu to tam, żeby budowali w jednym miejscu między Przestrzenną, Główną, Zaciszańską i Stradomką. I doprowadź tam tramwaj z Alej. Jeśli powstanie kilkanaście bloków, to będzie sens puszczania tramwaju.
Skoro jednak Zbigniew chce planować, to proszę mam pomysł. Porozumienie z deweloperami budującymi to tu to tam, żeby budowali w jednym miejscu między Przestrzenną, Główną, Zaciszańską i Stradomką. I doprowadź tam tramwaj z Alej. Jeśli powstanie kilkanaście bloków, to będzie sens puszczania tramwaju.
-
- Posty: 440
- Rejestracja: 16 lutego 2012, 11:45
- Lokalizacja: CZESTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
ojej , znowu nie na temat.
W artykule są podane modele i ich zalety.
wypracujmy model i podajmy jego zalety .
Nie gdzie i dokąd , A po co i z jakim zyskiem.
Tak proponuję , wy zaproponujcie dużo nowocześniej - lepiej od Germanów.
W artykule są podane modele i ich zalety.
wypracujmy model i podajmy jego zalety .
Nie gdzie i dokąd , A po co i z jakim zyskiem.
Tak proponuję , wy zaproponujcie dużo nowocześniej - lepiej od Germanów.
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Więc jest taki model, żeby z najludniejszych przedmieść dowieźć ludzi do centrum, bo inaczej zaczną przyjeżdżać autami i zapchają nimi całe ulice i parkingi.
-
- Posty: 440
- Rejestracja: 16 lutego 2012, 11:45
- Lokalizacja: CZESTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
z zapchanych parkingów jest zysk .
Ale cieszę się że cokolwiek kombinujesz.
możesz dalej iść tym tropem , .I jesli tramwaj - planuje , to gdzie powinny być te zyskowne parkingi?
Ale cieszę się że cokolwiek kombinujesz.
możesz dalej iść tym tropem , .I jesli tramwaj - planuje , to gdzie powinny być te zyskowne parkingi?
Wróć do „tramwaj - Koncepcja 3+ 2+ 1+”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość