Na linii jechał autobus... [Marzec 2012r.]

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Na linii jechał autobus... [Marzec 2012r.]

Postautor: Patryk Hartman » 29 lutego 2012, 17:30

[scroll]Marzec 2012[/scroll]

Awatar użytkownika
Michał Grzegorczyk
Posty: 8349
Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Michał Grzegorczyk » 29 lutego 2012, 17:39

Chyba tytuł jest zły.... :P

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7062
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Tomasz Rorat » 01 marca 2012, 09:07

22 - #43

Łukasz Szejnal
Status: Offline

Postautor: Łukasz Szejnal » 01 marca 2012, 12:28

30: #136 ;) #176(na niskim) #360 :|

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Janusz Karlikowski » 01 marca 2012, 12:39

10 - #192, #365
15 - #131
19 - #193 (01)
22 - #107 (poranny szczyt)
25 - #101

Awatar użytkownika
Adam Młynarczyk
Członek CKMKM
Posty: 316
Rejestracja: 08 lutego 2011, 19:30
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Adam Młynarczyk » 01 marca 2012, 13:39

12 :#186 chyba :)

Awatar użytkownika
Kamil Ociepa
Członek CKMKM
Posty: 507
Rejestracja: 22 kwietnia 2011, 10:03
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Kamil Ociepa » 01 marca 2012, 13:43

Adam Młynarczyk pisze:12 :#186 chyba :)

Potwierdzam.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Janusz Karlikowski » 01 marca 2012, 14:13

10 - #157, #187
12 - #162
13 - #85 (04), #116 (05)
14 - #111
19 - #177 (05), #182 (02), #366 (04)
21 - #112
25 - #168 (zwykły PG)
28 - jest ekolog (13:59 z Walcowni teraz)
31 - #110

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Patryk Hartman » 01 marca 2012, 15:40

17/20: #103 #160 #161 (2 dzień z rzędu)

Awatar użytkownika
Przemysław Kozlowski
Posty: 514
Rejestracja: 26 kwietnia 2011, 20:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Przemysław Kozlowski » 01 marca 2012, 15:51

24:#165

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Janusz Karlikowski » 01 marca 2012, 15:53

11 - #62 !! , #367
12 - #91
z SMS:
65 - #114
67 - #121

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Patryk Hartman » 01 marca 2012, 15:57

Janusz Karlikowski pisze:11 - #62 !!

Przecież są 2 planowe solówki wysokie.

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Sebastian Wróbel » 01 marca 2012, 16:06

Janusz Karlikowski pisze:z SMS:
65 - #114
67 - #121

:) A ten #121 był chyba na 57.
Przecież są 2 planowe solówki wysokie.

Jedna z nich jest niska.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Patryk Hartman » 01 marca 2012, 16:08

Sebastian Wróbel pisze:Cytat:
Przecież są 2 planowe solówki wysokie.

Jedna z nich jest niska.

Dziwne, bo w rozkładzie jest tylko zaznaczony PN, pozostałe to S i PN.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Janusz Karlikowski » 01 marca 2012, 16:13

11 całodzienne są dwie wysokie i jedna PN. Natomiast trudno mi powiedzieć na czym był #62, bo na Korczaka był ok. 15:19 w stronę PKS. Albo opóźniony z 15:06 czyli za PN (źle) albo za 15:21 za P (także źle, bo zwykle na całodniowej 11 był krótki). Może od dziś tak będzie - przekonamy się.
Sebastian Wróbel pisze::) A ten #121 był chyba na 57.
Ale jak wraca to jest jako 67. Tego w wiadomości nie było ;)

I taka fotka z dziś (nie związana z powyższym):
Obrazek

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Patryk Hartman » 01 marca 2012, 16:26

24: #167

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Sebastian Wróbel » 01 marca 2012, 16:27

Patryk Hartman pisze:Dziwne, bo w rozkładzie jest tylko zaznaczony PN, pozostałe to S i PN.

W rozkładzie kierowcy również? :)
Janusz Karlikowski pisze:Ale jak wraca to jest jako 67. Tego w wiadomości nie było

Nie byłem pewien, wiec nie dopisywałem. :)
Janusz Karlikowski pisze:11 całodzienne są dwie wysokie i jedna PN. Natomiast trudno mi powiedzieć na czym był #62, bo na Korczaka był ok. 15:19 w stronę PKS. Albo opóźniony z 15:06 czyli za PN (źle) albo za 15:21 za P (także źle, bo zwykle na całodniowej 11 był krótki). Może od dziś tak będzie - przekonamy się.

Może i racja. Ale gdy widuję jakieś solówki w robocze (są raczej rzadkością), to najczęściej widuję jednocześnie ikarusa 415 i jednego niskacza.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Patryk Hartman » 01 marca 2012, 16:28

Sebastian Wróbel pisze:Patryk Hartman napisał/a:
Dziwne, bo w rozkładzie jest tylko zaznaczony PN, pozostałe to S i PN.

W rozkładzie kierowcy również? :)

Nie !

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Janusz Karlikowski » 01 marca 2012, 16:45

Sebastian Wróbel pisze: ikarusa 415 i jednego niskacza.
Krótki niski na 11 w robocze ?? Ja chyba z raz tylko widziałem

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Sebastian Wróbel » 01 marca 2012, 16:46

Janusz Karlikowski pisze:Krótki niski na 11 w robocze

Ja chyba z kilkanaście razy. Oczywiście mam na myśli okres od września 2011r. do dziś. :)

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Janusz Karlikowski » 01 marca 2012, 16:55

Na pewno nie jest planowy

Awatar użytkownika
Adam Młynarczyk
Członek CKMKM
Posty: 316
Rejestracja: 08 lutego 2011, 19:30
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Adam Młynarczyk » 01 marca 2012, 17:00

12 :#122.
14 :#127 (chyba),
21 :#256,
23 :#139,
24 :#195 :-D ,
26 :#142,
32 :#66,

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Janusz Karlikowski » 01 marca 2012, 19:39

25 - #123

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2965
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Łukasz Szkurłat » 01 marca 2012, 19:46

Janusz Karlikowski pisze:11 - #62 !!

14.37& Plac Daszyńskiego -> Cm. Rocha.
26 - #341 Na niskim, ale nie wykluczam jakiejś podmiany, bo ledwo dwie osoby jechały od Mirowa. W dodatku jechał jakoś dziwnie, bo 3 min. przed planowanym odjazdem z Pl. Daszyńskiego.

Jasiek Mucha
Posty: 456
Rejestracja: 20 stycznia 2009, 19:13
Status: Offline

Postautor: Jasiek Mucha » 01 marca 2012, 20:12

53 - #288

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Patryk Hartman » 01 marca 2012, 20:17

Jasiek Mucha pisze:53 - #288

Ponownie na wycieczce krajoznawczej ! :D

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Janusz Karlikowski » 01 marca 2012, 20:29

Nie kojarzę byśmy mieli kiedyś na wycieczce tablicę 53, ale ....

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Patryk Hartman » 01 marca 2012, 20:31

Nie kojarzę byśmy mieli kiedyś na wycieczce tablicę 53, ale ....

Nie o to chodzi, chodzi o to , że ponownie zawitał na 53. :P

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Patryk Hartman » 01 marca 2012, 21:21

30: #164

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Sebastian Wróbel » 02 marca 2012, 09:54

10: #191
11: #288
15: #189 :) (9:16 z Kukuczki)
16: #140
22: #65, #68
24: #172
68: #161
Z SMS'a:
23: #195

Łukasz Szejnal
Status: Offline

Postautor: Łukasz Szejnal » 02 marca 2012, 10:27

30: #95 #118

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3250
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysiek Ociepa » 02 marca 2012, 10:28

12 - #133
22 - #188 (nie wiem jak to możliwe, ale jechał dwa razy w przeciągu, co najwyżej 30 minut, w kierunku GOMBROWICZA. Myślałem, że mam zwidy, ale to był ten sam autobus. Kółka na pewno by w tym czasie nie zdążył zrobić. Nie wiem o co chodzi...)

Awatar użytkownika
Tomasz Rorat
Członek CKMKM
Posty: 7062
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:12
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Tomasz Rorat » 02 marca 2012, 10:55

13 - #115
22 - #67 #256
24 - #160 #168
25 - #87
29 - #120

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Janusz Karlikowski » 02 marca 2012, 11:52

Tomasz Rorat pisze:25 - #87
To nasz "drugi planowy" przegub. Niestety już historia :(
16 - #142 (04)
22 - #110, #167
24 - #186, #192
25 - #159
28 - #116
29 - #120

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3250
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysiek Ociepa » 02 marca 2012, 13:55

16 - #119, #130, #135, #189

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Janusz Karlikowski » 02 marca 2012, 14:09

Krzysiek Ociepa pisze:22 - #188 (nie wiem jak to możliwe, ale jechał dwa razy w przeciągu, co najwyżej 30 minut, w kierunku GOMBROWICZA. Myślałem, że mam zwidy, ale to był ten sam autobus. Kółka na pewno by w tym czasie nie zdążył zrobić. Nie wiem o co chodzi...)
Czytaj niżej !!
12 - #177
13 - #59 (04)
19 - #157 (02) - podmieniony na #188 na przyst. MACRO ok. 12:58 Kierowca został bez zmian), #173 (05), #367 (01)
21 - #109
23 - #27
24 - #165
28 - #132
31 - #134
68 - #34

Awatar użytkownika
Marcin Strzelecki
Posty: 1761
Rejestracja: 14 czerwca 2011, 22:03
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Marcin Strzelecki » 02 marca 2012, 14:18

58 #125
TRW Rolnicza C #02
TRW Legionów C #351

Awatar użytkownika
Krzysiek Ociepa
Posty: 3250
Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Krzysiek Ociepa » 02 marca 2012, 14:21

Janusz Karlikowski pisze:19 - #157 (02) - podmieniony na #188 na przyst. MACRO ok. 12:58 Kierowca został bez zmian), #173 (05), #367 (01)

Wychodzi na to, że #188 jest dzisiaj rezerwą. Podejrzewam, że najpierw zastąpił jeden wóz na 22, podmienił go inny wóz, a #188 za chwilę zastąpił kolejny wóz na 22, akurat w tym samym kierunku.
Marcin Strzelecki pisze:TRW Rolnicza C #02

Czyli? Co to za wóz?

Awatar użytkownika
Marcin Strzelecki
Posty: 1761
Rejestracja: 14 czerwca 2011, 22:03
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Marcin Strzelecki » 02 marca 2012, 14:41

Krzysiek Ociepa pisze:Czyli? Co to za wóz?

http://phototrans.eu/15,62164,29.html
Nowym właścicielem tego pojazdu jest Kochmańska, nowy numer taborowy.

Awatar użytkownika
Adam Młynarczyk
Członek CKMKM
Posty: 316
Rejestracja: 08 lutego 2011, 19:30
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Adam Młynarczyk » 02 marca 2012, 14:44

12 :#332,
24 :#169, #186,
32 :#71,
53 :#357

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Patryk Hartman » 02 marca 2012, 14:57

Z SMS'ów:
10: #162 #164 #177 #185 #193 #351 (zjazd po 12 do zajezdni) #366
11: #178 #194
12: #105 #141 #156 #170
14: #88 #124 #126
17/20: #113 #117 #166 #176 182 (całka) #359 :P
21: #251
23: #129 #179
25: #100 #159* #171*
26: #101 #104 #107
30: #181 #184
31: #98
32: #22 #60
35: #92

* - #159 przyjechał na pętle Wyczerpy Osiedle po 7:00 by zastąpić #171. (wiadomości nie z SMS'ów :) )

Andrzej Rybak
Posty: 758
Rejestracja: 03 maja 2011, 21:44
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Andrzej Rybak » 02 marca 2012, 15:01

Marcin Strzelecki pisze:58 #125
TRW Rolnicza C #02
TRW Legionów C #351



TRW Legionów to "A" lub "B" ,"C i D" kursowały na Rolniczą

Awatar użytkownika
Sebastian Wróbel
Posty: 4959
Rejestracja: 10 lutego 2010, 13:16
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Sebastian Wróbel » 02 marca 2012, 15:04

Patryk Hartman pisze:(wiadomości nie z SMS'ów :) )

Na pewno? :lol:
Andrzej Rybak pisze:TRW Legionów to "A" lub "B" ,"C i D" kursowały na Rolniczą

Czyli jednak: MPK już nie jeździ na Rolniczą jako PP TRW.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Patryk Hartman » 02 marca 2012, 15:07

Sebastian Wróbel pisze:Patryk Hartman napisał/a:
(wiadomości nie z SMS'ów :) )

Na pewno? :lol:

Tak, widziałem przez balkon po 7:00, przed szykowaniem sobie śniadania ! :)

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2965
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Łukasz Szkurłat » 02 marca 2012, 15:10

Tomasz Rorat pisze:22 - #256

Około godz. 7.45 z tablicą 22 na podszybiu wyjeżdżał z Dworca Głównego, dokładnie przez Plac Rady Europy. Po chwili pomknął w kierunku Północy al. Kościuszki. Mniej więcej w tym samym czasie od Dworca jechała spóźniona o 10 min. 16, był to MAN NL 202 w biało-czerwonych barwach.
23 - #195 13.54 Al. Boh. Monte Cassino w kierunku Rejtana.

Patryk Hartman
Członek CKMKM
Posty: 5390
Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Patryk Hartman » 02 marca 2012, 15:11

Łukasz Szkurłat pisze:23 - #195 13.54 Al. Boh. Monte Cassino w kierunku Rejtana.

Jako 23/1 - S.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Janusz Karlikowski » 02 marca 2012, 15:13

Jako SN chyba

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2965
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Łukasz Szkurłat » 02 marca 2012, 16:14

Sebastian Wróbel pisze:Spisany wyżej.

I co z tego? Ja przynajmniej podałem godzinę, o której go widziałem. Potraficie się tylko czepiać i nic więcej. W ogóle o kant dupy potrzaskania ten temat, bo tu tylko chodzi o jakieś głupie wyścigi, a i tak mało kto korzysta z tego spisu. Dlatego ja podaję teraz tylko ciekawostki, a jak się gdzieś wybieram, to i tak liczę na własne szczęście.
Patryk Hartman pisze:Jako 23/1 - S.

Chyba coś nie bardzo masz ten rozkład brygadowy, bo on jeździ na niskim. Teraz był 15.35 z Leśnej w kierunku Rejtana, całkiem żwawo kółka się kręciły. Zrobiłem fotę, ale wyszła za ciemna...

Awatar użytkownika
Łukasz Szkurłat
Posty: 2965
Rejestracja: 15 lutego 2011, 22:04
Lokalizacja: Częstochowa
Status: Offline

Postautor: Łukasz Szkurłat » 02 marca 2012, 16:39

Janusz Karlikowski pisze:19 - #157 (02) - podmieniony na #188 na przyst. MACRO ok. 12:58 Kierowca został bez zmian), #173 (05), #367 (01)

O widzisz, a propo tego 7.54 z Placu Biegańskiego w kierunku Żabińca pojechał #190.

Awatar użytkownika
Janusz Karlikowski
Posty: 16397
Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Janusz Karlikowski » 02 marca 2012, 16:42

To jest 19-04, mijałem go ale nie byłem pewny czy to numer 190, bo rozmazało mi się w oczach (mój kierowca dość szybko jechał #157)


Wróć do „Tabor”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość