sygn.: 2012 05 28 ? 1 ? b identyfikator repetytorium 003-2012
Częstochowa, dnia 28 maja 2012r
Prezydent Miasta Częstochowy
dotyczy: postęp prac nad analizą Koncepcji 1+2+3+
W imieniu Częstochowskiego Klubu Miłośników Komunikacji Miejskiej zwracam się z prośbą o informację dotyczące postępów nad analizą ?Koncepcji 1+2+3+: transport publiczny w budżecie unijnym 2014-2020?. Zgodnie z konkluzją opracowaną przez Zastępcę Prezydenta Miasta Częstochowy w czasie spotkania międzywydziałowego w dniu 20 kwietnia 2012r, konieczne są następujące czynności:
1. Jak najszybciej należy zweryfikować stadium i dopracować Studium Zagospodarowania Przestrzennego - jako dokumentacyjną bazę rozbudowy.
2. MPK musi ocenić skutki finansowe.
3. Należy jak najszybciej opracować koncepcję wstępną budowy części 3+ i 2+.
4. Należy opracować harmonogram działań.
5. Należy ustalić tryb konsultacji społecznych.
6. Koncepcja ?1+2+3+? zostanie wpisana do wojewódzkiego rejestru ?Partner 3?.
Według notatki z posiedzenia część z punktu 1. miała być zrealizowana w ciągu miesiąca. Proszę o informację na temat postępów w tym zakresie. Jednocześnie proszę o informację, czy koncepcja została zgłoszona do rejestru ?Partner 3? ? jeśli nie, to wnoszę o jej niezwłoczne zgłoszenie. Jednocześnie sugeruję włączenie w realizację punktu 2. Wydziału Planowania i Rozliczeń Przewozów MZDiT.
Niniejsze pismo mogące być odebranym, jako ponaglenie, wynika z troski o realizację koncepcji, która została określona, jako potrzebna. Przygotowania do budżetu 2014-2020 zostały już podjęte przez większość polskich miast ? zgodnie z prezentacją omówioną na w/w spotkaniu.
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
- Dominik Wójcik
- Posty: 7642
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
20 kwietnia 2012 było spotkanie, z którego Prez. Soborak wynotował sześć punktów tytułem konkluzji. Do dziś brak odpowiedzi.
- Szymon Kryczka
- Członek CKMKM
- Posty: 4766
- Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
Trzeba się przypominać i nie dać zaprzepaścić kolejnych lat i szans dla naszego miasta!
- Dominik Wójcik
- Posty: 7642
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
Koncepcja pod koniec czerwca została wpisana do womewódzkiego rejestru "Partner 3"
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
W całości czy bez 1+?
- Dominik Wójcik
- Posty: 7642
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
Anonimowy urzędnik z UM odpowiadając przez nowego Docmana nie sprecyzował
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
Ok, poczekamy, zobaczymy.
- Szymon Kryczka
- Członek CKMKM
- Posty: 4766
- Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
Trzymam kciuki!
- Dominik Wójcik
- Posty: 7642
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
Mamy kolejny termin dużego spotkania
- Szymon Kryczka
- Członek CKMKM
- Posty: 4766
- Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
Dominik Wójcik pisze:Mamy kolejny termin dużego spotkania
Daj znać Dominiku kiedy itd, jeżeli obowiązki mi na to pozwolą, chciałbym brać w nim udział.
- Piotr Radoliński
- Członek CKMKM
- Posty: 21440
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
...o ile dobrze kojarzę to będzie wtorek, 10 lipca 2012 r.
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
Jeśli 100 mln na nowe linie tramwajowe, to czy to oznacza wszystkie trzy nasze projekty?
-
- Członek CKMKM
- Posty: 1402
- Rejestracja: 20 lutego 2008, 09:16
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
Raczej 2+3+, bo tak deklarowało miasto. Ale pieniądze unijne trzeba jeszcze wywalczyć. To co podałem, jest listą rzeczy, na które miasto chciałoby dostać eurofundusze
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 16 lutego 2012, 14:25
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
wlasnie-jak wywalczyc?czy to wszystko co moze zrobic strona polska-miasto-wojewodztwo, a reszta w rekach UE? czy jeszcze cos my mozemy zrobic? i jakie sa szanse-da sie to jakos oszacowac?
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
Tomasz Haładyj pisze:Raczej 2+3+, bo tak deklarowało miasto. Ale pieniądze unijne trzeba jeszcze wywalczyć. To co podałem, jest listą rzeczy, na które miasto chciałoby dostać eurofundusze
A gdyby zgłosić 1+ osobno i najwyżej nie zrealizować z powodu braku środków? Czy oprócz niesmaku coś nam grozi?
- Janusz Karlikowski
- Posty: 16399
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
Tak grozi: że głupim trafem uda się z 1+. A wtedy jaki pożytek
Kłopot ze stadem autobusów jadących obecnie na Północ, brak logicznego zamknięcia pętli na Rakowie. A Parkitka w tyle. 1+ sam, to żaden rozwój sieci

- Dominik Wójcik
- Posty: 7642
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
I tak uzgodniliśmy, żeby osobno realizować 2+ i 3+, bo jak na jednej linii znajdzie się Ch... Hibernatus, to żeby nie blokował wszystkiego
- Janusz Karlikowski
- Posty: 16399
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
Wierzysz, że na Starym Rakowie już nie szykuja transparentów
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
Dominik Wójcik pisze:I tak uzgodniliśmy, żeby osobno realizować 2+ i 3+, bo jak na jednej linii znajdzie się Ch... Hibernatus, to żeby nie blokował wszystkiego
Dzięki za info. To ma sens.
- Dominik Wójcik
- Posty: 7642
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
I to sama Naczelniczka taki pomysł rzuciła. To jedna z tych urzędniczek, z którym i można konkretnie siąść i pogadać, jak trzeba 

- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie 1+2+3+ w życie
Dobrze, że są tam tacy ludzie. Pogratulować dobrego pomysłu 

- Dominik Wójcik
- Posty: 7642
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Może rodzice prezydenta wywieszą wspólny z moim stryjem mieszkającym z nimi drzwi w drzwiJanusz Karlikowski pisze:Wierzysz, że na Starym Rakowie już nie szykuja transparentów

- Dominik Wójcik
- Posty: 7642
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Jeszcze tytułem przypomnienia wypowiedź Wiceprezesa:
Miasto wpisało do bazy projektów trzy interesujące nas punkty:
- ''Rozwój nowoczesnego systemu transportu zbiorowego w Częstochowie'' - lata 2016-18 - szacowany koszt 100 mln zł
- ''Zakup taboru tramwajowego i autobusowego? - 2015-17 - 184,5 mln zł
- ''Centrum przesiadkowe Subregionu Częstochowskiego'' - 2015-17 - 30 mln zł. (osobna dyskusja pod linkiem)
Pod pierwszym punktem kryją się nowe linie tramwajowe, drugi jest oczywisty
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 17 lutego 2008, 09:04
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Dominik Wójcik pisze:Może rodzice prezydenta wywieszą wspólny z moim stryjem mieszkającym z nimi drzwi w drzwiJanusz Karlikowski pisze:Wierzysz, że na Starym Rakowie już nie szykuja transparentów
Aktualnego ? Oni nie są z Radomska?
- Dominik Wójcik
- Posty: 7642
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- Szymon Kryczka
- Członek CKMKM
- Posty: 4766
- Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Spalarnia śmieci w Sobuczynie, centrum badawczo-rozwojowe w elektrowni na Zawodziu, tramwaj na Parkitkę oraz drogi za pół miliarda złotych - o dotacje na takie m.in. projekty zamierza ubiegać się Częstochowa w nowym budżecie Unii Europejskiej.
Więcej... GW: Tramwaj na Parkitkę i centrum naukowe na Mirowskiej. Czy Unia da na to fundusze ?
Artykuł Tomka w gazecie!
-
- Posty: 572
- Rejestracja: 18 czerwca 2012, 20:17
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
I głosowanie, gdzie powinien pojechac kolejny tramwaj. Tylko informacja uboga bo "na Stradom" to można rozumieć na 100 sposobów. Jeżeli na Stradom to z Parkitki (Szajnowicza Iwanowa) przez Pułaskiego.
-
- Członek CKMKM
- Posty: 2001
- Rejestracja: 18 lutego 2008, 20:53
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Jak najbardziej popieram tramwaj na Parkitkę, to powinno być priorytetem, ale ta sonda jest taka trochę niezbyt. Dwie pozostałe opcje są nieracjonalne.
To tak jakby zrobić sondę ile powinien kosztować bilet jednorazowy i dać opcje:
a) za darmo
b) 5,30 zł
c) 5,35 zł
Moim zdaniem pozostałymi wariantami w sondzie Tomka winny być pozostałe projekty, czyli Stary Raków i Kukuczki.
To tak jakby zrobić sondę ile powinien kosztować bilet jednorazowy i dać opcje:
a) za darmo
b) 5,30 zł
c) 5,35 zł
Moim zdaniem pozostałymi wariantami w sondzie Tomka winny być pozostałe projekty, czyli Stary Raków i Kukuczki.
-
- Posty: 572
- Rejestracja: 18 czerwca 2012, 20:17
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Krystian Kukuła pisze:Jak najbardziej popieram tramwaj na Parkitkę, to powinno być priorytetem, ale ta sonda jest taka trochę niezbyt. Dwie pozostałe opcje są nieracjonalne.
To tak jakby zrobić sondę ile powinien kosztować bilet jednorazowy i dać opcje:
a) za darmo
b) 5,30 zł
c) 5,35 zł
Moim zdaniem pozostałymi wariantami w sondzie Tomka winny być pozostałe projekty, czyli Stary Raków i Kukuczki.
Bo na Stradom przez Pułaskiego jest niemożliwa?
-
- Członek CKMKM
- Posty: 2001
- Rejestracja: 18 lutego 2008, 20:53
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
No to Stradom czy Trzech Wieszczów? Ja myśląc o Stradomiu mam na myśli Piastowską i te okolice.
Ta temat Wyczerp też niejednokrotnie mówiliśmy że linia tramwajowa się tam nie sprawdzi.
Ta temat Wyczerp też niejednokrotnie mówiliśmy że linia tramwajowa się tam nie sprawdzi.
-
- Posty: 572
- Rejestracja: 18 czerwca 2012, 20:17
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Krystian Kukuła pisze:No to Stradom czy Trzech Wieszczów? Ja myśląc o Stradomiu mam na myśli Piastowską i te okolice.
Ta temat Wyczerp też niejednokrotnie mówiliśmy że linia tramwajowa się tam nie sprawdzi.
A ja myslalem o dworcu Stradom i stamtąd na Rondo Mickiewicza.
- Krzysiek Ociepa
- Posty: 3250
- Rejestracja: 19 marca 2008, 20:24
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Do dworca Stradom, to mogłaby prowadzić linia wymyślona kiedyś przez Klub (od al. Wolności, węgloblokiem, przez M.C. Skłodowskiej, Słowackiego, do Skweru Sokołów, tu się kończy pomysł Klubu, a dalej Pułaskiego i do dworca na Stradomiu)... Taka linia miałaby może jakąś przyszłość, jednak ciągnięcie jej do dworca mogłoby być bezsensowne. Jedynie zakończenie jej przy "skwerku" miałoby większy sens, albo pociągnięcie dalej, w kierunku Północy, przez Pułaskiego, Popiełuszki i Szajnowicza-Iwanowa, do Dekabrystów (po wybudowaniu TnP). I tu mogłaby się zacząć zabawa:P
-
- Posty: 572
- Rejestracja: 18 czerwca 2012, 20:17
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Krzysiek Ociepa pisze:Jedynie zakończenie jej przy "skwerku" miałoby większy sens, albo pociągnięcie dalej, w kierunku Północy, przez Pułaskiego, Popiełuszki i Szajnowicza-Iwanowa, do Dekabrystów (po wybudowaniu TnP). I tu mogłaby się zacząć zabawa:P
Ja myślę, że z Alei Wyzwolenia zamiast skrecić w lewo w Al. Armii Krajowej pojechałby prosto Obrońców Westerplatte obsługując bardzo ludne skraje Tysiąclecia po lewej i po prawej szeregówki i mniejsze osiedla, następnie Szajnowicza gdzie znajduje się liceum ogólnokształcące, obi oraz skupisko nowszych osiedli po prawej, po lewej nadal zachodni kraniec Tysiąclecia czyli cały czas gęste zaludnienie. Następnie przystanek Komenda Miejska Policji, ewentualnie mógłby być też Jasnogórska, III Aleja NMP (wiadomo tam potrzebny jest dojazd), Siedmiu Kamienic (czyli najwygodniej wysiąść tu aby dostać się na Jasną Górę lub do Liceum Plastycznego, na Akademię Polonijną, obok jest też jakas szkoła nie wiem jaka) następnie cały czas, parę przystanków do dworca Stradom a stamtąd 1Maja do Ronda Mickiewicza gdzie linia łączyłaby swój bieg z błeszeńską i kucelińską. Wadą jest, że omijałaby z lekka gęsto zaludnione osiedle Trzech Wiezszczów.
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
- Dominik Wójcik
- Posty: 7642
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Ma być też w TV Orion i Dzienniku Zachodnim - nie wiem, kiedy...
-
- Członek CKMKM
- Posty: 5391
- Rejestracja: 01 lutego 2011, 16:49
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
TV ORION: Nowa linia tramwajowa - Ostatnio gorącym tematem w Częstochowie stała się nowa linia tramwajowa. W Urzędzie Miasta głośno mówi się o trzech koncepcjach, z których niestety tylko jedna ma szansę zostać zrealizowana w przyszłości.
Co za cudo jest ukazane na koniec materiału, ullala !
Co za cudo jest ukazane na koniec materiału, ullala !

- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Pomyliłeś link: http://www.tvorion.pl/?action=show_news&idNews=11078
Ciekawe są wypowiedzi mieszkańców. Pokazują, że chyba nie orientują się zbytnio w geografii miasta.
Ciekawe są wypowiedzi mieszkańców. Pokazują, że chyba nie orientują się zbytnio w geografii miasta.
- Janusz Karlikowski
- Posty: 16399
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 08:59
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Ale ci pytani ludzie, to z kosmosu. Gdzie na południe mamy linię budować
Poza tym pytać ludzi w centrum tylko, czy na Tysiącleciu... Nie no bez sensu jak większość materiałów Oriona po odejściu pewnego redaktora. Wolę "Tydzień Częstochowski" w NTL

- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Albo ta, że Północ jest izolowana komunikacyjnie...
- Szymon Kryczka
- Członek CKMKM
- Posty: 4766
- Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Materiały super! Panowie, o to chodzi 

- Dominik Wójcik
- Posty: 7642
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:01
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Trasy, które zostały przedstawione także i Wam, to efekt mozolnych analiz. Podwariantów było wiele - te, które "się ostały", to forma ostateczna, optymalna.
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Tak sobie pomyślałem o braku przejazdu z Jagiellońskiej w Pokoju i naszło mnie, żeby zaproponować coś takiego. Dzięki temu będzie można z Łukasińskiego skręcić nie tylko w stronę estakady, ale też huty.

-
- Posty: 398
- Rejestracja: 01 października 2008, 18:29
- Lokalizacja: Częstochowa/Wyczerpy
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Też ostatnio o tym myślałem i uważam, że to dobry pomysł. W ten sposób można byłoby zastąpić w jakiś sposób 19 na Wrzosowiaku, Błesznie i Starym Rakowie. Wypadałoby też za kilkanaście lat przebudować węzeł Estakada i zrobić łącznik z torami z Błeszna na Kucelin i można byłoby utworzyć okrężną linię 5, która jeździłaby z Kucelina przez al. Pokoju, Jagiellońską, Orkana, al. 11 Listopada, Jesienną, Rakowską, Limanowskiego, Łukasińskiego i al. Pokoju do Kucelina. 

- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Właśnie, bo póki co taka linia musiałaby chodzić na Kucelin przez Błeszno z zajezdni... A o estakadzie to cały czas myślę, jak zrobić tam węzeł przesiadkowy.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 29 grudnia 2010, 20:41
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Michał Grzegorczyk pisze:Tak sobie pomyślałem o braku przejazdu z Jagiellońskiej w Pokoju i naszło mnie, żeby zaproponować coś takiego. Dzięki temu będzie można z Łukasińskiego skręcić nie tylko w stronę estakady, ale też huty.
Nie mieszałbym tramwaju z wjazdem w ul.Kuncewiczowej, tylko zrobił użytek z obecnej pętli 2 i puścił w stronę Łukasińskiego.
- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Jeszcze raz, tylko wolniej. Nie zrozumiałem. Jeśli myślisz o tym, żeby wykorzystać istniejące tory po drugiej stronie Pokoju i starą pętlę, to jest problem. Na moje oko nie da się wtedy zrobić wyjazdu z Łukasińskiego w stronę huty, bo zakręt byłby zby ciasny. Oczywiście to tylko moje przypuszczenie.Artur Błaszczak pisze:Nie mieszałbym tramwaju z wjazdem w ul.Kuncewiczowej, tylko zrobił użytek z obecnej pętli 2 i puścił w stronę Łukasińskiego.
- Piotr Radoliński
- Członek CKMKM
- Posty: 21440
- Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 19:25
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
W związku z "udanym" rozpoczęciem jazd liniowych po trasie "TnB", nad projekt 1+2+3+ nadciągnęły "czarne chmury" 

- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Piotr Radoliński pisze:W związku z "udanym" rozpoczęciem jazd liniowych po trasie "TnB", nad projekt 1+2+3+ nadciągnęły "czarne chmury"
Taa, zdaję sobie sprawę z tego przykrego faktu. Lud się oburzy, dobrze będzie, jeśli nie będą domagać się zaorania całej sieci.
- Mateusz Stacherczak
- Członek CKMKM
- Posty: 3753
- Rejestracja: 25 maja 2009, 13:18
- Lokalizacja: Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Piotr Radoliński pisze:W związku z "udanym" rozpoczęciem jazd liniowych po trasie "TnB", nad projekt 1+2+3+ nadciągnęły "czarne chmury"
Nie kracz Piotrze, bo do Krakowa Cie wyśle(my)

- Michał Grzegorczyk
- Posty: 8349
- Rejestracja: 05 stycznia 2010, 23:21
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Artur Błaszczak pisze:Nie mieszałbym tramwaju z wjazdem w ul.Kuncewiczowej, tylko zrobił użytek z obecnej pętli 2 i puścił w stronę Łukasińskiego.
Może tak, to jest nawet lepsze niż całkowite wynoszenie się z Leśmiana.
- Szymon Kryczka
- Członek CKMKM
- Posty: 4766
- Rejestracja: 20 marca 2010, 11:53
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wprowadzanie w życie projektu 1+2+3+
Piotr Radoliński pisze:W związku z "udanym" rozpoczęciem jazd liniowych po trasie "TnB", nad projekt 1+2+3+ nadciągnęły "czarne chmury"
Nie wróżmy, wystarczy wyciągnąć wnioski od osób koordynujących budowę TnB.
Ja trzymam kciuki za budowę kolejnych odcinków!
Wróć do „tramwaj - Koncepcja 3+ 2+ 1+”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości